Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ekstrem skrev:Du er ikke genetisk heldig. tværtimod. den form er ikke lort.
Du tyk, tynd lænd. jeg har vinger...

Ekstrem skrev:Du er ikke genetisk heldig. tværtimod. den form er ikke lort.
Du tyk, tynd lænd. jeg har vinger...

Bone-14 skrev:Pullovers er en lorte øvelse, pulldown er en isolation til triceps?

MortenFF skrev:Hvad med nogle straight arm pulldown øvelser. Det fungerer også ret godt.

awesome skrev:Bone-14 skrev:Pullovers er en lorte øvelse, pulldown er en isolation til triceps?
Mon ikke der menes lateral pulldowns?

Bone-14 skrev:Pullovers er en lorte øvelse, pulldown er en isolation til triceps?

Marcg skrev:Hvis du gerne vil have at dine vinger er tydelige forfra skal du fokusere mere på at træne serratus anterior fremfor lattisimus dorsi, da serratus anterior sidder længere fremme på siden af kroppen.
Så at gå amok i ovenstående rygøvelser, er ikke nok alene. Få trænet en helvedes masse pulldowns og pullovers.

DjingsIt skrev:Bone-14 skrev:Pullovers er en lorte øvelse, pulldown er en isolation til triceps?
Pulldown til triceps? aaaaaah mon dog.
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

SandyFrink skrev:MortenFF skrev:Hvad med nogle straight arm pulldown øvelser. Det fungerer også ret godt.
Inferiøre øvelser.

ThomasMN skrev:DjingsIt skrev:Bone-14 skrev:Pullovers er en lorte øvelse, pulldown er en isolation til triceps?
Pulldown til triceps? aaaaaah mon dog.
PULLdown - ryg
PUSHdown - triceps

Ioxer skrev:Marcg skrev:Hvis du gerne vil have at dine vinger er tydelige forfra skal du fokusere mere på at træne serratus anterior fremfor lattisimus dorsi, da serratus anterior sidder længere fremme på siden af kroppen.
Så at gå amok i ovenstående rygøvelser, er ikke nok alene. Få trænet en helvedes masse pulldowns og pullovers.
Store serratus anteriorer er meget aesthetically pleasing men giver på ingen måde store vinger. Hverken set bagfra, forfra, fra siden eller oppefra. Serratus anterior er en meget lille muskel, og ikke en, man skal tænke på medmindre man er pro bb'er eller har en scapula alatae-lignende skade. Hvis man gerne vil have større vinger, skal man lave pull-ups og bent over rows. Samtidig skal man spise en masse. Man får ikke store vinger med en vægt på 70kg

benner87 skrev:Ioxer skrev:Marcg skrev:Hvis du gerne vil have at dine vinger er tydelige forfra skal du fokusere mere på at træne serratus anterior fremfor lattisimus dorsi, da serratus anterior sidder længere fremme på siden af kroppen.
Store serratus anteriorer er meget aesthetically pleasing men giver på ingen måde store vinger. Hverken set bagfra, forfra, fra siden eller oppefra. Serratus anterior er en meget lille muskel, og ikke en, man skal tænke på medmindre man er pro bb'er eller har en scapula alatae-lignende skade. Hvis man gerne vil have større vinger, skal man lave pull-ups og bent over rows. Samtidig skal man spise en masse. Man får ikke store vinger med en vægt på 70kg
er helt enig bortset fra en tin "Man får ikke store vinger med en vægt på 70kg",- det skal lige siges at jeg vejer kun 73kg og jeg har en sindsyg ryg som er mega bred !

benner87 skrev:Ioxer skrev:Marcg skrev:Hvis du gerne vil have at dine vinger er tydelige forfra skal du fokusere mere på at træne serratus anterior fremfor lattisimus dorsi, da serratus anterior sidder længere fremme på siden af kroppen.
er helt enig bortset fra en tin "Man får ikke store vinger med en vægt på 70kg",- det skal lige siges at jeg vejer kun 73kg og jeg har en sindsyg ryg som er mega bred !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster