Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:
Må jeg ikke med det samme komme med en opfordring til at debattere i god ro og orden. Det er fint med politiske debatter, men det er også et emne, der indbyder til mudderkast og mundhuggeri. Keep it clean boys.

Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom, og stemmer derfor mærkeligt nok LA. Jeg mener vi skal have en større personlig frihed, en lavere skat og et mere effektivt offentligt system.

peter n skrev:Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom, og stemmer derfor mærkeligt nok LA. Jeg mener vi skal have en større personlig frihed, en lavere skat og et mere effektivt offentligt system.
Jeg er fristet til at spørge; stikker dine personlige, ideologiske og filosofiske overvejelser om naturen, mennesket og staten ikke dybere, end at de kan opsummeres ved de allermest tyndslidte liberale paroler?

Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom.

Kaptain skrev:Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom.
Hvad kvalificerer dig til denne "post" ?

Mogensen skrev:Kaptain skrev:Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom.
Ikke andet end ren og skær interesse. Som du nok kan forestille dig, så er det jo begrænset hvor mange erfaringer og uddannelser man kan have som medlem af et ungdomsparti. Jeg interreserer mig meget for disse områder, og er af vores politiske udvalg blevet valgt til at repræsentere vores organisation på disse poster.

Kaptain skrev:Mogensen skrev:Kaptain skrev:Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom.
Ikke andet end ren og skær interesse. Som du nok kan forestille dig, så er det jo begrænset hvor mange erfaringer og uddannelser man kan have som medlem af et ungdomsparti. Jeg interreserer mig meget for disse områder, og er af vores politiske udvalg blevet valgt til at repræsentere vores organisation på disse poster.
Du har altså ingen erfaring indenfor disse områder - job eller uddannelsesmæssigt ?

Kaptain skrev:Mogensen skrev:Kaptain skrev:Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom.
Du har altså ingen erfaring indenfor disse områder - job eller uddannelsesmæssigt ?

Benjamin Reilly skrev:Jeg håber, at Truslen imod kylling tager et smut forbi her, det kunne i sandhed være smuk underholdning.

EmilB skrev:Kaptain skrev:Mogensen skrev:Kaptain skrev:Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom.
Det ville være en undtagelse hvis han havde. Nogle husker vel stadig socialdemokraternes IT ordfører der var træt af computernørdenes brug af svære IT-ord og deres grimme beklædning.

Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom, og stemmer derfor mærkeligt nok LA. Jeg mener vi skal have en større personlig frihed, en lavere skat og et mere effektivt offentligt system.

DonKahle skrev:Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom, og stemmer derfor mærkeligt nok LA. Jeg mener vi skal have en større personlig frihed, en lavere skat og et mere effektivt offentligt system.
Fedt med flere politikerer der løfter, du får min stemme!

JeppN skrev:DonKahle skrev:Mogensen skrev:Jeg er rets-, skatte- og finansordfører for Liberal Alliances Ungdom, og stemmer derfor mærkeligt nok LA. Jeg mener vi skal have en større personlig frihed, en lavere skat og et mere effektivt offentligt system.
Fedt med flere politikerer der løfter, du får min stemme!
Så du stemmer på en person/parti fordi han løfter?

ChristianOlsen skrev:Jeg kan dog ikke stemme endnu, men er fuldkommen konservativ.
Jeg støtter de konservative fordi jeg synes de vil gøre en masse gode ting inden for økonomi. Fjerne afgifter,gøre det billigere at have virksomheder i Danmark og fjerne topskatten. Derudover synes jeg også at det er noget fis at så mange mennesker lever på forsørgelsen fra staten, og at de vil gøre os mere afhængige af os selv.

Hr. Pedersen skrev:Synes det er skræmmende, at der er folk der stemmer på Enhedslisten.....![]()
Er selv et sted på den blå fløj. Sidst stemte jeg Venstre. Er glad for vores velfærd, med hensyn til gratis sygehus og de ting. Men det skal altid bedre kunne betale sig at arbejde end at gå hjemme og lave INGENTING!

Guitar Slim skrev:Jeg stemmer Liberal Alliance, da jeg har indset, at de syge bare skal tage sig sammen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster