Så jeg stoppede, nåede dog at få et bevis med karaktere.
Derefter mente jeg så, at jeg skulle da helt sikkert være kok :-))
Så røg jeg igen tilbage på mediegrafiker afdelingen, fordi jeg havde fået lidt motivation igen. Men det samme skete, jeg blev utrolig træt af det.
Nu blev jeg RIGTIG meget i tvivl om hvad jeg skulle.
Nu går jeg så på HF, selvom jeg i virkeligheden har mest lyst til at arbejde med et eller andet og tjene en masse penge. Men hvad det skal være ved jeg ikke.
Kender I nogle gode jobs til ufaglærte der gir godt?
Jeg fortsatte jo ikke i gymnasiet efter folkeskolen, netop fordi at jeg var SÅ træt af skole.
Og havde egentlig også på fornemmelsen at jeg ville blive det af HF. Det er jeg så blevet
Det var lige et eksempel på at uddannelse ikke altid ender godt
Men det jeg ville var egentlig at spørge jer:
Hvad synes I er den fedeste uddannelse?
Det fedeste job? Giver det en god løn?
Hvad laver i evt. selv?
De sidste par år er jeg begyndt at interessere mig meget for fysisk træning, og har lyst til at gå helt i dybden med det. Jeg overvejer seriøst, og har næsten besluttet, at starte på en uddannelse i den retning, men den må ikke kræve at man har gymnasiel uddannelse. Jeg har kigget på fitnessinstruktør. Dem er der ihvert fald et par stykker af i mit center, som viser folk pænt hen til maskinerne
Men ja, har faktisk hørt noget om, at der skulle komme en ny fitnessinstruktør uddannelse med SU.
Så jeg bliver nød til at flytte hen hvor den er, og samtidig skal jeg så have mig noget ufaglært job.
Lige nu tjener jeg bare penge på betfair som trader, men mangler virkelig et godt arbejde...