Men hvad med den normale dumbell lying row?
hvad synes i om den?
Er den ikke god siden folk ikke snakker så meget om den?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

B4L skrev:Hehe det har du vel ret i. Men synes den giver sindsyg godt, en af de bedste rygøvelser jeg har lavet.

B4L skrev:Okay, men hvorfor er det at det er godt at skifte mellem øvelserne engang imellem?

TheCzech skrev:Man kører den da bare incline, så er det intet problem, og den rammer stadig super.

Moqensen skrev:Kroppen vender sig til øvelsen, og det er vigtigt at "overraske" den med nogen den ikke er vant til. Det giver bedre hypertrofi.

Karl Æg skrev:Moqensen skrev:Kroppen vender sig til øvelsen, og det er vigtigt at "overraske" den med nogen den ikke er vant til. Det giver bedre hypertrofi.
Har du en kilde på det?

TheFatboy skrev:Karl Æg skrev:Moqensen skrev:Kroppen vender sig til øvelsen, og det er vigtigt at "overraske" den med nogen den ikke er vant til. Det giver bedre hypertrofi.
Har du en kilde på det?
TJ har også flere gange gjort rede for, at graden af konditionering spiller en stor rolle i spørgsmålet om hypertrofi, det er sådan set den eneste kilde jeg lige kan diske op med

Illisher skrev:Hvis man tager den incline må den vel ramme nogenlunde ligesom barbell rows gør, der står man jo også lidt foroverbøjet når man tager den?

Optimisten skrev:Det er en superfin øvelse - tror desværre bare ikke den kan bruges til rigtig tunge rows.
Jeg siger ikke det skal gøres hver gang, men lidt cheat i tunge rows er vidst meget normalt, det er svært når man ikke kan få noget moment da kroppen ligger stille.

Moqensen skrev:Optimisten skrev:Det er en superfin øvelse - tror desværre bare ikke den kan bruges til rigtig tunge rows.
Jeg siger ikke det skal gøres hver gang, men lidt cheat i tunge rows er vidst meget normalt, det er svært når man ikke kan få noget moment da kroppen ligger stille.
Det er da kun godt når man ikke kan cheate

Bay skrev:Moqensen skrev:Optimisten skrev:Det er en superfin øvelse - tror desværre bare ikke den kan bruges til rigtig tunge rows.
Jane Fonda, nu skal du ikke undervudere effekten af lidt cheat på de sidste par reps.

essensen skrev:Bay skrev:
Jane Fonda, nu skal du ikke undervudere effekten af lidt cheat på de sidste par reps.
Amen!

Bay skrev:Moqensen skrev:Optimisten skrev:Det er en superfin øvelse - tror desværre bare ikke den kan bruges til rigtig tunge rows.

TheFatboy skrev:Bay skrev:Moqensen skrev:Optimisten skrev:Det er en superfin øvelse - tror desværre bare ikke den kan bruges til rigtig tunge rows.
De sidste reps? Jeg cheater på alle reps - maximal hypertrofi = BB

Lithium skrev:TheFatboy skrev:Bay skrev:Moqensen skrev:Optimisten skrev:Det er en superfin øvelse - tror desværre bare ikke den kan bruges til rigtig tunge rows.
De sidste reps? Jeg cheater på alle reps - maximal hypertrofi = BB
ja bare se på diesel weasel .... cheat i alle reps giver helt vildt !

Moqensen skrev:Jeg må godt nok ærligt indrømme jeg ikke er typen der har studier liggende på computeren
TheFatboy skrev:TJ har også flere gange gjort rede for, at graden af konditionering spiller en stor rolle i spørgsmålet om hypertrofi, det er sådan set den eneste kilde jeg lige kan diske op med

Karl Æg skrev:Moqensen skrev:Jeg må godt nok ærligt indrømme jeg ikke er typen der har studier liggende på computeren
En skam. Jeg har nemlig hørt den før, og jeg synes det lugter lidt af en skrøne. Jeg kan ærligt talt ikke se at der skulle være belæg for at man ikke kan blive et kæmpe skur ved at lave de samme øvelser i x antal år.TheFatboy skrev:TJ har også flere gange gjort rede for, at graden af konditionering spiller en stor rolle i spørgsmålet om hypertrofi, det er sådan set den eneste kilde jeg lige kan diske op med
Og det har hvad med sagen at gøre? Bliver man da dårligere eller bedre konditioneret af at variere sine øvelser?

Karl Æg skrev:Moqensen skrev:Jeg må godt nok ærligt indrømme jeg ikke er typen der har studier liggende på computeren
En skam. Jeg har nemlig hørt den før, og jeg synes det lugter lidt af en skrøne. Jeg kan ærligt talt ikke se at der skulle være belæg for at man ikke kan blive et kæmpe skur ved at lave de samme øvelser i x antal år.TheFatboy skrev:TJ har også flere gange gjort rede for, at graden af konditionering spiller en stor rolle i spørgsmålet om hypertrofi, det er sådan set den eneste kilde jeg lige kan diske op med
Og det har hvad med sagen at gøre? Bliver man da dårligere eller bedre konditioneret af at variere sine øvelser?

Klud skrev:Det er da klart at hvis man aldrig har taget dips, er man dårligt konditioneret til dips. Mærkeligt spørgsmål.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster