Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1466
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1464

Følg bodybuilding.dk på

Tegn på at du træner i et hardcore center...

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

...eller et Hr. og Fru hakkebøf center.

For tiden træner jeg selv i Fitnessdk, ikke ligefrem hardcore....det må betegnes som et Familien Danmark center.

Bl.a. spiller de det særeste musik i verden. Musik ingen mennekser har hørt før. Forleden spillede de et ca 10 min langt nummer med en melankolsk violin, afbrudt af stortromme slag hver 20 sekund og lidt rysteægs rytme i baggrunden :? hvad faen? Der er tændte stearinlys i badet og eucalyptus duft i dampbadet...der er et børnerum og en hysterisk kvinde der render rundt og beder ALLE om for guds skyld aldrig at komme i kontakt med bænke eller maskiner uden at der er et håndklæde imellem dig og maskinen. Alt i alt: pussy center. Men jeg har det ok med mit pussy center for tiden. Det er rart, det er hyggeligt, det er i orden.

Nogle gange kan jeg dog godt savne de gamle hardcore centre jeg har trænet i. Som Herning styrke og motion. Cardiomaskiner? Joh, måske lige et par smadrede cykler ude bagved...AC/DC på stereoen - den der har trænet længst tid i centeret bestemmer hvad vi skal høre :twisted: Ingen hold, kun styrketræning!!! En træstamme der ligger ovre i hjørnet til ham der træner til stærkmands konkurrence. T-bar row maskine (den ser du altså ikke i fitnessdk).

Eller dengang jeg trænede på en US Airforce base i Utah med de største motherfucker negere. Top of the line udstyr der er så massivt at der skal trucks til at køre det ind i centeret, og du kan bruge det til at tæske Technogym udstyr i smadder med. Halvdelen træner i bar overkrop. Alt er smurt ind i kalk. Det er 40 grader varmt udenfor, og lige så varmt indenfor fordi AC'en er blevet brugt til at lave pull-ups på og er faldet ned. Alt er i pund så os tosser der kun kan det metriske system får altid enten for meget eller for lidt vægt på. Ingen sætter noget som helst på plads. Der er Cannibal Corpse på stereoen. Alle tyller vand og shakes af 1 gallon dunke (3,8 liter).

Kom med dine egne tegn på at et center er enten hardcore eller familien danmark agtigt....
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg bliver nødt til at knytte et par kommentarer.
Fuck det lyder til at være nederen dit nuværende center.
Hvad sker der for musikken, og reglerne? :?

Og FUCK nogle fede centre du har trænet i. Wtf!!!
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Mit center er lidt en blanding, af det lidt hardcore, og familie-agtige.

De spiller stort set kun DR Soft, hvilket er yderst belastende, og meget vanskeligt at træne til. Det nærmest "nedbryder" ens træning. Der er desuden utallige ældre mennesker, samt små bumsede og splejsede konfirmanter. Instruktørerne er nogle små damer der tyller rundt og ikke har nogen nævneværdig viden om træning.

Tilgengæld er der håndvægte op til 42 kg, masser af bænke, både til bænkpres og håndvægte og et ganske glimrende squat-rack med god plads til både squat og dødløft. Der er desuden også en t-bar row som er specielt lavet til det, da den er svejset fast i den ene ende - det er jo heller ikke just noget man ser i et familie-center. Så det er lidt et underligt "blandings-center" jeg træner i, men det er nu ganske udemærket :-)
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Hvorfor kan man ikke købe gallon-dunke herhjemme? Jeg ville så gerne have en gallon-dunk. Gallon-dunke er hella-BB!
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Magnesium overalt - på gulve/dørhåndtag. Toiletter da ikke har været gjort ren i en evighed . Eleiko udstyr og håndvægte op til 70kg. Højt teknomusik og masser af tusser. Folk vader bare ind i centrene uden at køre sit kort igennem :) og selvfølig flex og andre muscle-magasiner på disken.

Reputation point: 0

Fuck et nice indlæg!!!!!!!

Vi har da håndvægte til 80 Kilo i vores center, det er da lidt BB.
Brugeravatar

Træner her: Atletklubben Jyden

waste skrev:Fuck et nice indlæg!!!!!!!

Det er voldsomt BB! :shock:
Mål inden 2030:

Måske at begynde at træne igen: Opnået! YEAH BABY! :D
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (14)

waste skrev:Fuck et nice indlæg!!!!!!!

Det var nu ikke negativt ment. Jeg kan godt lidt de mere hardcore centre. Synes der er en bedre stemning blandt folk. I fitness.dk og fitnessworld.dk føler jeg ikke man på samme måde er en del af et fælleskab.

Når der jævnligt flyttes kg i denne størrelsesorden ved man, man er havnet i et hardcore center:

Aller videoer er fra The Gym hvor jeg træner til daglig (:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Tegn på mit fintessdk center IKKE er hardcore - fitnessdks afdeling med kun for kvinder

- 1 kgs håndvægtene er dem der bliver brugt mest. - Den bedste træning er jo den hvor man kan tage 100 gentagelser og stadig se godt ud
- ingen stativer af nogen art
- vi har håndvægte helt op til 10 kg
- kun 30 bolde til boldøvelser - minder jo om en af de der campingvogne man legede i som barn der var fyldt om med små bolde..
- jeg laver pænkpress øvelser ovenpå en stepbænk da der ikke findes andet :shock:
- Vægtstængerne kan maks klare 40 kg ( godt jeg ikke er så stor endnu og stadig holder mig under de 40 (kunne nok godt tage mere i enkelte øvelser, men da der ikke er noget stativ til squatten skal vægtstængerne over hoved når de skal af, så det bøvler jeg lidt med.
- bruseforhæng så man ikke kigger på hinanden i badet
- 50 maskiner, men kun 2 vægtstænger til at træne med frie vægte. Næsten aldrig kø alligevel, da alle jo ved at maskinerne er laaangt bedre end frie vægte :whistle:
Mette

Tjek min log: viewtopic.php?t=24879 [Udskyd ikke til i morgen, hvad du kan have fornøjelse af i dag]
Brugeravatar

*mette* skrev:Tegn på mit fintessdk center IKKE er hardcore - fitnessdks afdeling med kun for kvinder

- 1 kgs håndvægtene er dem der bliver brugt mest. - Den bedste træning er jo den hvor man kan tage 100 gentagelser og stadig se godt ud
- kun 30 bolde til boldøvelser - minder jo om en af de der campingvogne man legede i som barn der var fyldt om med små bolde..
- jeg laver pænkpress øvelser ovenpå en stepbænk da der ikke findes andet :shock:
- Vægtstængerne kan maks klare 40 kg ( godt jeg ikke er så stor endnu og stadig holder mig under de 40 (kunne nok godt tage mere i enkelte øvelser, men da der ikke er noget stativ til squatten skal vægtstængerne over hoved når de skal af, så det bøvler jeg lidt med.
- 50 maskiner, men kun 2 vægtstænger til at træne med frie vægte. Næsten aldrig kø alligevel, da alle jo ved at maskinerne er laaangt bedre end frie vægte :whistle:

:lol: Ej okay, det lyder decideret ubrugeligt det der. Én ting er at stemningen og hele indretningen er fesen, så længe man kan træne ordentligt, men det der lyder jo nærmest som en parodi på et center...
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Mussetrussen skrev:
*mette* skrev:Tegn på mit fintessdk center IKKE er hardcore - fitnessdks afdeling med kun for kvinder

:lol: Ej okay, det lyder decideret ubrugeligt det der. Én ting er at stemningen og hele indretningen er fesen, så længe man kan træne ordentligt, men det der lyder jo nærmest som en parodi på et center...

Ja er også ret ærgelig over at det er det center der ligger tættest på hvor jeg bor :(
Mette

Tjek min log: viewtopic.php?t=24879 [Udskyd ikke til i morgen, hvad du kan have fornøjelse af i dag]
Brugeravatar

*mette* skrev: Næsten aldrig kø alligevel, da alle jo ved at maskinerne er laaangt bedre end frie vægte :whistle:

ja så får jo man lange, slanke og markerede muskler :lol:

Jeg ved sgu ikke om det center jeg træner i er særlig bb.. Der er alle slags mennesker - bl.a. er centret, hele formiddagen, fyldt med pensionister :) -Men der er håndvægte op til 60 kg - masser af bænke etc. -og stemning kan være rimlig BB engang imellem :D

,men var jeg lige 40 km. tættere på KBH, så var jeg også at finde i The Gym.

Ku' være at man skulle starte sit eget undergrunds-gym.. :-k
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Powergym; need I say more?

Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Vil også sige at "mit" center er lidt en hybrid imellem et hardcore gym og et "familie-center".
Der er alle slags mennesker, gamle, meget unge og også kvinder!
Meen, der render også en del store fyre rundt :D

80kg kan vi ikke måle os med, vores håndvægte går kun op til 52,5kg :-k

Fedt indlæg, Musse
"Weaseling out of things is important to learn, it's what separates us from the animals!
Execpt the weasel..."
- Homer J. Simson
Brugeravatar

Geografisk sted: Hadsten

Træner her: Hadsten Motionsforening

Billede

SCHULZ IS CONFUSED!!!
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

schulz skrev:SCHULZ IS CONFUSED!!!

You got to be kidding...
Brugeravatar

Hvad er der galt med det, Schulz? :)
Tænker du på punktummet er det vel bare for at pointere at det er 68 og ikke 89? :D
"Weaseling out of things is important to learn, it's what separates us from the animals!
Execpt the weasel..."
- Homer J. Simson
Brugeravatar

Os BB'ere har jo ikke så mange brikker at flytte med.....

Nikkerdahl skrev:Vil også sige at "mit" center er lidt en hybrid imellem et hardcore gym og et "familie-center".
Der er alle slags mennesker, gamle, meget unge og også kvinder!
Meen, der render også en del store fyre rundt :D

80kg kan vi ikke måle os med, vores håndvægte går kun op til 52,5kg :-k

Fedt indlæg, Musse

Jeg er også enig i at vores er et blandningscenter.

Det der tegner for familiecenter er radio abc pg hverdags motionisterne.

Det der tegner for hardcore gym er håndvægtene op til 52,5 kg, squat rack, masser af bænke og generelt en god BB! stemning.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Ah ja Starpen, powergym er også det mest hardcore center jeg har trænet i. Der er sgu alt hvad hjertet begærer hvis man gerne vil løfte tunge vægte :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Et center, jeg trænede i, da jeg var i London sidst - Muscleworks II. Pisse hard-core. Eksempler:

- Der blev frit diskuteret steroider i omklædningsrummet (det første, jeg hørte, var en gut, som instruerede sin kammerat i, at "han selv skulle stikke den i røven, selvom det var ubehageligt").
- Jeg tror kun, at der var mandlige medlemmer: Jeg kom i prime-time og der var ingen kvinder + jeg ikke så noget omklædningsrum til dem :roll:
- Der var generelt masser af store gutter (bl.a. en, som mindede om the Wrath), og samtidig meget god stemning. Alle var flinke, og jeg bænkede bl.a. sammen med en ret stor gut, som lidt før jeg kom havde fået voldsomme fårced i flad bænkpres m. 140kg, og som nu tog 100kg incline bænk, hvilket pwnede mig fuldstændig, selvfølgelig. Han lærte mig en ting eller to om forced.
- Ejeren var i øvrigt også flink og massiv, specielt i betragtning af hans alder.
- Jeg er ikke sikker på, hvor store deres håndvægte var, men det kan bedømmes på deres side:
http://www.muscleworksgym.co.uk/index.html

Jeg kunne komme med flere eksempler, hvis jeg ikke skulle læse en 20 sider lang novelle til dansk nu. Det er uden tvivl et center jeg kan anbefale til dem, som kommer til London.
Mark Dugdale: "What's up with all these guys doing like 15 reps?"
Dorian Yates: "It's more like maintaining, I think.."
Brugeravatar

Geografisk sted: Norring

Detorian skrev:Os BB'ere har jo ikke så mange brikker at flytte med.....

Den fordom kan jeg ikke lide :D

Og Bodyblom, det billede er for vildt, ser helt surrealistisk ud!
Execpt the weasel..."
- Homer J. Simson
Brugeravatar

Jeg har trænet i Nordjysk Helsecenter i nørresudby. Der lå ofte kanyler i skraldespandene, og der var absolut ingen der turde at spørge om hvor mange sæt personen ved bænkpres racket manglede, for der sad konstant en tæskestor HA rocker der blev afløst af den næste. Jeg kendte heldigvis de fleste fra mit arbejde, så de var meget hjælpsomme og grinede næsten ikke af os.. Jeg kan ikke huske hvor store håndvægte de havde, for det brugte jeg ikke den gang, dødløft vidste jeg ikke eksisterede og squat var når man faldt på gaden. Ejeren var en stor tidligere BB'er der havde et kæmpe crush på Arnold. Han var nu flink nok, men virkede skræmmende meget homo.

Det blev skiftet ud med Hvorup Kasserne (selvom ingen af os har været i mili) som vist nok havde 50 kilo håndvægte. 300 kr for 6 måneder. Det er vel til at overkomme.

Derefter var jeg rundt i FitnessDK, som vel ikke behøver nærmere introduktion, og også i Act der ligger i den gamle Bio5 i Aalborg. Håndvægte af 40kg (mener jeg), ingen bad, 2 motionscykler og en gammel skodcrosser, siddende læg-raise maskine, og en dips/Pullups-maskine med vægt til at løfte en op. Sådan en har jeg aldrig set hverken før eller siden. Der lugtede altid af dårlig mave ude fra toilettet, uden at det selvfølgelig skal være et tegn på noget.. Det var første sted jeg så et squat-stativ. Men der var til gengæld lidt af hvert fra små søde fisser, til gamle grå mænd, studerende og BB'ere. Billigt var det skam også - 900 kr for 7 måneder.

Nu træner jeg samme sted som 8800. Nuff said.

Træner her: Fitness World Aalborg
Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 130.00

BodyBlom skrev:Sygt patværk han har ham derinde fra alligevel!! :o

Cool , så godt havde jeg slet ikke undersøgt siden ! Ejeren er en ældre (og større) udgave af ham, som i galleriet giver hånd til Ronnie, der trænede der engang han var i England åbenbart.
Mark Dugdale: "What's up with all these guys doing like 15 reps?"
Dorian Yates: "It's more like maintaining, I think.."
Brugeravatar

Geografisk sted: Norring

Super fed tråd!

Her er lidt guidelines fra mit center, så kan i selv klare vurderingen.
- Håndvægte op til 64 kg, hvor de tungeste er hjemmelavede
- Håndvægtene starter ved 10 kg
- Vi har to bænkpresstativer på noget nær 1/4 areal af et typisk fitnessDK-center
- Gamle slidte Eleiko-skiver over det hele
- Dem der har trænet længst bestemmer hvad der skal høres i radioen
- Vores udvalg af cardiomaskiner består i to crosstrainere
- De fleste af vores stativer og de få maskiner der er er røde, virkelig oldschool
- Vægtskiver op til 50 kg :twisted:
- Da der blev købt "ben-spreder" og "ben-samler" maskiner (ved ikke lige hvad de hedder, men det er de der damerne altid sidder i) var der nærmest oprør i centret, og bestyrelsesmedlemmet der hevde købt dem blev smidt ud :D
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Mussetrussen skrev:... Ingen sætter noget som helst på plads.
Det er jo så bare decideret irriterende at folk ikke har hjerne nok til at sætte lortet hvor de tog det (hvis det da stod rigtigt til at starte med). Der er sgu intet hardcore i at man skal bruge forbandet unødvendig tid på at lede efter alting fordi folk roder som små børn.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

My place:

Ingen varme