Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Little Kid skrev:
Jeg har aldrig været nødt til at køre andet end squat for at gro dernede.

Mikkls skrev:The Little Kid skrev:
Cool ny motivation for at squatte:) tak man!

Mikkls skrev:The Little Kid skrev:
Cool ny motivation for at squatte:) tak man!

mikmak skrev:hvorfor er alle så bange for leg raises ... virker de ikke ??? ... ( kan ikke squatte pga ødelagt knæ )

mikmak skrev:mente leg extension ... døjer med mit højre knæ og kan ikke squatte ... kan jeg med leg extension opbygge nogle gode lår ... ser åndsvagt ud kun at træne overkrop ...

mikmak skrev:mente leg extension ... døjer med mit højre knæ og kan ikke squatte ... kan jeg med leg extension opbygge nogle gode lår ... ser åndsvagt ud kun at træne overkrop ...
Old school skrev:mikmak skrev:mente leg extension ... døjer med mit højre knæ og kan ikke squatte ... kan jeg med leg extension opbygge nogle gode lår ... ser åndsvagt ud kun at træne overkrop ...
I mange tilfælde er leg extensions meget værre for knæ og knæ problemer end en korrekt udført squat og man får ikke store ben af at køre extensions.

chestpumper skrev:Old school skrev:mikmak skrev:mente leg extension ... døjer med mit højre knæ og kan ikke squatte ... kan jeg med leg extension opbygge nogle gode lår ... ser åndsvagt ud kun at træne overkrop ...
I mange tilfælde er leg extensions meget værre for knæ og knæ problemer end en korrekt udført squat og man får ikke store ben af at køre extensions.
Hvor har du det fra?
Evt. en hjemmeside hvor man kan læse lidt om det?

Old school skrev:mikmak skrev:mente leg extension ... døjer med mit højre knæ og kan ikke squatte ... kan jeg med leg extension opbygge nogle gode lår ... ser åndsvagt ud kun at træne overkrop ...

Henriksen skrev:Old school skrev:mikmak skrev:mente leg extension ... døjer med mit højre knæ og kan ikke squatte ... kan jeg med leg extension opbygge nogle gode lår ... ser åndsvagt ud kun at træne overkrop ...
Hvad er dog det for noget sludder? Squat er the king, men lad vær at få det til at lyde som om alt andet er lort..
Personligt er leg extensions mine ynglings, synes den river så sindsygt i quaden med nogle gode tunge kg og så få dem kørt helt i dybden, hvorefter du eksplodere op af.

mikmak skrev:ok leg extensions er ikke nr 1 men bedre end ingenting ikke ??? kan squatte ned til ca 45 grader hjælper det noget ???

Henriksen skrev:Hvad er dog det for noget sludder? Squat er the king, men lad vær at få det til at lyde som om alt andet er lort..
Personligt er leg extensions mine ynglings, synes den river så sindsygt i quaden med nogle gode tunge kg og så få dem kørt helt i dybden, hvorefter du eksplodere op af.

mikmak skrev:ok leg extensions er ikke nr 1 men bedre end ingenting ikke ??? kan squatte ned til ca 45 grader hjælper det noget ???

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster