Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Jeg ville sørge for at have en af øvelserne over hovedet - det sætter det lange hovede i triceps i aktiv insuficens, og rammer det derfor kongeligt.

carlii skrev:Det er så hermed afgjort, triceps extensions kommer på programmet!

DHL^ skrev:carlii skrev:Det er så hermed afgjort, triceps extensions kommer på programmet!
Fedt, havde også valgt den øvelse hvis min albue kunne holde til det

Misterhamper skrev:DHL^ skrev:carlii skrev:Det er så hermed afgjort, triceps extensions kommer på programmet!
Kroppen kan holde til det meste, hvis man bare træner den op til det

DHL^ skrev:Misterhamper skrev:DHL^ skrev:carlii skrev:Det er så hermed afgjort, triceps extensions kommer på programmet!
Har en dårlig albue i forvejen så det er ledet den er gal med, men ja, kan vel godt træne den op, synes bare de vægte som ikke gør ondt er alt for lette desværre.

DHL^ skrev:Misterhamper skrev:DHL^ skrev:carlii skrev:Det er så hermed afgjort, triceps extensions kommer på programmet!
Har en dårlig albue i forvejen så det er ledet den er gal med, men ja, kan vel godt træne den op, synes bare de vægte som ikke gør ondt er alt for lette desværre.

Moqensen skrev:Er enig i at triceps extention burde kunne gøre det.
Men du burde nok lave den liggende ala. fransk pres, for at involvere alle tre hoveder optimalt.
Ellers er CG bænkpres, som der også er blevet nævnt tidligere en glimrende triceps øvelse, der også involverer hele triceps.

Det er den der hedder noget med lying triceps extension eller skullcrusher..Lyst skrev:Jeg kan ikke finde "film" guiden til french press er der nogen der kan finde den for mig, kan kun finde triceps extension på ExRx.net ...

Friche skrev:DHL^ skrev:Misterhamper skrev:DHL^ skrev:carlii skrev:Det er så hermed afgjort, triceps extensions kommer på programmet!
Jeg ville nok opsøge en fys og finde ud af hvad der er galt. Det er bestemt ikke sikkert at det kan trænes væk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster