Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1308
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1306

Følg bodybuilding.dk på

træng til søde sager især om aften

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej jeg har desværre nogen gange en ustyrlig trang til noget sødt som chokolade f.eks. og det ender tit med jeg enten ikk ka holde mig fra det eller os så begynder jeg at overspise det jeg har som f.eks. havregryn med sukker , og trængen kommer efter jeg har stoppet med at ryge, og tror også det er den største grund til mit cut går lidt sløvt^

og jeg har set på nogen indlæg her på bb.dk hvor der var nogen som snakkede om bns desert protein shake som sku være en god måde at slukke sin søde tand på, og det lyder som et produkt der passer ind til mit problem men jeg vil gerne lige se om der er andre lign. produkter inden jeg kaster mig ud i det eller er det one of a kind produkt ? :)

og hvis der andre derude med et lign. problem så er jeg nysgerrig efter at høre hvad i gør for dække jeres behov for noget sødt :´)
LDamsgaard skrev:Fix the problem, don't work around it.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

jeg bruger peanut butter. jeg får halsbrand af det, så sødt er det, plus du får det gode fedt ;)

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nordsjælland

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Prøv det her:

Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Lennart3 skrev:hej jeg har desværre nogen gange en ustyrlig trang til noget sødt som chokolade f.eks. og det ender tit med jeg enten ikk ka holde mig fra det eller os så begynder jeg at overspise det jeg har som f.eks. havregryn med sukker , og trængen kommer efter jeg har stoppet med at ryge, og tror også det er den største grund til mit cut går lidt sløvt^

og jeg har set på nogen indlæg her på bb.dk hvor der var nogen som snakkede om bns desert protein shake som sku være en god måde at slukke sin søde tand på, og det lyder som et produkt der passer ind til mit problem men jeg vil gerne lige se om der er andre lign. produkter inden jeg kaster mig ud i det eller er det one of a kind produkt ? :)

og hvis der andre derude med et lign. problem så er jeg nysgerrig efter at høre hvad i gør for dække jeres behov for noget sødt :´)

Pepsi max og sukkerfrit tyggegummi.
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00

Ham fra leanbodylifestyle laver virkeligt nogle lækre videoer. Jeg kan varmt anbefale at tjekke hans youtube kanal ud.

http://www.youtube.com/user/leanbodylifestyle
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Lyder som om du bare skal over den kolde tyrker. Hvor meget spiser du om aftenen?
Set the record straight.
Brugeravatar

Geografisk sted: AK Nordland

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00

Tit er sukkertrang om aftenen grundet rent dårlige vaner fordi du sikkert tit eller ofte har spist slik om aftenen ?

jeg bruger gerne 1½ dl frosne blåbær som jeg tør op i mikroovnen og blander med 1 skefuld chokolade whey(så lidt vand som muligt.) det smager helvedes godt og grundet de søde bær og den tykke konsistens fjerner det alt sukkertrang jeg har.

mener ikke jeg plejer at tilsætte andet i hvert fald.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

jeg tror jeg vil prøve nogen af de deserter fra ham leanbodylifestyle :p
eller prøve med pepsi max til de dage jeg ikk rigtigt har overskud til at lave deserten

LDamsgaard skrev:Lyder som om du bare skal over den kolde tyrker. Hvor meget spiser du om aftenen?

efter aftensmaden plejer jeg at spise en god håndfuld mandler og rosiner, men når jeg får min træng til søde sager og jeg ikke har noget slik så begynder jeg at overspise det jeg har som f.eks. 1stk. æble eller havregryn med sukker selvom jeg er godt mæt efter mandlerne og rosinerne.. :roll: derfor ledte jeg efter noget som jeg ku spise efter aftensmaden uden at bekymre mig om at blive lækker sulten senere

Styrkeliste

Ville det ikke være bedre at vænne sig af med trangen fremfor bare at finde noget andet at spise?

Jeg ved godt at det er sværre, men udbyttet af det er så også så meget bedre. Men det er altså ikke umuligt. Og det kommer fra en der for blot et par år siden dagligt drak 1 liter kakao, spiste chokolade cookies, smarties, osv. Jeg har ikke indtaget noget som helst med tilsat sukker (deriblandt alle former for slik, chips, sodavand, is, osv) i over et år nu og jeg savner det ikke længere.

Min taktik var at jeg ville prøve paleo kosten af i 1 måned. Jeg fandt ud af at det var en kost der var meget svær at holde fordi den ikke rigtigt passer ind i vores nuværende samfund. Men jeg fandt også ud af at jeg ikke savnede nogetsomhelst af de ting jeg ikke måtte spise i den måned, så det bragte nogle gode vaner med sig. Jeg siger ikke at du nødvendigvis skal gøre det samme, men du kunne finde en måde hvorpå du vil opnå samme kontrol over din kost. Man kan sagtens nyde mad uden det behøver at være usundt. Det handler udelukkende om vaner, og alle mennesker kan ændre deres vaner hvis de vil.

Men det må du jo stille op med dig selv om du vil, synes bare jeg ville foreslå muligheden :)
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

Lennart3 skrev:jeg tror jeg vil prøve nogen af de deserter fra ham leanbodylifestyle :p
eller prøve med pepsi max til de dage jeg ikk rigtigt har overskud til at lave deserten

LDamsgaard skrev:Lyder som om du bare skal over den kolde tyrker. Hvor meget spiser du om aftenen?

efter aftensmaden plejer jeg at spise en god håndfuld mandler og rosiner, men når jeg får min træng til søde sager og jeg ikke har noget slik så begynder jeg at overspise det jeg har som f.eks. 1stk. æble eller havregryn med sukker selvom jeg er godt mæt efter mandlerne og rosinerne.. :roll: derfor ledte jeg efter noget som jeg ku spise efter aftensmaden uden at bekymre mig om at blive lækker sulten senere

Okay, det kunne måske bunde i, at du ikke fik så meget at spise på det tidspunkt. Jeg har selv indrettet min kost således at størstedelen af min kcal kommer ind om aftenen eller deromkring, så jeg ikke bliver sulten efter noget sødt. For mig lyder det som om du bare skal vænne dig til det, som du selv siger så er det kommet, efter du er stoppet med smøgerne og kroppen søger nok et andet fix. Fix the problem, don't work around it.
Set the record straight.
Brugeravatar

Geografisk sted: AK Nordland

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00

ja du har nok ret :p jeg må tage min kamp op mod den søde tand!! :D

offtopic: sys det er et niice citat så tror det bliver min nye signatur ;) if you dont mind ?

Styrkeliste

essensen skrev:Prøv det her:

Det er da ikke muligt at få mange af de ingredienser han bruger her i DK? Eller skal man bare lede længe nok? :-)
We play the same game, difference is you never try your best
Brugeravatar

Når jeg trænger til noget sødt, så fucking æder jeg noget sødt og nogle gange æder jeg endda meget. Det har jeg det fint med, så længe jeg ved jeg får det jeg skal bruge udover.
LIFT - EAT - REST - REPEAT
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 165.00

ck92 skrev:
essensen skrev:Prøv det her:Det er da ikke muligt at få mange af de ingredienser han bruger her i DK? Eller skal man bare lede længe nok? :-)

Det eneste jeg er i tvivl om du kan få i DK er mandelmælk, men jeg tror Føtex har noget så vidt jeg erindrer. Dog slet ikke i den samme kvalitet som her. Alle de andre ting kan du sagtens skaffe. Ellers er det jo bare med at finde passende alternativer - mandelmælken kan jo sagtens erstattes med almindelig mælk.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Stevia'en i den format han har er da ikke i DK?

Kan kun finde den sindssyge stærke slags som du kan få i helsebutikkerne (som faktisk ikke er beregnet til madlavning, men dyremand og tandpasta) Sjovt nok er det indtil videre banned i Eu, men Coca Cola bruger det i stedet for sødestoffer/sukker i fx. kina og japan pga. de højt forekommende diabetes sygdomme.

0,1 g af det stevia søder nok til en kande kaffe (hvis man vil have den sødet) og har prøvet at bage med det, med dårligt resultat.

Nogen der ved hvor man kan få hans version i DK?

Reputation point: 5

Galleri: Vis galleri (1)

Man kan bruge et hvilket som helst andet sødemiddel i stedet for Stevia - eller sukker hvis man ikke gider sødemiddel. Det skal jo ikke være Stevia (:
Brugeravatar
Admin

Det lyder mere som en dopamin afhenighed, hvis du holder ud i ca 2mdr, så burde det være ovre.

Alex4049 skrev:Stevia'en i den format han har er da ikke i DK?

Kan kun finde den sindssyge stærke slags som du kan få i helsebutikkerne (som faktisk ikke er beregnet til madlavning, men dyremand og tandpasta) Sjovt nok er det indtil videre banned i Eu, men Coca Cola bruger det i stedet for sødestoffer/sukker i fx. kina og japan pga. de højt forekommende diabetes sygdomme.

0,1 g af det stevia søder nok til en kande kaffe (hvis man vil have den sødet) og har prøvet at bage med det, med dårligt resultat.

Nogen der ved hvor man kan få hans version i DK?

ISIS Sød er vel et fint alternativ?
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

ISIS SØD og andre sødemiddler er kunstige.

Stevia er et ekstrakt fra en plante kaldet steviosid og er faktisk rigtigt sundt.
Arla eksperimenterer med det i deres yoghurter i stedet for alm. sødemiddel. det har dog en bismag af lakrids.

Reputation point: 5

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster