Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1566
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1564

Følg bodybuilding.dk på

Trist Historie:(

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej gutter, jeg vil nu fortælle jer en meget trist historie om mig, og en pige som jeg så som en rigtig god veninde.

Det startede med at jeg blev sat på en forkert valgfag hold.(der var 2 med samme fag, den ene hvor dem fra min klasse gik, og jeg blev så sat på den anden.)

Der var ikke rigtigt nogen på holdet at jeg var gode venner med, men jeg kendte dog nogen jeg tidligere havde haft valgfag med. Jeg kom dog ikke til sidde tæt på dem jeg kendte. Jeg kom til at sidde ved siden af nogen jeg aldrig havde talt med før.
Blandt dem var der så en sød pige.(ikke noget specielt med hun virkede sjov og sød)
Efter noget tid blev vi så venner hvor vi lavede lektier sammen,skrev sammen og snakkede meget sammen i skolen. Det viste sig at vi havde alle valgfag sammen.

Efterhånden som tiden gik, blev jeg bedre venner med hende, og jeg begyndte at syntes at hun nu var meget mere sød, og dejlig og sjov at snakke med. Med andre ord, begyndte jeg at holde meget af hende. Da jeg skrev til hende kaldte jeg hende for alt muligt som smukke-tykke og sådan. Hvor det hele selv. var sødt ment. Hun er nemlig ikke tyk, og det havde jeg også sagt til hende, for kunne aldrig finde på at svine hende til. Hun kaldte mig så for tun dreng, da jeg spiste det i skolen :D

Efter noget tid kom juleferien, og vi aftalte at gå i biffen. Vi aftalte at hun sku skrive til mig når hun havde tid. Hun skrev så en sød besked til mig ved juleferien, hvor hun ønskede god jul osv. Så skrev hun at vi måske sku stå på skøjter, og så skrev jeg at vi så kunne begge dele :D
Hun skrev så at det var en aftale, og at hun glædede sig til det. Hun sku stadigvæk skrive til mig når hun kunne, og hun lovede at hun nok sku gøre det.
Jeg skrev at det var en god gave for sjov. :P
Hvor hun så svarede at jeg sku være glad til nytår i år :D

Jeg brugte selvfølige min tid til at træne og ellers være sammen med andre venner. Jeg glædede mig rigtig meget til hun skrev. Glædede mig sku sygt til at være sammen med hende.

En af dagene skrev hun så, om hvad jeg sku lave iaften.. Jeg blev selvfølig glad. Og jeg skrev så, være sammen med dig? :)

Så skrev hun: Vil du med i biffen eller sådan noget med mig, og en anden(det var en af mine venner :? ),
og jeg tænkte straks WTF! :( Havde de noget kørende? Forstillede mig sådan noget dating på mtv hvor der var flere på date sammen, hvor ham pigen bedst kunne lide så vandt. Og jeg gad sku ikke sådan noget.
Jeg var forvirret og tænkte sku at det var for mærkeligt. Efter noget tid bestemte jeg dog at tage med.

Jeg blev lidt ked af det da jeg troede at hun egentlig havde tid til at tage i biffen eller til at stå på skøjter med mig :(
Vi var i tivoli hvor vi gik og snakkede og det var faktisk meget sjovt. :D

Jeg havde dog glemt at tage en sød julegave jeg havde købt til hende med. #-o

Jeg skrev sammen med hende senere, og hun sagde at hun nok sku skrive til mig når hun kunne(det der med biffen og skøjter).

Dagene gik, og hun skrev ikke. Jeg blev selvfølige meget ked af det, da ferien gik, og hun endnu ikke havde skrevet. :(

Da jeg så snakkede med hende, sagde hun at hun havde travlt og arbejdede hver dag, og derfor ikke kunne.
En dag gik jeg så ind for at skrive noget til hende på dkbn. Der var så flere beskeder hvor der stod tak for igår osv. Jeg blev sku rigtig ked af det :(
Men det jeg blev mest ked af, at hun skrev til en: hvad skal du på fredag? :(

Det gjorde sku rigtigt ondt at glæde sig til noget, som aldrig kom :(

Vi havde også aftalt at læse mat sammen en dag.
Jeg skrev til hende dagen inden, og spugte. Hvad skal du imorgen?
Hun svarede: læse mat, med en anden.
Da jeg så mindede hende om at hun måske havde aftalt det med mig, men det blev dog aldrig til noget. Skolen havde lukket, og hun ville åbenpart ikke læse med mig andre steder :(

Jeg snakkede dog stadigvæk meget med hende, da jeg jo hold meget af hende. En dag skrev jeg så med hende hvor jeg kaldte hende for smukke-tykke, hvor jeg så efterfølgende skrev: slap af, du er altså mest smuk.

Så skrev hun: det var sødt sagt, eller.. Du er en splejs!!! :shock:

Så fik jeg sku lidt neder på og skrev: jeg mente sku da at jeg syntes at du er smuk, hvad mener du med spljes?(hvorfor kaldte hun mig også lige for det!!? :( )

Så skrev hun fandme: det ved jeg godt. Du er en splejs. :(

Jeg snakkede så ikke til hende, og hun skrev så hvorfor er du så sur på mig?

Så forklarede jeg at det ikke var specielt fedt at blive kaldt for splejs når jeg især også har trænet i 2 år, og så skrev jeg også det der med juleferien hvor hun brændte mig af.

Og nu kommer det værste: hun skrev at det var min problem at jeg blev sur og ked af det på grund af det med splejs, og ferien. Hun mente at hun slet ikke havde gjort noget forkert, og ikke vil undskylde for noget, og at jeg var latterlig.

Jeg skrev så til hende at hvorfor hun kaldte mig for splejs, når jeg kun har prøvet at være sød over for hende, og hvorfor hun skrev at hun godt vil med i biffen eller står på skøjter med mig, når hun åbenpart ikke holdt af mig. Hun kunne jo bare skrive at hun ikke vil, og så var jeg jo ikke blevet så ked af det.
Hun skrev at hun holdt af mig, og det med splejs var for sjov og hun derfor ikke har tænkt sig at undskylde overhovedet.(det er jo ikke sjovt når hun skrev det sådsn som hun gjorde?)

Men da jeg så spugte at hvorfor hun var sammen med alle mulige isetdetfor mig, blev hun bare sur og svinede mig mere til.
Da jeg spugte hende hvorfor at hun ikke undskyldede for at kaldte mig for splejs, og egentlig kaldte mig for det, når jeg prøvede at være sød over for hende. Hun svarede så bare at det gjorde hun bare. Og at jeg var syg i hovedet hvis jeg kunne blive ked af det på grund af det, når hun åbenpart kun kaldte mig det for sjov.

Til sidst skrev jeg om hun i det mindste forstod at jeg blev ked af at det fordi det med biffen og skøjter alrdig blev til noget, og jeg glædede mig rigtig meget til det, da jeg holdt af hende.
Det kunne hun ikke.

Jeg skrev så at hun jo ikke har nogen følelse når hun ikke kunne se det, og hun skrev såmand bare: åbenpart ikke .

Hun ville ikke undskylde, og mente bare at det var min egen problem det her. Jeg skrev om hun virkelig vil miste en ven på det her, og det skete så.

Jeg forstår virkelig ikke, hvordan hun kunne sige at hun godt vil i biffen, og at hun holdt af mig, med alt det hun skrev . Jeg holdt til gangæld virkelig meget af hende, og hun var virkelig sød før i tiden.

Hvordan er det gået til?!. Hun var jo sød?! Havde jeg gjort noget forkert?! Jeg fatter det virkeligt ikke, og det piner mig sku meget. Kan en sød pige virkelig skifte så meget? Eller var hun bare aldrig min ven, selvom hun påstod det?

Selvom jeg prøver at lade være med at tænke over det, kommer jeg altid til det, og specielt før man skal sove. Det som virkelig slå hårdt, er det at hun virkelig var sød, og skrev at hun glædede sig også til at gå i biffen med mig og sådan. Så bliver man rigtig ked af det, da det jo aldrig
blev til noget, og man jo holdt meget af hende :(

Hvad syntes i at jeg skal gøre?

Syntes selv at jeg har prøvet næsten alt,(har også prøvet at gå over til hende for at snakke i skolen, men det ville hun ikk :( ) og jeg er altid ked af det, når jeg tænker på dét. Og man kan jo næsten ikke lade være, når vi har så mange fag sammen.

Jeg gider ikke at svine hende til eller noget i skolen, men sådan bliver det jo sikkert. Langsomt kommer man jo til at hade hende istedet for at holde af hende som man jo gjorde tidligere. :(
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Broenby

Styrkeliste
- Bænkpres: 92.00
- Squat: 82.00
- Dødløft: 108.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hmm et langt indlæg :) Men selvfølgelig er det surt at hendes følelser ikke er gengældt, men det kan du jo som sådan ikke bebrejde hende? Hvis hun mere så dig som en ven og du ikke har formået at overbevise hende om andet så er det jo bare ærgerligt.

At du bliver sur/skuffet over hun kalder dig splejs forstår jeg ikke helt, du kaldte jo også hende tyk for sjov! :)

Mht. hvad du skal gøre nu, så er det jo en klassisker. Kom videre! Hun træder bare på dig som det er nu, der er masser af søde piger, selvom jeg godt er klar over det kan være svært at komme videre med det samme. Kom videre og så kan det jo være hun med tiden være hun indser hun begik en fejl. Når den dag oprunder, hvor hun indser det er det vigtigt du optræder modent og kalder hende en LOOOOOOOOOOOOSER! :mrgreen: :wink:

Men seriøst bro, kom videre. Der kommer ikke noget godt ud af at hænge i og det virker til at i havde to forskellige opfattelser af hvordan jeres forhold/venskab skulle defineres.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Well... Det er jo lidt nederen at sige det her, men jeg synes det er en klassiker. Man kommer sq for nemt til at ligge for meget i noget man tror er et forhold. Jeg har selv haft en masse venner der har sådan nogle oplevelser, og jeg har nok også prøvet det er par gange (kan ikke lige pt huske det dog :) )

Jeg kan også bare kun sige - sms kommunkation er noget lort... Men det er nok mere mit synspunkt.

Min filosofi er bare, at det kan være de i film får damen til sidst, men det tror jeg sq bare ikke på i virkeligheden. Hvis der ikke er noget fra hendes side, så er der sq ikke noget. Det er dumt at spilde sin tid på en tabt sag.

Det kan self være svært at glemme alt om hende, men chock kuren er den bedste idé. Undgå hende fuldstændig. Fjerne alle minder om hende fra dit liv, og find dig et eller andet du kan fordybe dig i (fx BB :twisted: ) Så kan du jo også hovere hende den vej når du kan fremvise dine imponerende Gunz til hendes vendinder om et halvt års tid :wink:

Så kom over det, og giv hende baghjul. Det er mit bedste råd...
Brugeravatar

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

Hehe kan se at mig og 8800 er ret enige - så er der nok noget om det :8
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg var også gode venner med en sød og rimelig lækker pige engang! Jeg havde på det tidspunkt ikke nogen kæreste, men havde dog lidt flirteri kørende med en anden pige... Min veninde, som faktisk boede sølle 100 meter fra mig, begyndte at lave flere og flere aftaler med mig, og der gik ikke lang tid før jeg forstod jeg havde valget mellem hende og den førnævnte pige!

Jeg havde før været sammen (til fest, altså sammen sammen) med min veninde - dette var dog før jeg lærte hende at kende. Jeg var jo helt skudt i min tidligere veninde efterhånden, og vi begyndte at komme sammen, til trods for at jeg måtte droppe den anden pige jeg havde flirtet med! Dog valgte min veninde (kæreste) at slå op efter en måneds tid uden noget grundlag hertil :? Jeg var fuldstændig knust, og mine venner kunne slet ikke genkende mig - de havde aldrig set mig være så ked af det før, som jeg var efter hun havde slået op!

Hvorfor har jeg så valgt at skrive denne lille historie i relation til din? Jo, nu kender jeg selvfølgelig ikke pigen du havde et mindre forhold til, men i mit tilfælde tror jeg det handlede om dét at flirte eller selve jagten efter noget nyt og spændende! Da hun så havde "fanget" mig, så var jeg jo old news, og hun fandt sig en anden fyr efter en måneds tid, hvilken også blev skiftet ud igen...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Hmm et langt indlæg Men selvfølgelig er det surt at hendes følelser ikke er gengældt, men det kan du jo som sådan ikke bebrejde hende? Hvis hun mere så dig som en ven og du ikke har formået at overbevise hende om andet så er det jo bare ærgerligt.

At du bliver sur/skuffet over hun kalder dig splejs forstår jeg ikke helt, du kaldte jo også hende tyk for sjov!

Problemet er at jeg netop troede at vi var venner.
Men hvorfor brænder hun mig af, og sviner mig til?
Så hvor gik det galt?

Jeg kaldte hende da for tyk for sjov, men det var jo for sjov, hvor jeg jo også kaldte hende smuk, og det kan man jo ikke sige med det med splejs? Når hun skriver det sådan ? især det der med " det ved jeg godt. at du er en splejs"

Jeg har altid undskyldt meget, bare jeg kom til at kalde hende for noget, men det gør hun jo ikke?
Brugeravatar

Styrkeliste

Dbuhl skrev:
Hmm et langt indlæg Men selvfølgelig er det surt at hendes følelser ikke er gengældt, men det kan du jo som sådan ikke bebrejde hende? Hvis hun mere så dig som en ven og du ikke har formået at overbevise hende om andet så er det jo bare ærgerligt.

At du bliver sur/skuffet over hun kalder dig splejs forstår jeg ikke helt, du kaldte jo også hende tyk for sjov!

Problemet er at jeg netop troede at vi var venner.
Men hvorfor brænder hun mig af, og sviner mig til?
Så hvor gik det galt?

Jeg kaldte hende da for tyk for sjov, men det var jo for sjov, hvor jeg jo også kaldte hende smuk, og det kan man jo ikke sige med det med splejs? Når hun skriver det sådan ? især det der med " det ved jeg godt. at du er en splejs"

Jeg har altid undskyldt meget, bare jeg kom til at kalde hende for noget, men det gør hun jo ikke?

Du har virket for svag- Du skal jo ikke bare kaste dig for fødderne af hende :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Men tror sku også at jeg bare skal prøve at komme vidre. Bare noget lort at vi har så mange fag sammen.
Forstår dog ikk at hun skirver at hun holdt af mig, selvom hun jo åbenpart ikke gjorde? Hvor lade som om at vi er venner? Hun kunne jo bare lade være med at skrive det hun skrev til mig :?
Brugeravatar

Styrkeliste

J-S-O skrev: ...nu kender jeg selvfølgelig ikke pigen du havde et mindre forhold til, men i mit tilfælde tror jeg det handlede om dét at flirte eller selve jagten efter noget nyt og spændende! Da hun så havde "fanget" mig, så var jeg jo old news, og hun fandt sig en anden fyr efter en måneds tid, hvilken også blev skiftet ud igen...

Vil jeg også tilslutte mig 100%. Det er jo også derfor at piger tager i byen for at have det sjovt og flirte, og vi fyrer tager i byen for at få scoret nogen kællinger. De synes selve spændingen ved flirten er det fedeste, og gider i bund og grund ikke være sammen ved os. Vi vil bare have noget på den dumme :twisted:
Brugeravatar

Styrkeliste

Vi vil bare have noget på den dumme :twisted:

Heheh, kort og præcist :lol:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Du har virket for svag- Du skal jo ikke bare kaste dig for fødderne af hende

Haha, det kan der faktisk godt være noget om :shock:
For man gider jo heller ikke altid at være sammen så meget med de venner man ved man har i hånden.

Det er sku bare ondt :shock:

Syntes sku også at det er ondt at svigte sine venner sådan som hun gør. Håber sku snart at jeg er helt ligeglad med hende, så hun kan få en sviner :twisted:

Så hun lærer at behandle sine venner ordentligt
Brugeravatar

Styrkeliste

Btw, jeg er sikker på at det ikke var for sjov , det med splejs. Da hun kaldte mig for tun drneg, gjorde hun det på en meget andet måde, så man kunne se at det var for sjov..

Når det er sådan, så forstår jeg hende virkelig ikke.. Var jeg i hendes situation, havde jeg sku aldrig været sådan over for en ven.. Hun kunne bare sige med det samme, at hun ikke vil i biffen med mig.

Istedet for bliver hun ved med at sige at det vil hun godt, og at hun holder af mig :?

Det beviser hun bare ikke :)
Brugeravatar

Styrkeliste

"Chock-kuren" som jamand snakker om vil jeg også mene er det bedste.
Det handler bare hurtigst muligt om at glemme det. Fx. ved at få noget og interessere sig for eller bare være sammen med nogle venner og lave noget sjov, kigge efter andre piger for ligesom at glemme hende. Det er sgu også rigtig godt hvis man har en man kan snakke med om det.
Brugeravatar

Geografisk sted: København S

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 160.00

Hvorfor har jeg så valgt at skrive denne lille historie i relation til din? Jo, nu kender jeg selvfølgelig ikke pigen du havde et mindre forhold til, men i mit tilfælde tror jeg det handlede om dét at flirte eller selve jagten efter noget nyt og spændende! Da hun så havde "fanget" mig, så var jeg jo old news, og hun fandt sig en anden fyr efter en måneds tid, hvilken også blev skiftet ud igen

Kunne godt være at man bare skal lade være med at blive venner med damer overhovedet, når de så altid bare svigter en..

Det gode ved at have veninder er dog at det er nemmere at score andre på grund af det!
Brugeravatar

Styrkeliste

"Chock-kuren" som jamand snakker om vil jeg også mene er det bedste.
Det handler bare hurtigst muligt om at glemme det. Fx. ved at få noget og interessere sig for eller bare være sammen med nogle venner og lave noget sjov, kigge efter andre piger for ligesom at glemme hende. Det er sgu også rigtig godt hvis man har en man kan snakke med om det.

Det er nok rigtigt... Bare noget lort hvis jeg om nogen år går rundt og tænker stadigvæk overdet.
Om hun holdt af mig, men bare var mærkelig.
Eller om hun bare "spillede" en ven, og dermed var meget evil.
Brugeravatar

Styrkeliste

Har jeg også prøvet nogen gange det der.. havde da også nedern på.. men så gik der tid så fandt jeg en ny og glemte den gamle.. :8 .. men det du kan gøre er at når den tanke kommer så tænk på noed godt, noed der gør der glad !. SÅ tænk altid glade tanke det var det jeg gjorde :wink:

Reputation point: 10

Har jeg også prøvet nogen gange det der.. havde da også nedern på.. men så gik der tid så fandt jeg en ny og glemte den gamle.. :8 .. men det du kan gøre er at når den tanke kommer så tænk på noed godt, noed der gør der glad !. SÅ tænk altid glade tanke det var det jeg gjorde :wink:

Jeg har ikke særlig mange veninder længere. Dem jeg har er fra very old times - nogle jeg er helt sikre på. Ved ikke om jeg er rasende ucharmerende (spørg min kæreste) eller om jeg bare er smart. Det er sq nemmere på den måde, så undgår man problemer af den art som den kære Dbuhl :cry:

Er det ikke også rigtigt, at i ikke har haft en eneste veninde i et på eller andet tidspunkt ikke har overvejet at få med hjem en sen lørdag nat? (også de virkelig klamme, der sker meget når man er stiv :P ) Mænd er vist ikke bygget til veninder... Eller det er min holdning på nuværende tidspunkt :8

EDIT: Og lige som alle andre siger: Gå så ud og få fat i en eller anden anden dame. Så skal du nok glemme alt om hende! (især hvis hende den nye er pivfræk :twisted: )
Sidst rettet af jamand 21. feb 2007, 18:04, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Noget af det er ganske komisk. Fordi at jeg har influenza nu, havde jeg høj feber igår, hvor jeg slet ikke kunne falde i søvn. Da jeg så egentlig faldt i søvn, drømte jeg at hende pigen sagde: Du har aldrig været min ven. Du er en splejs, hvor hun så grinte :evil: Bagefter prøvede jeg så at tage bænkpres, men jeg havde ikke engang krafter til at løfter stange, og lige pludseligt var der kun knogler i min krop så jeg nærmest var en skelet.

Den influenza er bare ikke god :(

Tror sku at det er sådan nogen ting der får en til at tage steroider.
Brugeravatar

Styrkeliste

Det går over med tiden. Det kan være rigtig hårdt med damerne, men man må desværre bide i græsset engang imellem.

Når det fungerer, så er det super nice, men ligeså fedt det er når det fungerer, ligeså nedtur er det når der er problemer.

Personligt er jeg lige kommet ud af et 2 år langt forhold i sidste uge, så kan da godt nikke genkendende til nogle af de følelser, som du også har.
Jeg har slet ikke snakket med hende siden og jeg tror helt sikkert, at det er den bedste måde at komme videre på.
På sigt kommer man videre, får nye venner/veninder/kærester, men det sker ikke på en dag.

Op med humøret - læs nogle lækre artikler om træning og giv den gas i centeret! :)
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

Dbuhl skrev:Noget af det er ganske komisk. Fordi at jeg har influenza nu, havde jeg høj feber igår, hvor jeg slet ikke kunne falde i søvn. Da jeg så egentlig faldt i søvn, drømte jeg at hende pigen sagde: Du har aldrig været min ven. Du er en splejs, hvor hun så grinte :evil: Bagefter prøvede jeg så at tage bænkpres, men jeg havde ikke engang krafter til at løfter stange, og lige pludseligt var der kun knogler i min krop så jeg nærmest var en skelet.

Én kommentar: "Syyyyyyygt" :shock:
Sidst rettet af jamand 21. feb 2007, 18:13, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Har jeg også prøvet nogen gange det der.. havde da også nedern på.. men så gik der tid så fandt jeg en ny og glemte den gamle.. .. men det du kan gøre er at når den tanke kommer så tænk på noed godt, noed der gør der glad !. SÅ tænk altid glade tanke det var det jeg gjorde

Bare noget lort at nogen af de glade tanker var netop med hende. Hvor vi nærmest døde af grin på grund af et eller andet.

Der er dog en ting som er godt ved det, selvom der er 1000000 nederen. Den ene er at man har det syge motivation til sin træning, pga det med at hun syntes om mig :8
Brugeravatar

Styrkeliste

Dbuhl: Om et par år burde du nok have glemt hende. Men når hun har været sådan overfor dig forstår jeg ikke rigtig du bliver ved med at tænke på hende. Hun har jo været et svin overfor dig, og så er hun da slet ikke det værd. Så vær stærk, fyr op under nogle nye damer og kom videre så skal du nok glemme hende.

Jamand: Haha, der må jeg sgu give dig ret. Tror ikke der er nogen rigtig mand der ikke på et eller andet tidspunkt har haft lidt skumle bagtanker med deres veninde :D
Personligt er jeg heller ikke veninde-typen, da jeg ikke rigtig gider at være sammen med en pige for bare, at sidde og snakke med hende og sådan. Så vil jeg sgu hellere være sammen med drengene, knalde en helveds masse bajere og lave en masse gøjl.
Til gengæld har jeg en kæreste som jeg godt kan lide at sidde og snakke med, men det er noget andet når det er kærester. Svært at forklare synes jeg.
Brugeravatar

Geografisk sted: København S

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 160.00

Skunq skrev:Personligt er jeg heller ikke veninde-typen, da jeg ikke rigtig gider at være sammen med en pige for bare, at sidde og snakke med hende og sådan. Så vil jeg sgu hellere være sammen med drengene, knalde en helveds masse bajere og lave en masse gøjl.

"Spoken lige a true player! =D>
Brugeravatar

Styrkeliste

Fuck hende, kvinder kan være nogle svin.
Glem hende og skriv til nogle nye birds på nettet. lad vær med at komme så langt ud igen og sms så meget frem og tilbage, de kan mærke man er for usikker.
Kvinder tænker generelt kun på sig selv indtil de får følelser for en. smatkasser hi hi.
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00

Dbuhl skrev:Noget af det er ganske komisk. Fordi at jeg har influenza nu, havde jeg høj feber igår, hvor jeg slet ikke kunne falde i søvn. Da jeg så egentlig faldt i søvn, drømte jeg at hende pigen sagde: Du har aldrig været min ven. Du er en splejs, hvor hun så grinte :evil: Bagefter prøvede jeg så at tage bænkpres, men jeg havde ikke engang krafter til at løfter stange, og lige pludseligt var der kun knogler i min krop så jeg nærmest var en skelet.

Du skal lære en masse af det her :)
Nu skriver jeg lidt provokerende:
Du skal måske lære kærlighed :o
- ikke afhængighed, det er noget helt andet.
- kærlighed til dig selv og det du holder mest af :)
- kærlighed til det gode i livet, det gode i dig selv og de gode oplevelser.
- og endelig ikke afhængighed af hende eller andre tilsvarende...
- heller ikke forventninger, for de skuffer...
- hvis du kun havde givet hende kærlighed, så havde du nok ikke været skuffet,
men det er du p.g.a. afhængighed, følelsesmæssigt, og forventninger der ikke holdt.
Ikke af kærligheden alene :D

Jeg synes, det ser ud til at hun ikke fortjener dit venskab,
da hun tilsyneladende kun brugte det til at styrke sit ego.

Da I går i samme klasse, var det måske en ide,
at give hende et stykke chokolade i eftermiddagspausen.
Det tror jeg hun trænger til, hun har det muligvis meget dårligt inde i sig selv under facaden.
Derved viser du hende at du ikke er afhængig af hende,
men at du har mental styrke til at komme videre uden hende,
og til at hjælpe hende videre...
---------------------------------------------

Drømme kan også fortælle en rigtig meget.
Når man drømmer så slutter drømmen ofte med at man ikke kan råbe, ikke slippe væk
eller ikke kan lukke døren for nogen, der forfølger en :mrgreen:
Så vågner man, hvor det er mest panisk, og bliver befriet for det hele.

Sluttede din drøm også sådan, og hvor ?
Dit bænkpres, var det også med i drømmen ?
Eller var det efter at du var vågen ?
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

Mænd har ikke pige "venner". Mænd har kvindelige bekendtskaber de ikke har haft sex med endnu.

..hmm sådean lyder den vidst ik helt...

Anyway hvis i først er blevet gode venner er den ofte svær rede. HUn har formentligt bare ville tjekke om hun kunne få dig til at være tiltrukket af hende, og på den måde få noget bekræftelse

Nu skal du bare igang med at være sammen med en masse andre, helst for næsen af hende så hun kan se hvad hun er gået glip af hah..Så skal hun nok komme kravlende tilbage

det med at blive fornærmet over at hun kaldte dig en splejs var set i bakspejlet nok heller ik det smarteste

Så skal hun nok komme kravlende tilbage

Men der lader du hende sejle sin egen sø. Hun skal ikke have en chance hos dig længere!

henning skrev:

Du skal lære en masse af det her :)
Nu skriver jeg lidt provokerende:
Du skal måske lære kærlighed :o
- ikke afhængighed, det er noget helt andet.
- kærlighed til dig selv og det du holder mest af :)
- kærlighed til det gode i livet, det gode i dig selv og de gode oplevelser.
- og endelig ikke afhængighed af hende eller andre tilsvarende...
- heller ikke forventninger, for de skuffer...
- hvis du kun havde givet hende kærlighed, så havde du nok ikke været skuffet,
men det er du p.g.a. afhængighed, følelsesmæssigt, og forventninger der ikke holdt.
Ikke af kærligheden alene :D

Jeg synes, det ser ud til at hun ikke fortjener dit venskab,
da hun tilsyneladende kun brugte det til at styrke sit ego.

Da I går i samme klasse, var det måske en ide,
at give hende et stykke chokolade i eftermiddagspausen.
Det tror jeg hun trænger til, hun har det muligvis meget dårligt inde i sig selv under facaden.
Derved viser du hende at du ikke er afhængig af hende,
men at du har mental styrke til at komme videre uden hende,
og til at hjælpe hende videre...
---------------------------------------------

Drømme kan også fortælle en rigtig meget.
Når man drømmer så slutter drømmen ofte med at man ikke kan råbe, ikke slippe væk
eller ikke kan lukke døren for nogen, der forfølger en :mrgreen:
Så vågner man, hvor det er mest panisk, og bliver befriet for det hele.

Sluttede din drøm også sådan, og hvor ?
Dit bænkpres, var det også med i drømmen ?
Eller var det efter at du var vågen ?
Henning

Henning - The Great Old Love Master! Ikke Old som i at du er gammel, men bare ældre end størstedelen herinde :wink:
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Der er sku gået meget hjerteflimmer i BB syntes jeg :8

Har selv haft samme problem hvor jeg virkelig godt kunne li en pige. Men jeg var åbenbart ikke hurtig nok så hun fik en kæreste før jeg fik gjort noget ved hende. Det endte med at vi bare blev gode venner og hun er min bedste veninde nu. Jeg er næsten glad for at det ikke blev til mere.

Hvis du begynder at snakke lidt med hende igen kan det måske blive som før. Men undgå at være desperat efter det. Tag det som det kommer.
Der er mange fisk i havet og man kan altid bruge en go veninde hvis der ingen mulighed er for at score hende :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster