Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1352
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1350

Følg bodybuilding.dk på

Tjene penge

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan tjene nogle penge? Jeg er Pt ledig, men jeg søger og søger. Jeg vil helst gerne undgå at skal ud og samle hundelorte og tælle biler!:D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Prostitution og stoffer er en mulighed.

Reputation point: 75

Træner her: OBBC

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Vis kostplan

Hvilken baggrund har du?
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Jeg er udlært tømrer

Er det ikke noget med, at man kan få penge for at være "sæddoner" (eller hvad det nu hedder :lol: )
Brugeravatar

Styrkeliste

haha jo men jeg ved ikke om jeg kan producere nok sæd til at leve af det;) men så skal jeg da ikke tænke på at få trænet cardio

Men er der ikke sådan lidt mere seriøse svar?:)
Jeg tjener lidt mønt på at oddse, men ikke nok til at kunne leve af det, for jeg har ikke råd til de store indskud.

Du er vel selvfølgelig med i en a-kasse?
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Tømrer kan som regel godt finde noget arbejde, selvom de er "arbejdsløse".
Brugeravatar

Styrkeliste

Du kan tjene penge ved at få et arbejde. Det har jeg hørt skulle være populært.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Almond skrev:Er det ikke noget med, at man kan få penge for at være "sæddoner" (eller hvad det nu hedder :lol: )

det begrænset hvor mange gange du må donere :8
Brugeravatar

Reputation point: 25

Meld dig som forsøgsperson. Der kan nemt tjenes flere tusinde ind ved at lægge krop til forskernes forsøg ;-)

Forsøgsperson.dk
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

The Juice skrev:Du kan tjene penge ved at få et arbejde. Det har jeg hørt skulle være populært.

:lol:
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Jeg plejer at tage på arbejde når jeg mangler penge, eller besøge min mormor :whistle: Længe leve for ikke at være så gammel :dope:

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fyn

Træner her: Fitness Syd

Hahaha denne tråd er god underholdning! Man skal helt sikkert forvente seriøse svar når man poster den slags spørgsmål herinde :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

LarsKV skrev:Hahaha denne tråd er god underholdning! Man skal helt sikkert forvente seriøse svar når man poster den slags spørgsmål herinde :)

Der er dårlig grobund for er seriøst svar med din egen start. Hvis jeg vil have penge venter jeg til den 2. Sidste hverdag i måneden hvor der tikker løn ind.......

Har du arbejde, a-kasse, hvad gør du i forvejen. Du må selv sætte rammerne op. Det handler i bund og grund om kommunikation, og dit spørgsmål er meget åbent og flyvsk, hvorfor dine besvarelser ligeså vil være det.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (3)

Hvis du er udlært tømrer, må du kunne lave et tag eller et skur for nogen sort ?
Løft tungt, og bliv tung

Geografisk sted: Vojens

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

Hvis du bor i nærheden af Århus eller Kbh kan du blive sæddoner hos Cryos, det gir omkring 3k skattefrit i måneden.

Du er tømrer, arbejd da sort ligesom alle de andre?

Få et arbejde.

Køb ting på deal-extreme og andre lignende sites og sælg det på ebay.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

^^
Nu er sæddonor lettere sagt end gjort.
Jeg mener det er ca. 90% af alle de får ind der bliver sorteret fra. Ikke nødvendigvis pga. dårligt og immobilt sæd, men simpelthen fordi, at nedfrysningen ikke er for alle. Og det er den man ofte dør på. Så jo, det er da nemme penge HVIS man kommer ind.

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

The Juice skrev:Du kan tjene penge ved at få et arbejde. Det har jeg hørt skulle være populært.

Man kan søge et arbejde, ligesom trådstarter siger han gør. Det er ikke ensbetydende med at man får et arbejde. Det er ikke just sælgers marked for arbejdstagere, disse dage. 90'erne og den fulde beskæftigelses tid, er meget længe siden. Men det forudsætter jeg trods alt at du er klar over, Juice, din intelligens og generelle orienteringsevne taget i betragtning. Jeg tillader mig at antage at det bare var en neo-liberal tankebøvs, du der slap ud.

Billede
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:

Man kan søge et arbejde, ligesom trådstarter siger han gør. Det er ikke ensbetydende med at man får et arbejde. Det er ikke just sælgers marked for arbejdstagere, disse dage. 90'erne og den fulde beskæftigelses tid, er meget længe siden. Men det forudsætter jeg trods alt at du er klar over, Juice, din intelligens og generelle orienteringsevne taget i betragtning. Jeg tillader mig at antage at det bare var en neo-liberal tankebøvs, du der slap ud.

Lol.

Der er over 75.000 østarbejdere i Danmark - de er altså ikke alle sammen kommet for at lave kriminalitet eller løndumping. Langt de fleste arbejder under danske overenskomster - i snit ligger lønningerne sågar højere end overenskomsterne blandt østarbejderne. Hvad er så forklaringen? Det er at danskerne generelt er for kræsne og for komfortable på deres overførselsindkomster. Dertil kommer, at østarbejdere - generelt set - er mere engagerede, mødestabile og har et mere beskedent fravær. Jovist er der da også østarbejdere som løndumper og arbejder til ingenting, men det er et fåtal.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Almond skrev:Tømrer kan som regel godt finde noget arbejde, selvom de er "arbejdsløse".

Det er statistik set et af de fag der er særligt konjunkturfølsomme.

Det er korrekt, at der er noget fundamentalt fejlagtigt, foruden det respektløse, i at folk som Joachim B. Olsen m.fl. står som en flok brølaber og advokerer, at folk "bare kan finde et arbejde, hvis de gider", med den aktuelle situation på arbejdsmarkedet.
Når det er sagt, så er det blevet et grundlæggende problem, at Danmark i en tilstand med recession og lavkonjunktur stadig må importere arbejdskraft til de dårligst lønnede jobs, fordi det ikke kan betale sig for flere tusinde danskere at tage disse. Der er således efterspørgsel på arbejdskraft flere steder, men danskere udbyder ikke denne arbejdskraft, hvilket på ingen måde skyldes mangel på kvalifikationer e.l. men simpelthen af den grund, at de ikke gider, da det ikke kan betale sig.
Det er som sagt fuldstændig idiotisk at påstå, at der er arbejde til folk, hvis de bare gider tage det. JBO får det til at lyde som om, at der vil være fuld beskæftigelse, hvis bare alle rengøringsjobs o.l. bliver besat. Den omtalte problemstilling er dog reel, og må derfor påpeges. Derudover antager du, at The Juices indlæg er en neo-liberal tankebøvs, og man kunne passende give dele af dit indlæg en lignede titel, bare med omvendt fortegn, om man vil :wink:

Nu vil jeg ikke svare på The Juice vegne, men når det er sagt, så tror jeg ikke der er noget dybere politisk budskab i hans indlæg, men mere er et sarkastisk svar - af de åbenlyse grunde.
Brugeravatar

Reputation point: 388

Billede
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

TS: Prøv at søge i Fjernvarmebranchen, der er konstant gang i den og da der er mange der stopper pga skader og lignende mangler de tit folk.
Kamco, aarsleff/kamco, Barslund, Wicotec, NCC f.eks.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Pzyrex skrev:

Lol.

Der er over 75.000 østarbejdere i Danmark - de er altså ikke alle sammen kommet for at lave kriminalitet eller løndumping. Langt de fleste arbejder under danske overenskomster - i snit ligger lønningerne sågar højere end overenskomsterne blandt østarbejderne. Hvad er så forklaringen? Det er at danskerne generelt er for kræsne og for komfortable på deres overførselsindkomster. Dertil kommer, at østarbejdere - generelt set - er mere engagerede, mødestabile og har et mere beskedent fravær. Jovist er der da også østarbejdere som løndumper og arbejder til ingenting, men det er et fåtal.

Du antager en hel masse ting, ret ud i luften. Du påstår at vide hvorfor visse danskere modtager kontanthjælp, eller andre ydelser, det må siges at være en ufattelig flot indsigt i samfundspsykologi du der besidder. Hvad baserer du denne antagelse på? Du påstår at vide at omtalte østarbejdere (næsten, da) alle arbejder efter gældende overenskomster, endda til højere løn end overenskomsterne foreskriver. Fantastisk, sikke benevolente og altruistiske deres arbejdsgivere må være, når de aflønner deres østeuropæiske arbejdere så flot. Hvorfra har du denne indsigt? Hvilke firmaer taler vi om? Og siden du så skråsikkert kan slynge ud, at omtalte østarbejdere er mere engagerede, mødestabile og har et mere beskedent fravær end danske arbejdere, må man gå ud fra, at du har personlig erfaring med ansættelse og aflønning af østeuropæiske jobtagere. Fortæl venligst mere om dine erfaringer med disse, Psyrex, det er spændende ting du her bringer til torvs.
Brugeravatar

Kaptain skrev:
Almond skrev:Tømrer kan som regel godt finde noget arbejde, selvom de er "arbejdsløse".

Det er korrekt, at der er noget fundamentalt fejlagtigt, foruden det respektløse, i at folk som Joachim B. Olsen m.fl. står som en flok brølaber og advokerer, at folk "bare kan finde et arbejde, hvis de gider", med den aktuelle situation på arbejdsmarkedet.
Når det er sagt, så er det blevet et grundlæggende problem, at Danmark i en tilstand med recession og lavkonjunktur stadig må importere arbejdskraft til de dårligst lønnede jobs, fordi det ikke kan betale sig for flere tusinde danskere at tage disse. Der er således efterspørgsel på arbejdskraft flere steder, men danskere udbyder ikke denne arbejdskraft, hvilket på ingen måde skyldes mangel på kvalifikationer e.l. men simpelthen af den grund, at de ikke gider, da det ikke kan betale sig.
Det er som sagt fuldstændig idiotisk at påstå, at der er arbejde til folk, hvis de bare gider tage det. JBO får det til at lyde som om, at der vil være fuld beskæftigelse, hvis bare alle rengøringsjobs o.l. bliver besat. Den omtalte problemstilling er dog reel, og må derfor påpeges. Derudover antager du, at The Juices indlæg er en neo-liberal tankebøvs, og man kunne passende give dele af dit indlæg en lignede titel, bare med omvendt fortegn, om man vil :wink:

Nu vil jeg ikke svare på The Juice vegne, men når det er sagt, så tror jeg ikke der er noget dybere politisk budskab i hans indlæg, men mere er et sarkastisk svar - af de åbenlyse grunde.

At firmaer henter folk til Danmark, der er parat til at tage jobs til så lav en løn, at danske håndværkere ikke kan konkurrere med dem, har ikke meget med nødvendighed at gøre. Det skyldes alene arbejdsgivernes grådighed, og den inflation der gør at 50kr. i timen er en vittighed for en dansker, men en anseelig sum for en polak. Omvendt outsourcing, når den er bedst. Murerarbejdsmanden erstattes af en polak, hjemmehjælperen af en robot - forskellen er ens, og resultatet er det samme; skabelsen af et nyt pjalteproletariat, der i desperation over at få fjernet snart sagt alle muligheder for et levegrundlag, går bersærk og sætter ild i et eller andet, og enten myrder de rige eller ryger i arbejdslejr.

Er jeg for dramatisk? Overdriver jeg lidt, synes du? Taler jeg for højt?, som Karen Thisted ville sige.

Nej. Det er allerede sat i værks, det sker nu - mens vi skriver. Det er jeres fremtid, konturerne af jeres fremtidige Danmark der roligt, men hurtigt, tager form i disse år.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article2179912.ece

Velkommen til Corydons "konkurrencestat", Socialdemokraterne fortsætter liberalismen dér, hvor Fogh kun turde drømme om at træde.

Dét kan du så slå hen som en munkemarxistisk tankebøvs, fra en bitter gammel autonom. Eller åbne øjnene, og se hvad der rent faktisk foregår lige nu, i vores samfund.

Kønt er det ikke, og det skal nok blive grimmere.
Brugeravatar

Everybody want's da Money, but no one want's to do da fucking work!
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Brugeravatar

Reputation point: 105

Træner her: VK49

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 50.00
- Dødløft: 75.00

Kaptain skrev:

At firmaer henter folk til Danmark, der er parat til at tage jobs til så lav en løn, at danske håndværkere ikke kan konkurrere med dem, har ikke meget med nødvendighed at gøre. Det skyldes alene arbejdsgivernes grådighed, og den inflation der gør at 50kr. i timen er en vittighed for en dansker, men en anseelig sum for en polak. Omvendt outsourcing, når den er bedst. Murerarbejdsmanden erstattes af en polak, hjemmehjælperen af en robot - forskellen er ens, og resultatet er det samme; skabelsen af et nyt pjalteproletariat, der i desperation over at få fjernet snart sagt alle muligheder for et levegrundlag, går bersærk og sætter ild i et eller andet, og enten myrder de rige eller ryger i arbejdslejr.

Er jeg for dramatisk? Overdriver jeg lidt, synes du? Taler jeg for højt?, som Karen Thisted ville sige.

Nej. Det er allerede sat i værks, det sker nu - mens vi skriver. Det er jeres fremtid, konturerne af jeres fremtidige Danmark der roligt, men hurtigt, tager form i disse år.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article2179912.ece

Velkommen til Corydons "konkurrencestat", Socialdemokraterne fortsætter liberalismen dér, hvor Fogh kun turde drømme om at træde.

Dét kan du så slå hen som en munkemarxistisk tankebøvs, fra en bitter gammel autonom. Eller åbne øjnene, og se hvad der rent faktisk foregår lige nu, i vores samfund.

Kønt er det ikke, og det skal nok blive grimmere.

Dit indlæg bygger på en misforståelse. Jeg kan ikke gennemskue, om du bevidst misforstår mig i frustration eller provokation, eller der reelt er tale om en misforståelse.

Jeg taler ikke om håndværkere, men jeg taler om de dårligst lønnede jobs, og altså som udgangspunkt de ufaglærte jobs. Jeg berører heller ikke konkret elementer ift. konkurrencestat, og det lønpres mange brancher er udsat for ift. import af arbejdskraft fra østen. Du berører relevante problemstillinger, men du kommenterer reelt slet ikke på mit indlæg, samt de problematikker jeg fremfører.

Jeg fremfører den faktuelle kendsgerning, at det for flere tusinde danskere ikke kan betale sig at arbejde, og at dette åbenlyst er stærkt problematisk. Dette fremføres med den relevans, at der faktisk er efterspørgsel efter arbejdskraft flere steder, men at danskerne ikke udbyder denne arbejdskraft, til trods for de er arbejdsdygtige og arbejdsløse. Det er denne problemstilling, jeg fremfører. Du bør desuden venligst bemærke, at jeg i høj grad er kritisk overfor personer med bestemt ideologisk overbevisning der fremfører sætninger ala ”Du kan bare finde et arbejde, hvis du gider” o.l. Generelt synes jeg, at du enten bevidst eller ubevidst ikke forstår mine budskaber. (Selvom jeg er af den overbevisning, at du deler flere af dem).
Jeg vil meget gerne diskutere de problemstillinger og holdninger, du fremfører i dit indlæg, men heri er vi overvejende enige, hvorfor det ikke vil afføde en egentlig diskussion.

Derudover synes jeg det er en mindre overfortolkning, at jeg skulle mene dit indlæg er en munkemaxistisk tankebøvs, fra en bitter gammel autonom. Min kommentar henvendt titlen på dit indlæg var sagt med et glimt i øjet, hvilket min smiley gerne skulle indikere. (Om end jeg ej betvivler, at dele af disse beskrivelser passer på dig). Desuden synes jeg ikke det kan retfærdiggøres, at du beder mig om at åbne øjnene, og se hvad der sker i vores samfund, da du derved implicit indikerer, at jeg ikke skulle være bekendt med relevante forhold. Du er naturligvis fri til at mene dette om mig, men så synes jeg det ville være passende, hvis du så ville påpege den mangel på indsigt, du synes, jeg har.

Og trods alt, så glædelig jul, Hr. Thisted. :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 388

"Du må ikke være vant til at styrketræne og ikke træne mere end 3 timer anden sport 1-2 gange om ugen."

Det udelukker formentlig trådstarter... Og alle andre herinde.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Odense

Træner her: Ålholm Vægtløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.00
- Dødløft: 7.00

Næste

Tilbage til Off topic