For tiden træner jeg selv i Fitnessdk, ikke ligefrem hardcore....det må betegnes som et Familien Danmark center.
Bl.a. spiller de det særeste musik i verden. Musik ingen mennekser har hørt før. Forleden spillede de et ca 10 min langt nummer med en melankolsk violin, afbrudt af stortromme slag hver 20 sekund og lidt rysteægs rytme i baggrunden
hvad faen? Der er tændte stearinlys i badet og eucalyptus duft i dampbadet...der er et børnerum og en hysterisk kvinde der render rundt og beder ALLE om for guds skyld aldrig at komme i kontakt med bænke eller maskiner uden at der er et håndklæde imellem dig og maskinen. Alt i alt: pussy center. Men jeg har det ok med mit pussy center for tiden. Det er rart, det er hyggeligt, det er i orden.Nogle gange kan jeg dog godt savne de gamle hardcore centre jeg har trænet i. Som Herning styrke og motion. Cardiomaskiner? Joh, måske lige et par smadrede cykler ude bagved...AC/DC på stereoen - den der har trænet længst tid i centeret bestemmer hvad vi skal høre
Eller dengang jeg trænede på en US Airforce base i Utah med de største motherfucker negere. Top of the line udstyr der er så massivt at der skal trucks til at køre det ind i centeret, og du kan bruge det til at tæske Technogym udstyr i smadder med. Halvdelen træner i bar overkrop. Alt er smurt ind i kalk. Det er 40 grader varmt udenfor, og lige så varmt indenfor fordi AC'en er blevet brugt til at lave pull-ups på og er faldet ned. Alt er i pund så os tosser der kun kan det metriske system får altid enten for meget eller for lidt vægt på. Ingen sætter noget som helst på plads. Der er Cannibal Corpse på stereoen. Alle tyller vand og shakes af 1 gallon dunke (3,8 liter).
Kom med dine egne tegn på at et center er enten hardcore eller familien danmark agtigt....