Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Woopzah skrev:heej :b
tænkte på, hvor længe træner i?, og hvorfor?
er der et tidsområde man bør holde sig indenfor?, eller er det fuldstændig ligemeget?
jeg træner selv ca. 1 time af gangen.

Bnaz skrev:Woopzah skrev:heej :b
er der et tidsområde man bør holde sig indenfor?, eller er det fuldstændig ligemeget?
Nej, det er der ikke.
Typisk 1½-2½ time.

ratzy skrev:Oftest mellem 1,5 til 2 timer.
Og har læst om flere herinde der nogle gange kommer helt op på 3 timer, men kommer selvfølgelig an på ens energiniveau.

Bnaz skrev:ratzy skrev:Oftest mellem 1,5 til 2 timer.
Og har læst om flere herinde der nogle gange kommer helt op på 3 timer, men kommer selvfølgelig an på ens energiniveau.
Jeg kommer også nogle gange op på 3 timer til sheiko pas, men altså, hvis man skærer lidt ned på pauserne kan det godt gøres hurtigere..

Woopzah skrev:Bnaz skrev:ratzy skrev:Oftest mellem 1,5 til 2 timer.
Jeg kommer også nogle gange op på 3 timer til sheiko pas, men altså, hvis man skærer lidt ned på pauserne kan det godt gøres hurtigere..
danm, ville sku ikk have tid tiat bruge 3 timer på træning.
men, på den andenside, er det så ikk nice efter? ;)

ratzy skrev:Nu ved jeg at Bnaz (ja, jeg smug kigger engang imellem) træner derhjemme. Og derved kan han spare transporttid bl.a. Hvis jeg kunne slippe for den times tid i bussen begge veje i alt tager, ville jeg også have mere tid til selve træningen.
Men ellers kommer det jo også an på hvad man skal køre. Skulle mene en omgang disko tager kortere tid end en træning med masser af bænk, squat og dødløft da de kræver længere pauser mellem hvert sæt.

Bnaz skrev:Woopzah skrev:Bnaz skrev:ratzy skrev:Oftest mellem 1,5 til 2 timer.
På den anden side vil man bare sove bagefter.

Woopzah skrev:Bnaz skrev:Woopzah skrev:Bnaz skrev:ratzy skrev:Oftest mellem 1,5 til 2 timer.
På den anden side vil man bare sove bagefter.
ogs det,
men!, først skal man lige guffe et eller andet i sig ;)

Woopzah skrev:heej :b

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster