Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1513
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1510

Følg bodybuilding.dk på

Sympati for Bondi

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Helt ærligt... Hva fanden tænker folk herinde på???

Der er åbenbart nogle idioter herinde (ja jeg tillader mig at kalde dem det da det er hva de er og INTET andet) som ikke kan se hva Bondi har gjort for dette site... Helt seriøst vil jeg uden at nogle burde være uenige sige at han er den der har gjor KLART mest på dette site!

Hvordan kan det være at der er nogle få idioter der skal være skyld i en så ellers vellidt person på dette site vælger at stoppe herinde!

Utroligt at der er nogle folk der bare ikke kender til det IKKE at bære nag!

Jeg sys Bondidrengen fortjæner at se hvor mange herinde der har nydt og sat pris på han har været her og håber at han stadig vil være her.

Det sys jeg vi skal gøre ved at folk som har samme mening som mig ang det her skriver en kort hilsen her i tråden til BB.dk's motor nemli Bondi... Han har sgu fortjænt det!
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

EL ULTIMO skrev:Helt ærligt... Hva fanden tænker folk herinde på???

Der er åbenbart nogle idioter herinde (ja jeg tillader mig at kalde dem det da det er hva de er og INTET andet) som ikke kan se hva Bondi har gjort for dette site... Helt seriøst vil jeg uden at nogle burde være uenige sige at han er den der har gjor KLART mest på dette site!

Hvordan kan det være at der er nogle få idioter der skal være skyld i en så ellers vellidt person på dette site vælger at stoppe herinde!

Utroligt at der er nogle folk der bare ikke kender til det IKKE at bære nag!

Jeg sys Bondidrengen fortjæner at se hvor mange herinde der har nydt og sat pris på han har været her og håber at han stadig vil være her.

Det sys jeg vi skal gøre ved at folk som har samme mening som mig ang det her skriver en kort hilsen her i tråden til BB.dk's motor nemli Bondi... Han har sgu fortjænt det!

:goodpost:

Træner her: DIT Studie
Motion og Trivsel Viborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

What !? er Bondi stoppet :? :shock: ?

Plz explain ?

en katastrofe for sitet hvis det er sandt :(
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: Exerzice

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 30.00
- Dødløft: 100.00

Galleri: Vis galleri (2)

Tjek hans log!
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Det er virkelig et stort tab for BB.dk og bodybuilding generelt :roll: Jeg beundrer din åbenhed og respekterer din besultninf fuldt ud =D> Det er en skam at de få skal ødelægge det for de andre :roll:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Man skal altid respekterer folk´s beslutninger og det har jeg også, men jeg håber da at du Bondi vil blive her på siden og forsætte med det arbejde som gør herinde.

Det er altid de få der ødelækker det for de mange.
SWEAT is weakness leaving the body
Brugeravatar

Geografisk sted: Ølgod

Træner her: Ølgod Fitnesscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Galleri: Vis galleri (3)

Du vil altid være den eneste i mine øjne til at lede dette site bondi !

Har utrolig meget respekt for dig også selvom jeg ikke kender dig personligt. Har fulgt med i din log side jeg startet herinde og du har været en utrolig inspiration.

Har lært meget af dine kloge input's her på siden og utallige gange flækket af grin når det er gået vildt for sig.

En sørgelig dag for bb.dk.... :(
Brugeravatar

Træner her: Exerzice

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 30.00
- Dødløft: 100.00

Jeg er da noget rystet og chokeret over at læse denne besked... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad den præcise årsag er, til at Bondi stopper her på siden - eget valg pga. trælse kommentarer i logbogen eller om det kommer fra et højere sted? :unsure:

Hvis du læser med herinde endnu Bondi, så vil jeg lige sige, at jeg synes det er rigtig rigtig ærgerligt, at du har valgt at stoppe herinde. Du har gjort et kæmpe stykke arbejde her på siden - respekt for det. Ydermere vil jeg sige, at jeg ikke håber du er nede i en af dine triste perioder (depressiv) For som man siger, skal man aldrig tage store beslutninger i livet mens man er nede i hullet. På disse tidspunkter ser tingene jo netop 'altid' sort ud og ens 'realitetssans' er jo lettere medtaget.

Det blev en lang smørre. Ville bare sige at hvis du føler at alle pludselig er imod dig, så tager du fejl. Vi er mange herinde, som gerne ser dig fortsætte.

Mange hilsner fra Pia (Bambi)
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

ved ikk hvorfor du smutter BONDI..

men jeg ved at jeg vil savne dig på siden..

jeg har altid oplevet dig som en rigtig sød fyr, selvom jeg ikke kender dig IRL..

jeg håber du kommer tilbage og igen gør bb.dk til verdens fedeste side :thumpup:
lad nu vær med at hate fordi du selv er muskel'løs og absolut intet talent har, kælling!..

Sunds styrke og motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 161.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 172.00

Må godt nok sige det kommer som et chok.
Du har gjort alt for denne side bondi. Dine indlæg har været kreative og lærende, og når der har været tid har de været hylende morsomme også..

Plz stay!

Geografisk sted: Sjælland

Træner her: Form & Figur ApS

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 101.00
- Dødløft: 131.00

Say What? KATASTROFE :cry:
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Det er en sørgelig, sørgelig dag for BB.dk :shock:

Min uforbeholdne støtte til Bondi.
Håber i mit stille sind på, at du en dag alligevel sniger dig herind igen, og så ikke kan "holde fingrene" for dig selv.

God vind til dig Bondi.
Sidst rettet af Akker 20. okt 2007, 08:21, rettet i alt 1 gang.

Geografisk sted: Ishøj

Træner her: NMI

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

What the fuck... Hvad sker der? Fatter ingenting.. :cry: Er sgu noget chokket...

Jesper du ved hvor jeg er hvis du vil snakke... Ringe er jo immervæk ikke langt væk... :wink:

En sørgelig dag i bb.dk's historie

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

Galleri: Vis galleri (5)

Det er da noget af en nyhed, en sørgelig en :shock: - Synes da at bondi bringer liv til forummet, på den gode måde. =D>
Pain Is Temporary, Pride Is Forever | Some do roids, i do hard work
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000 Aalborg

Træner her: Fysiofitness
Fitness World Aalborg

Ej helt ærligt..

vi ville jo ikke finde os i de diskutioner om personlig fnidder.. så kan ikke forstå hvorfor der ikke bare er blevet ryddet op i det...???

Og Jesper så ved du at jeg holder af dig.. Men syntes måske din beslutning er lidt drastisk, du ved at det måske drejer sig om hvad højst 2-3 som kommer med latterlig kommentare, resten af de 60 personer der læser herinde bakker dig jo op...!! (mig inklusiv)

Man skal nu engang finde sig i meget fnidder i den her sport selvom det ikke burde være nødvendigt, men det skal man lære at ryste af sig.. og ved at smutte vinder de.. og så er BB. dk lige pludselig ikke meget bedre end MOL på det punkt.. Trist..!

Håber du får rystet det af dig, og vender tilbage.. kan jo næsten regne ud at du både går glip af NM og en masse venner herinde ved at smutte i dag..

Håber ikke at de dumme kommentare er det værd..!!

Knus Nille
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Damm en sørgelig besked at vågne op til :shock:
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV

Først og fremmest tak for de varme ord og denne tråd det varmer virkeligt.

Må hellere forklare mig lidt, inden der opstår for mange rygter.

For det første er beslutningen ikke en der kommer som et lyn fra en klar himmel. Det har været under opsejling det sidste stykke tid.

Det har endvidere ikke noget med min depression at gøre, da jeg pt. er inde i en god periode og følte derfor også at tiden nu var inde til at kvitte medicinen. Dog gav mit pludselige stop med medicinen mig et par rigtig grimme dage (føltes som om at have den vildeste feber/influenza, men det er jeg over nu).

Ville egentligt kun have overdraget ADM./mod jobbet til nogen af jer andre. Men da jeg så de indlæg der kom i min log, også lige netop hvor jeg var inde i en barsk periode og ikke havde brug for den slags. Tænkte jeg, at det er ikke det værd - Jeg kan og vil simpelthen ikke finde mig i sådan noget. Hvorfor jeg også tidligere har sagt fra, i husker måske episoden hvor man forsøgte at svine bla. Tanja og hinanden til og dernæst mig fordi jeg forsøgte at genoprette tonen/ro og orden. Når min grænse er nået - så siger jeg fra, især når det jeg har lavet herinde primært er frivilligt arbejde.

Husk på jeg er en ældre herre og der er altså grænser for hvad jeg vil stå model til. Jeg vil ikke uopfordret i min log indirekte kaldes for en dårligt forbillede, svindler mv. - Jeg ville meget gerne have svaret på spørgsmål omkring mit liv og situation, så alle kunne lære noget af det. Men jeg vil IKKE bankes oven i hovedet af et medlem herinde, med så sølle kommentare og så iøvrigt præsenteret med total mangel på situations/tids fornemmelse.

Vil man drøfte den slags ting kunne han have sendt en PM, istedet for at miskreditere mig ude på boardet. Iøvrigt kan der alligevel ikke laves om på tingenes tilstand og fortiden - Hvad der er gjort er gjort. Har man endvidere meldt klart ud om det, ja så kan man ikke gøre mere.

Iøvrigt er det jo sjovt at man går netop lige efter mig, da jeg jo er clean og har været det ret længe samt ALTID har været åben om det. Jeg kan finde andre brugere herinde som er på krudt og endnu flere der har været det. Så derfor er det netop vigtigt at vi ikke begynder den slags hekse jagt - det er jo præcist det der skete på MOL. Da de "hellige" fik smadret hele boardet/loggen. Jeg havde handlet på samme måde, hvis det var en anden det gik ud over - dvs. smidt med kort og slettet de unfair indlæg. Dope er noget skidt - men hvis man vil det til livs, skal der gøres med åbenhed og uden personlig hetz og beskyldninger. Så bla. folk kan stå frem og få hjælp og komme videre samt andre kan høre de RIGTIGE historie om skidtet og ikke bare historierne om hvordan det måske alligvel ikke er så farligt- GU FANDEN ER DET FARLIGT !. Det har jeg altid kæmpet for.

Nå, men som nævnt var Hr.x's indlæg også kun en lille ting. Jeg havde allerede inden, internt meldt ud at jeg ville stoppe, men håbede dog at kunne bevare min log.

De andre ting der har været, er externe ting i forbindelse med siden. Der er desværre kræfter i sporten som gerne vil trække den i en anden retning, end det vi arbejder på. Jeg så helst sporten blev mere bred - og ikke kun en lille isoleret gruppe, med en meget stor doping mistanke hængende over sig.

Endvidere har der været ekstremt meget bøvl/arbejde med stort set al ting på det sidste og mange folk har opført sig som gribbe. Samt folk som jeg troede var mine "venner" har dolket mig i ryggen og løbet med ondsindet sladder .

Generalt kan man kort sige, at jeg følger at jeg har givet for meget af mig selv, uden at have fået særligt meget tilbage. I herinde og især dem jeg snakker med ofte ude på forumet - har dog gjort at jeg har forsøgt at se gennem fingre med mange af tingene. I er som førnævnt en flok gode, rare og sjove mennesker

At jeg så i forgårs også får endnu en anonym mail, omkring de sædvanlige ting som jeg er klam, impotent også osv. gør det heller ikke sjovere. Men lad os bare holde dette uden for, for det er jeg efterhåden vant til.

Og igen, dette var INGEN panik handling og efter også at have sovet på det og snakket med kæresten om det har jeg det på akkurat samme måde.

Tror det sådan cirka var det - vil helst ikke uddybde de enkelte ting mere eller smide rundt med navne eller rygter. Det er ikke min stil - Jeg behandler folk som jeg også selv gerne vil behandles...

Endvidere er jeg på INGEN måde ude på at skade siden hvorfor jeg også hvis Rasmus, Kåre og Thomas ønsker det forsætter som adm . lidt endnu, indtil vi får styr på de ting der ligger og sat jer andre ind i tingene. Men det vil fra min side kun ske inde fra og ikke ude på boardet.

Endvidere er min log låst, da min meninger og beslutninger IKKE er til debat. Hvorfor jeg også håber og henstiller til at det ikke bliver nødvendigt at kommetere mere på min afgang efter dette.

Nå, men syntes egentligt der er gået lidt for meget drama i det - det var ikke meningen. Men det er vel ok at 10-15 af mine indlæg ud af over 8000 handler om noget negativt :wink:

Med venlig hilsen

Jesper Boye

PS. Pas godt på siden :wink:
Sidst rettet af Boye 20. okt 2007, 13:56, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Bondi skrev:
PS. Pas godt på siden :wink:

Det var sku lige før den hev en tåre - det bliver sku ikke det samme uden dig herinde!

Og tak for alt hjælpen :-)
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV

Først og fremmest vil jeg sige at jeg synes det er utroligt ærgerligt at JBH smutter…men det ved du han. JBH har virkelig haft stor betydning for siden og været primus-motor for den massive fremgang vi har haft. Det er virkelig ærgerligt.

Men når det er sagt så har vi en afløser klar der kører siden videre som overordnet site admin. Han er klar til at give den fuld gas så fremgangen fortsætter. Der bliver ingen tilbagegang på siden fremover - det er 100 % sikkert.

Mere om det på mandag - Bodyman/Bodylab er dels på vej til NM samt XFC i Herning så der bliver lidt stille fra vores kant her i weekenden.

Go' weekend :wink:
Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

Du er en stor mand bondi! Alt respekt til din beslutning!

Som også fortalt igår, så er jeg ked af din beslutning, men har fuld forståelse for det.. Alle har sine græner og dem bør man holde sig til!

Er glad for at høre du ikke "bare" smutter, men ønsker at forsætte og lave en ordentlig afslutning.. Håber dog stadig du holder dig til bb.dk! Du er og bliver en stor del af bordet, om det er som adm. eller bare alm. medlem!

Tak for alt det du har gjort for siden! Håber den kan forsætte med bare lidt af den fremgang du har sat gang i.
Du har lagt et rigtig godt fundament som du igen har fået bygget op til noget stort!
Sidst rettet af Rosendal 20. okt 2007, 09:33, rettet i alt 1 gang.
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

:ohmy: ..
Nok det værste der kunne ske for den her side! Har ikke været herinde så længe - men har da kunnet se hvor meget Bondi har betydet for den her side, og for bodybuilding i Danmark generelt!

I øvrigt en utrolig skam, at en af de eneste der tør stå frem omkring sit dopingmisbrug skal gøres til synderen - en der i øvrigt ALDRIG har brugt sit krudt til at opnå noget. Noget andet er de masser af atleter der stiller op hvert år til DM og snyder andre ved at være på roids. Bondi er 100% imod det, og forsøger at opnå en clean sport! NEJ hvor er det en skam.

Har altid sat pris på dine posts herinde - og håber virkeligt der er et forlag der vil udgive din bog, for så har du en hundrede procent sikker køber her!

Geografisk sted: Aalborg

Rigtig ærgerligt, både for sporten og denne side, at du smutter, Bondi. Men alt respekt for din beslutning, og tak for dit kæmpe arbejde for bb.dk =D>
Brugeravatar

Reputation point: 5

Ved næste ikke hvad jeg skal skrive er helt rystet.

Jbh har betydet utrolig meget for denne side. Helt utrolig meget -

JBH, har i sine mails gjort utrolig meget ud af at sikre at siden kunne forsætte uændret. Så vi kommer videre. Igen en tak til JBH.

Og med dette et stort ønske om at han vil kigge ind en gang imellem.

Bondi er sq da BB.dk
hvem helvede kan ellers ballancere og håndtere alle de bolde han dagligt jonglere rundt med herinde.. Manden som gi'r så fuckin meget for at gøre denne side til Dk's bedste.. initiativrig, leder evner på højeste niveau, folkets mand og så nede på jorden og med et overskud til at dele ud af alt ligefra livserfaring til daglige røver historier at vi andre kun kan følge måbende med...
Nu kender jeg ikke hele grundlaget bag beslutningen, men bare det at folk kan finde på at træde på og komme med groft nedladende kommentarer og ligefrem sende manden "hade breve" hvad fuck sker der for jer.. Er i selv så fandens meget bedre personer at i kan tillade jer at træde på en som Bondi.. Hold kæft hvor sørgeligt..

Vi kommer sq til at mangle dig herinde gamle, så håber sq du bli'r hængende herinde.. vi er fandme mange som sætter pris på dit enorme stykke arbejde..

Uden dig havde jeg heller ikke været på siden her, da du for måneder tilbage henvendte dig og spurgte om jeg havde lyst til at biddrage til siden.. Det var sq rart at komme til en side hvor man følte sig velkommen og hvor man kunne føre en log uden den rendte af sporet pga. snæversynede mennesker..

Vi ses Jesper..

Søren/masskineriet
MAKE IT THICK!!!
www.bodylab.dk | www.bodyman.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Forever Fitness

Galleri: Vis galleri (6)

Puha, som nogen også nævner, det er en hård en at vågne op til, men det er fuldt forståeligt. Der skal blot ikke herske nogen tvivl om, hvorvidt du har vores støtte Bondi. Håber stadig vi ses til julefrokosten :crying:
Carpe diem / Memento mori
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

Det bliver man sku ked af at høre JBH.

Nu har jeg efterhånden hængt ud herinde i et par år.. Og du har altid været en kæmpe motivationsfaktor og derudover skide flink :)

Men jeg kan kun respektere din beslutning, selvom jeg syntes det er noget pis! Det lyder i hvert fald som om at det bunder i nogle ting som aldrig burde finde sted, og det er jo bare ekstra sørgeligt.

Du har lagt kæmpe mængder arbejde i siden, og det skal du satme have nogle seriøse skulderklap for! Gerne af masskinen, da han nok er den som kan give de hårdeste :P

Men jeg håber nu også vi ser dig tilbage på et tidspunkt, om ikke andet så bare for at føre din log og bidrage med noget af din viden og holdninger, det er altid interessant!

Med det sagt, så syntes jeg at du skal have et "god vind fremover" med herinde, både til dine kitesurfing-eventyr og generelt! :)

Mvh
Anders - pzo
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00

Hey min ven.

Det kommer da egentlig som noget af et chok det her, troede virkeligt at siden var fri for den her slags plader.
Jeg er ked af at høre din beslutning, da det stykke arbejde du har lavet på siden er sekond to non, sammenlignet med de øvrige tilgængelige boards i dk.

Det jeg godt kan lide ved den her side er at der er fokus på sporten, øvelser, kost osv, og derfor er der lagt låg på de evindelige fights og sundhedskadelige debater vedr den lidt mere mørke side af sporten i form af doping.

Kommer til at savne dine små hverdags opfriskere herinde.

Jeg har smidt en besked på din tlf, ring ved lejlighed champ til en sludder for en slader.

Når der er tid pakker jeg fruen i bilen, så kan vi sludre, så har du en til at lufte hund hehe

Ses mester =D>
Tykk´ dyr

Geografisk sted: svendborg

Damn, det er ikke godt det her!

Synes det er super ærgeligt at du forlader os! Du kommer til at blive savnet her på boardet, det er helt sikkert...

Og så er det langt ud over alle grænser at der er folk der opsøger din email bare for at kaste med lort! Det er da enormt ubehageligt og så også noget så sørgeligt fra deres side af...

Man burde også tænke sig om en ekstra gang inden man går efter en person som alle andre kan lide - det kunne meget vel ende dårligt for en selv i stedet...

Håber du fortryder din beslutning anyway =)

N.E.R.D
No One Ever Really Dies

Logbog: Ingen logbog

masskinen skrev:Bondi er sq da BB.dk
Uden dig havde jeg heller ikke været på siden her, da du for måneder tilbage henvendte dig og spurgte om jeg havde lyst til at biddrage til siden.. Det var sq rart at komme til en side hvor man følte sig velkommen og hvor man kunne føre en log uden den rendte af sporet pga. snæversynede mennesker..

Uden Jesper havde jeg nok heller ikke en log herinde...

Og har fået flere til at oprette log herinde netop på grund af, at der ikke var det personlig sladder og fnidder herinde, at det var hele grundladet for denne side, at det ikke skulle finde sted..!!

Noget vi alle burde værne mere om, og ikke vil finde os i.. er skuffet at det har fundet sted......!!!

vil da selv overveje om jeg vil forsætte med at have log herinde, hvis det er den nye retningslinje..

Ps. Jesper håber du forsat vil føle med herinde og gi din mening.. :wink:

Knus Nille
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

:evil: :wtf2: Det er da utrolig som nogle få ska ödelägge det for andre. Bondi var vel nok störste årsag til at jeg startede log her. Der var altid masser af friske kommentare og fuld opbakning hvis man var lidt nede på nogen som helst måde.

Det havde sku väret rart at kunne göre det samme for ham i hans log, men det skal nogle få (for det går jeg ud fra at de er) tykpandede idioter så sätte en stopper for.

Det er sku synd at en af BB.dk's mest underholdende logs nu er lagt på is.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 132.50
- Squat: 165.00
- Dødløft: 215.00

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online