Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rocka skrev:Close grip bænkpres, skullcrushers, weighted bench dips. Ellers prøv med nogen dropsæt på det du kører i forvejen måske?

Bay skrev:Hvordan ser dit program ud?

MilitaryFTW skrev:Går udfra at du bare har glemt at skrive rygtræningen ind... Alternativet må bare ikke være rigtigt.

dlr.ma skrev:Dumbell behind neck (1 stor eller enkelt-arms... - kan ikk lige huske hva øvelsen rigtige navn er)
Franskpres
Derefter dips (evt. maskine)
suppersetted med pussdowns..
Det var hvertfald noget der rykkede da jeg fokusserede meget på triceps..

ØbroMorten skrev:Hvilken type bb bruger i til Close Grip BP? En normal frivægtsstang eller EZ-stang?

dlr.ma skrev:Dumbell behind neck (1 stor eller enkelt-arms... - kan ikk lige huske hva øvelsen rigtige navn er)
Franskpres

dlr.ma skrev:Sys ikk CG Bench press rammer mig. Og ser da egentlig ikk ret mange der kører den?

Bay skrev:Skulder før triceps

Lystfiskeren skrev:dlr.ma skrev:Dumbell behind neck (1 stor eller enkelt-arms... - kan ikk lige huske hva øvelsen rigtige navn er)
Franskpres
4 triceps øvelser, ah det tror jeg ikke.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

ØbroMorten skrev:dlr.ma skrev:Sys ikk CG Bench press rammer mig. Og ser da egentlig ikk ret mange der kører den?
Det er en af mine absolutte favoritøvelser. Du har ret i der ikke er så mange der kører den, men der er også rigtigt mange der ikke aner hvad de laver i et fitness-center.![]()
Jeg ser dog en del der kører den i direkte forlængelse af fransk pres.

dlr.ma skrev:ØbroMorten skrev:dlr.ma skrev:Sys ikk CG Bench press rammer mig. Og ser da egentlig ikk ret mange der kører den?
Det er en af mine absolutte favoritøvelser. Du har ret i der ikke er så mange der kører den, men der er også rigtigt mange der ikke aner hvad de laver i et fitness-center.![]()
Jeg ser dog en del der kører den i direkte forlængelse af fransk pres.
Ja korrekt.. 80 % af folk i centrene idag laller bare rundt og aner ikk hvad de laver. Hvertfald i de fleste centre.. Men Ja i forlængelse med franskpress ser jeg dog også mange som køre cg bench, og der sys jeg faktisk os den er ok... Men stadigvæk ikke lige min øvelse. Hvis man kan li den, skal man køre den!

dlr.ma skrev:Lystfiskeren skrev:dlr.ma skrev:Dumbell behind neck (1 stor eller enkelt-arms... - kan ikk lige huske hva øvelsen rigtige navn er)
Franskpres
Det var dig lige godt satans med dig, hva? Du kommenterer da på alt hva jeg skriver.. Nu skal jeg give dig et forslag.. GÅ NED OG TRÆN! Du aner da absolut intet om bodybuilding. Men du skal da have lov til at skrive på denne side, men GIDER DU GODT LADE VÆRE MED AT KOMMENTERE PÅ HVAD JEG SKRIVER!! I stedet kunne du da give et bud på det ovenstående spørgsmål i stedet for at skrive kritik på andre som har gjort det..![]()
4 øvelser på triceps - JA, det er skuda glimrende! Men kør du bare dine egne lorteøvelser istedet for at kommentere på mine..
Lige en ting til dig! Her er noget af det første fra din logbog: Derudover er hverken min biceps eller triceps særlig gode desværre. Styrken i triceps er okay det samme i biceps, desværre er størrelsen ikke. Men synes dog de sidste par uger at kunne se fremgang på armene så det er rigtig godt.
Du siger selv at din triceps halter.. Hmm.. Så det da smart at kommentere på andre når man selv er bagud...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Dingo skrev:dlr.ma skrev:Lystfiskeren skrev:dlr.ma skrev:Dumbell behind neck (1 stor eller enkelt-arms... - kan ikk lige huske hva øvelsen rigtige navn er)
Franskpres
Det var dig lige godt satans med dig, hva? Du kommenterer da på alt hva jeg skriver.. Nu skal jeg give dig et forslag.. GÅ NED OG TRÆN! Du aner da absolut intet om bodybuilding. Men du skal da have lov til at skrive på denne side, men GIDER DU GODT LADE VÆRE MED AT KOMMENTERE PÅ HVAD JEG SKRIVER!! I stedet kunne du da give et bud på det ovenstående spørgsmål i stedet for at skrive kritik på andre som har gjort det..![]()
4 øvelser på triceps - JA, det er skuda glimrende! Men kør du bare dine egne lorteøvelser istedet for at kommentere på mine..
Lige en ting til dig! Her er noget af det første fra din logbog: Derudover er hverken min biceps eller triceps særlig gode desværre. Styrken i triceps er okay det samme i biceps, desværre er størrelsen ikke. Men synes dog de sidste par uger at kunne se fremgang på armene så det er rigtig godt.
Du siger selv at din triceps halter.. Hmm.. Så det da smart at kommentere på andre når man selv er bagud...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tag den over PM hvis i har uoverensstemmelser

Lystfiskeren skrev:Til drma, eller hvad dit nick er.
Hvis du ser hans program har han både bænkpres, db bænkpres og millitary pres i sit program som alle sammen træner triceps, 4 triceps øvelser ud over dette er bare dumt.

jon pall skrev:Lystfiskeren skrev:Til drma, eller hvad dit nick er.
Hvis du ser hans program har han både bænkpres, db bænkpres og millitary pres i sit program som alle sammen træner triceps, 4 triceps øvelser ud over dette er bare dumt.
Vås. hvis hans triceps mangler så kan det være en god ide med høj volume på triceps på direkte og indirekte, jeg har aldrig hørt om en hvis løsning på en lacking muskel er træn den meget mindre, jo på forum, med tynde klogeåger. et anden ting du kan gøre forkert kan være din intensitet i dit triceps program.

jon pall skrev:Lystfiskeren skrev:Til drma, eller hvad dit nick er.
Vås. hvis hans triceps mangler så kan det være en god ide med høj volume på triceps på direkte og indirekte, jeg har aldrig hørt om en hvis løsning på en lacking muskel er træn den meget mindre, jo på forum, med tynde klogeåger. et anden ting du kan gøre forkert kan være din intensitet i dit triceps program.

Dingo skrev:jon pall skrev:Lystfiskeren skrev:Til drma, eller hvad dit nick er.
Mere er ikke altid nødvendigvis bedre.
Stagnering i en øvelse eller en muskelgruppe kan da sagtens skyldes for mange øvelser, hvorfor skulle det ikke kunne det?
Jeg synes da tit jeg ser folk i centeret træne fullbody med 6 brystøvelser uden at komme nogle steder....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster