Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

), også selvom flere af dem skriver den der med: 'Jeg er ikke til engansknald, så smut'..
Den holder ikke.. trust me.

Active skrev:Nemt sted til noget hurtigt, det er helt sikkert!
Mange af pigerne derinde er også bare ude efter noget sjov(), også selvom flere af dem skriver den der med: 'Jeg er ikke til engansknald, så smut'..
Den holder ikke.. trust me.

ZinK_ skrev:Har kun mødt fede kællinger fra tinder. Utrolig at man gider snyde med billedere lol

Dingo skrev:Jeg har været på siden jeg blev single i september. Har mødtes med et par stykker. Nogle dårlige, nogle gode. Dog heldigvis flest positive. Det er nu en meget sjov platform men jeg gør stadig mit til at møde tøsebørn "in real life" om man vil.
Et godt råd til første møder: Hold aftalerne simple. En kaffe på el cafe, en gåtur et sted, en is, en øl. Lad være med at aftale spisning, privatbesøg osv. Hvis kemien slet ikke er der så er det virkelig nedtur at skulle kæmpe sig gennem et helt måntid eller en aftalt filmaften.

Curlbro skrev:ZinK_ skrev:Har kun mødt fede kællinger fra tinder. Utrolig at man gider snyde med billedere lol
Hahaha, det er også sket for mange gang for mig! Endda tøser der havde billeder, hvor man kunne se hele deres krop - de viste sig bare at være gamle. Faktisk var jeg på date med en tyk, personlig træner fra tinder. Hvilket åbenbart heller ikke var helt sandt, da hun bare underviste på et eller andet dansehold i fitnessDK, men drømte om en dag at blive personlig træner....
](./images/smilies/wallbash.gif)

ZinK_ skrev:Curlbro skrev:ZinK_ skrev:Har kun mødt fede kællinger fra tinder. Utrolig at man gider snyde med billedere lol
Hahaha, det er også sket for mange gang for mig! Endda tøser der havde billeder, hvor man kunne se hele deres krop - de viste sig bare at være gamle. Faktisk var jeg på date med en tyk, personlig træner fra tinder. Hvilket åbenbart heller ikke var helt sandt, da hun bare underviste på et eller andet dansehold i fitnessDK, men drømte om en dag at blive personlig træner....
lol'd
Fatter seriøst ikke at man gider snyde? Kan de virkelig ikke regne den ud selv, at man skrider INSTANT - Når man ses?

Moose skrev:ZinK_ skrev:Curlbro skrev:ZinK_ skrev:Har kun mødt fede kællinger fra tinder. Utrolig at man gider snyde med billedere lol
lol'd
Fatter seriøst ikke at man gider snyde? Kan de virkelig ikke regne den ud selv, at man skrider INSTANT - Når man ses?
Det er vel en "når ja" situation.
>du møder hende
>du synes hun er lidt tyk og ulækker
>på samme tid er hun billig
>du knepper hende alligevel
>du føler dig klam
>du indser at tykke piger også har brug for kærlighed

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster