Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1490
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1488

Følg bodybuilding.dk på

USA Roadtrip

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

nnnn
Sidst rettet af Roev 12. aug 2011, 16:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nu er jeg godt nok lidt biased idet jeg er bosat her, men hvis I er på Østkysten, vil det være dumt ikke også at slå et smut forbi Washington. Det er en vildt fed by med rigtig mange muligheder og enorm kulturel diversitet. Samt verdens politiske omdrejningspunkt, ej at forglemme.

Køb Lonely Planets guide til Østkysten (hvis de da laver sådan en) og en for hver by I overvejer at opholde jer i i længere tid.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Kan inden for kort tid fortælle dig om Washington er turen værd, skal nemlig snart derover.
Meen, man går vel aldrig helt galt af den by.

Las vegas og grand canyon ligger forresten forholdvis tæt på hinanden. :dance:

Reputation point: 0

Geografisk sted: Kalundborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog

Red Rock Country (mener det er forholdsvis tæt på Grand Canyon) er også et besøg værd såvidt jeg husker.

I L.A. skulle en tur i Universal Studios også være fedt. Og i Florida er der jo alligatorer og rumfart :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

tag til alabama, det knag'me hyg'ligt... http://www.youtube.com/watch?v=Eoqr1cpeRHc

Slim Jim skrev:Hejsa bb'ere !!

Mig og 2 andre skal en tur til USA til marst i et par måneder, og vi er igang med at planlægge hvilke steder vi skal besøge.

Ville høre om der var nogen, som har været derovre, kan anbefale noget specielt? Planen er indtil videre at vi skal til - New York, Miami, L.A., San Francisco, Las Vegas, Grand canyon og Yosemite Valley. Derudover overvejer vi Houston og New Orleans inden vi tager over vest på.
Vil også meget gerne høre om I kan anbefale nogle ting i disse byer, hvis I har været der. Eller om der er nogle af disse byer I ikke mener, der er værd at besøge :)

Jeg har taget turen på 3 mdr. med en kammerat hvor vi startede i san fran. i marts og endte i new york. vi købte en gammel folkevogns rugbrød fra 85, som man kunne slå bagsæderne ned i og sove i, de dage hvor vi ikke sov på hostel...
tag til Tiuana (det er vist stavet forkert) lige over grænsen til mexico... det er en crazy by :D
las vegas er nice, kan anbefale sin city hostel, men generelt hvis man spiller over et par timer om dagen, så kan man få et medlemskort, hvor du kan sove på eks. hilton for 20 $ pr. nat :D
den går også i atlantic city.. når I er ved miami, så tag til Orlando... der er så mange forlystelsesparker, det er rart.. New orleans er suuuuper lækker, de har et cool hostel der hedder india hostel eller noget i den retning.. huston var ikke ret spændende synes jeg, men austin som også ligger i texas er en rigtig fed by.. der er masser af upcoming musikere der, puha der havde vi nogen sjove oplevelser :P
Jeg kunne blive ved i lang tid med at skrive... men giv lyd hvis der er mere du vil vide..
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 190.00

Galleri: Vis galleri (1)

Måske omkring Phoenix og The Heart Attack Grill :D

"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Gør jer selv den tjeneste at se 'det rigtige' USA. Byer som NY er selvfølgelig fede og mustsees, hvis man er US-virgin, men det er lige så fedt at komme ud fra storbyerne og du vil blive forbavset over hjemme du føler dig. Af storbyer er Chicago en rigtig fed by, IMO federe end NY...

Reputation point: 45

Lyder som om det bliver en rigtig god tur, bare pas på afstandene, specielt når man kører i bil, man bliver nemt narret af dem når man kommer fra Danmark, hvor alting ligger lige rundt om hjørnet. Du kan køre en hel dag og komme ingen steder.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

Kostplan: Ingen kostplan

Mht. ovenstående råd om at tage til Tijuana, eller hvilket som helst andet sted i Mexico, må på det kraftigste frarådes. Der er næsten garanti for at blive berøvet af enten lokale narkogangstere eller korrupt politi. De slikker sig om munden, når de ser vestlige og bereder sig på pwnage.
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50

Washington kan stærkt anbefales - utrolig behagelige mennesker. Bo eventuelt på The River Inn, som er et utroligt billigt hotel med store rummelige værelser. Her har de også gratis afbenyttelse af hotellets cykler og man kan cykle ind langs floden til The Mall med Capitol, Lincoln Memorial og selvfølgelig The White House. Husk også at book billetter i forvejen, hvis I vil på rundtur i Capitol eller helt tæt på White House.

New Orleans er en anden skøn by med meget åbentsindede indbyggere. Bor gerne på W Hotel Poydras Street 333, hvor den næstbedste suite kan fås for ca. 130 USD pr. overnatning. På W Hotel har de også et rigtig velforsynet træningscenter og indretningen på værelserne er yderst moderne. Restauranten er super god med protein smoothies og lækre omeletter til morgenmad. Fredag og lørdag aften og nat omdannes den ene af hotellets barer til et virkelig lækkert in-sted med stor tilstrømning. Længere nede af gaden ligger Superdome, hvor I kan tage ind og se Saints i NFL for ca. kr. 150 ved de billigste billetter allerøverst oppe. Byen er ikke helt kommet ovenpå efter orkanen Katrina. I september var fem årsdag efter orkanen og byen higer virkelig efter turister, hvilket betyder ekstra, ekstra god service og masser af upgrades på hoteller mv. Spis på Morton's steakhouse med enorme bøffer eller på Brennans i French Quarter. Et besøg på Lafayette kirkegården og en midnats tur i Bourbon Street er også must do's!

Med hensyn til Miami, så var jeg skuffet efter de fire dage vi var der, så der ville jeg max. tage én overnatning bare for at kunne sige man har været der.

Ellers så kør af de gængse turistruter, for amerikanerne opleves bedst væk fra turistfælderne.

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Dødløft: 185.00

...Med hensyn til forlystelsesparker i Orlando, så tag i Universal Studios / Adventure Island. Her har de de VILDESTE rutschebaner, kan jeg godt fortælle dig! Prøv dragen i Harry Potter land, Revenge of the Mummy og Hulk rutschebanen for at slutte af med Rip Ride Rockit...

Der er virkelig mange fede forlystelser og det er bare så gennemført realistisk.

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Dødløft: 185.00

slettet
Sidst rettet af Roev 12. aug 2011, 16:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Hvor gamle er I? I skal være opmærksomme på at det er ret pebret at leje bil de store steder, som Avis og den slags, hvis man er under 25(mener jeg det er, correct me if I'm wrong), da de pålægger en slags youth-risk-fee. Det kan godt betale sig at finde en lokal bil-udlejer, da disse er lidt mindre emsige omkring alderen. Vi lejede f.eks en Mini-van, der havde en udslåelig madras bagi, hvilket sparede os for MANGE hostel/hotel-penge...

Reputation point: 45

Det lyder som en vild tur i skal på :mrgreen:
Må man spørge hvad budgettet ligger på?
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

Min log - Birkkjær will find a way, kun 19 år

Birkkjærs hardcore billedelog
Brugeravatar

Geografisk sted: Tisvildeleje

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 220.00

Slim Jim skrev:Hejsa bb'ere !!

Mig og 2 andre skal en tur til USA til marst i et par måneder, og vi er igang med at planlægge hvilke steder vi skal besøge.

Ville høre om der var nogen, som har været derovre, kan anbefale noget specielt? Planen er indtil videre at vi skal til - New York, Miami, L.A., San Francisco, Las Vegas, Grand canyon og Yosemite Valley. Derudover overvejer vi Houston og New Orleans inden vi tager over vest på.
Vil også meget gerne høre om I kan anbefale nogle ting i disse byer, hvis I har været der. Eller om der er nogle af disse byer I ikke mener, der er værd at besøge :)

New York er et must, hvis man ikke har været i usa før :) Prøv så vidt muligt at få hotel/hostel på Manhattan (gerne Mid-Manhattan, hvis det kan lade sig gøre). Jeg kan varmt anbefale at købe et ugekort til metroen, hvis i er der så lang tid (imo er en uge kun lige akkurat nok til at se det hele, og det er hvis man skynder sig). Det koster 32$ også kan man køre lige så tosset man vil en hel uge.
I usa afstande ligger Washington DC megt tæt på NY, så det kan godt anbefales at ta' en smuttur forbi her og kigge på en ordentlig røvfuld kultur. Det tager ca 4 timer fra NY i greyhoundbus.

L.A. er imo meget overvurderet. Det er fedt at se Beverly Hills og Hollywood, men det er blot en meget lille brøkdel af L.A. Hele byen med forstæder er ca. på størrelse med Sjælland (not kidding) og rigtig meget af det er slum.

Las Vegas er en kanonfed by, hvis man husker at holde sig til The Strip, som er hovedgadEN. Begynder man at bevæge sig væk fra den, kan man meget hurtig ryge ind i folk der prøver at rulle en, eller værre. Forrige gang jeg var der, så jeg en blive bortført på åben (side)gade i dagslys af tre mænd. De var alle bevæbnet åbenlyst. Men bruger man sin sunde fornuft, holder sig til hovedgaden og tager en taxi hjem fra byen, hvis man bor i en sidegade, burde der dog ikke være nogen problemer. Når i er her, så kan jeg anbefale at ta' en heldagstur til Grand Canyon med bus eller lign. Vejen til GC kan godt være lidt rough, så det kan ikke anbefales bare at buldre afsted i egen bil. Tager man en bus får man højst sandsynligt også stoppet et par fede steder på vej derud. Der er ikke mere underholdning end 1 dag i GC.

San Francisco er en okay by, men vær forbederedt på at møde en masse mærkelige mennesker :) Det er hippietown numero uno i staterne. Det er imponerende at se, hvordan de har formået at bygge en by der ligger i så stejlt et område, og af seværdigheder kan Alcatraz og Golden Gate Bridge absolut anbefales. Glem ikke at ta' ned i havnen og få 'Clam chowder' med surdejsbrød!

Yosemite national park er et dejligt sted! Så er det sagt! Man skal dog nok være forberedt på at skulle sove i telt, eller booke MEGET lang tid i forvejen. Jeg vil næsten ikke tro, det kan lade sig gøre at komme rundt uden en bil. Jeg kan godt anbefale at tage en ugetur med Trek America, hvis de har den tur. Og husk at ryd' op efter jer. Det er de MEGET strikse med her. Selv et par brødkummer er nok til en bøde.

Houston har jeg desværre ikke været, men New Orleans er en dejlig by. Der er lidt old school over byen med masser af markeder og jazzmusik over det hele.

Miami er en lækker by, men sørg for at book hostel nede ved South Beach. Det er her det vilde natteliv foregår. Når i er i Florida, kan jeg godt anbefale at ta' en greyhoundbus til Orlando og de mange forlystelsesparker. Disneyworld er imo overvurderet hvis man er til vilde forlystelser, men kan man godt li' stemning og hygge, kan det anbefales. Det er dog meget dyrt (1000kr, pr billet tror jeg). Jeg var så heldig at få gratis indgang over flere dage, så jeg kunne se deres forskellige parker (Disney har 7 parker så vidt jeg husker). Universal Studios er også et rigtig fedt sted.

Nu kan jeg se, at du ikke har Chicago på listen, men det er også en rigtig fed by!

Jeg har sikkert glemt et par stykker, men spørg endelig, hvis der er noget.

Magicbox skrev:New York er et must, hvis man ikke har været i usa før :) Prøv så vidt muligt at få hotel/hostel på Manhattan (gerne Mid-Manhattan, hvis det kan lade sig gøre). Jeg kan varmt anbefale at købe et ugekort til metroen, hvis i er der så lang tid (imo er en uge kun lige akkurat nok til at se det hele, og det er hvis man skynder sig). Det koster 32$ også kan man køre lige så tosset man vil en hel uge.

Jeg står nogenlunde i samme situation som TS, derfor håber jeg det er ok at jeg spørger ind til det her. Ellers så sig til Slim Jim, så laver jeg min egen tråd :)

Kunne du ikke uddybe ting man kan/bør se når man er i NY? :) Jeg kan godt selv finde de store turist fælder som Ellis island, Madison square garden og frihedsgudinden, men det kunne være du lå inde med noget insider viden der kunne være fedt at se som førstegangs besøgnede til US and A :D - også gerne hvor det kan betale sig at bo på hotel?
Brugeravatar

Gaxe skrev:
Magicbox skrev:New York er et must, hvis man ikke har været i usa før :) Prøv så vidt muligt at få hotel/hostel på Manhattan (gerne Mid-Manhattan, hvis det kan lade sig gøre). Jeg kan varmt anbefale at købe et ugekort til metroen, hvis i er der så lang tid (imo er en uge kun lige akkurat nok til at se det hele, og det er hvis man skynder sig). Det koster 32$ også kan man køre lige så tosset man vil en hel uge.

Jeg står nogenlunde i samme situation som TS, derfor håber jeg det er ok at jeg spørger ind til det her. Ellers så sig til Slim Jim, så laver jeg min egen tråd :)

Kunne du ikke uddybe ting man kan/bør se når man er i NY? :) Jeg kan godt selv finde de store turist fælder som Ellis island, Madison square garden og frihedsgudinden, men det kunne være du lå inde med noget insider viden der kunne være fedt at se som førstegangs besøgnede til US and A :D - også gerne hvor det kan betale sig at bo på hotel?

Det er bare helt i orden :D . Er også meget intresseret i hotel!!
Brugeravatar

ja den med bilen kan være svær, hvis man er under 25... vi gav ca 10.000 kroner for den og fik 1000 da vi solgte den igen... vi skulle bare af med den, så kørte hen til et sted der hedder car cash hvor de køber alt, men til ingen penge...
I skal godt nok flyve meget hvis I vil usa rundt i fly ;) ved ikke med offentlig transport... har hørt at det er for de fulde og de fattige :P
Det er rigtig nok som skrevet overfor at mexico kan være farligt, men vi tog derover om formiddagen og var ude om eftermiddagen, der var ingen problemer, men jeg har da også hørt historier om at politiet skal give et vist antal bøder, for at tjene deres løn?:/
ang. steder at bo, så er hoteller pææænt dyre i forhold til hostels.. et hostel koster ca 100 kr pr nat, og det virkelig gode ved det er, at man møder en masse spændende mennesker fra hele verden, og dem som bor lidt mere fast på de hostels, ved alt om byerne og seværdighederne.. I hver by har de sådan nogen turistinformationer, der tager I hen og finder brochurer for de forskellige hostels.. der kan man os finde alle seværdighederne...
Det som jeg nok bedst kunne lide ved usa er hvor venlige og i mødekommende folk er.. de inviterer dig næsten direkte fra gaden hjem og spise, bare hvis du siger at du er fra Danmark, eller europa :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Styrkeliste
- Squat: 190.00

Galleri: Vis galleri (1)

8800 skrev:Måske omkring Phoenix og The Heart Attack Grill :D

Det dér.. er for sindssygt!!!
8000 fucking kalorier i sådan en satan :? Damn, jeg kunne spise sådan et svin og holde min bulk kørende i 2 dage. Evil but EPIIIC Burger ! :mrgreen:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00

Jeg kommer lige fra en tur til San Diego hvor vi bla. var i TJ og LA.

TJ er ikke på nogen måde farlig, bare lad være med at blive hæve penge der! Hvis du kan finde hen til en bygning med kulturseværdigheder der hedder Cecut, kan du tage en rigtig fed sightseeing rundt omkring i TJ som ca. varer 2 timer med en rigtig dejlig herre ved navn Valentin som guide!

Ang. LA så vil jeg anbefale at i tager en guidet tour som ca. varer 6-7 timer rundt i byen og så vende tilbage til de steder i fandt interessante! Jeg nåede desværre ikke at træne udendørs ved Venice Beach, men hold kæft hvor var det et fedt sted!

3rd street i LA er helt fænomenal, men hvis i vil i byen i LA på de fedeste steder er der absolut ingen chance for at komme ind medmindre women / men ratio er i orden :)

Jeg trænede desuden i Gold's Gym i SD, udover at det ikke er "arnold's" gold's gym, så er det så vidt jeg læste mig til det største!

Reputation point: 100

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Jeg var i USA i 3 uger, for et år siden ca. de fedeste oplevelser var, grand canyon, six flags, stå på ski nær flagsstaff, og generalt bare vade ud når man ser et eller andet fedt sted, fx i ørkenen og der hvor der er de der røde klipper.

Det er også fedt at opleve storbyerne, men jeg synes ærligt talt hurtigt et det bliver røv kedeligt, med mindre der er et eller andet, vildt man kan prøve eller lig.
It's A Bird, It's A Plane, no It's Cykelmyggen egon verdens sejeste superhelt
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2009

Kartoffelpandinen skrev:ja den med bilen kan være svær, hvis man er under 25... vi gav ca 10.000 kroner for den og fik 1000 da vi solgte den igen... vi skulle bare af med den, så kørte hen til et sted der hedder car cash hvor de køber alt, men til ingen penge...
I skal godt nok flyve meget hvis I vil usa rundt i fly ;) ved ikke med offentlig transport... har hørt at det er for de fulde og de fattige :P
Det er rigtig nok som skrevet overfor at mexico kan være farligt, men vi tog derover om formiddagen og var ude om eftermiddagen, der var ingen problemer, men jeg har da også hørt historier om at politiet skal give et vist antal bøder, for at tjene deres løn?:/
ang. steder at bo, så er hoteller pææænt dyre i forhold til hostels.. et hostel koster ca 100 kr pr nat, og det virkelig gode ved det er, at man møder en masse spændende mennesker fra hele verden, og dem som bor lidt mere fast på de hostels, ved alt om byerne og seværdighederne.. I hver by har de sådan nogen turistinformationer, der tager I hen og finder brochurer for de forskellige hostels.. der kan man os finde alle seværdighederne...
Det som jeg nok bedst kunne lide ved usa er hvor venlige og i mødekommende folk er.. de inviterer dig næsten direkte fra gaden hjem og spise, bare hvis du siger at du er fra Danmark, eller europa :)

Hvordan bor man på de der hostels? er det enkelte rum man får, eller er det store åbne rum med andre fremmede?
Brugeravatar

Gaxe skrev:

Nu nævner jeg bare attraktionr fra hukommelsen, så det er meget muligt at jeg har glemt et par i det følgenede, men here goes:
Frihedsgudinden. Siger sig selv :) Empire State Building, nok verdens mest berømte skyskraber. 'Bonus' info; oppe fra toppen kan man se et hul i skyline, hvor tvillingtårnene stod tidligere. Times Square er kendt for alle broadway teatrene. Hvis man kommer tidligt på dagen, kan man stille sig i kø og få billeter til en forestilling på dagen. Dette er afbudsbilletter, og der er derfor 30-70% rabat! Central Park siger sig selv. Chrysler bygningen, der tidligere var verdens største er også et kig værdigt, hvis man lige kommer forbi. Rockefeller Center, som er et giga bygningskompleks ligeså. Grand Central Terminal bør man også ta' ind og se. Det er en af verdens største trafikhubs i verden, hvis jeg husker rigtigt. Ground Zero bør man også ta' ned og se. Hvis man er i shoppinghumør ligger 21st Century Outlet næsten op ad Ground Zero, og her er det muligt at gøre nogle rigtig gode kup (dog er der også rigtig meget lort). Så er der som du selv nævner Ellis Island og Madison Square. Af museer kan Museum of Natural History, Metropolitan Museum of Art og MoMA anbefales (hvis man ikke interesserer sig for kunst, bør man springe de to sidste over). Er man i rigtig shoppinghumør bør man tage en tur op og ned ad Fifth Avenue, som er kendt for deres eksklusive forretninger, eller også kan man tage i Macy's department store (en slags OVERsize H&M - absolut anbefalelsesværdigt). Til sidst kan jeg nævne FN's hovedkvarter, USS Intrepid (gammelt hangarskib der er udstillet), Wall Street, Little Italy og Chinatown (overvurderet imo).

Jeg håber det er den slags info i er ude efter :)

Mht hotel, så kan jeg anbefale jer at kigge efter noget, der hedder hostel. Her kan man typisk leje sig ind på 6-8 personers værelser (hvor man sover med andre ligesindede), for ca 20$ pr mand/nat, dog vil det nok være lidt dyrere i NY. Lige præcis i NY skal i nok være ude i rigtig go' tid med hostel, men de fleste andre byer kan man nøjes med at bestille en lille uge før man ankommer. Og i NY skal i være opmærksomme på at der er mange skodhostels. Der kan det godt betale sig at undersøge lidt på forhånd. Generelt har de fleste hostels et køkken samt loungeområde, hvor man kan møde andre rejsende fra andre lande og få en sludder med dem. Rigtig hyggeligt!

Macy's department store (en slags OVERsize H&M - absolut anbefalelsesværdigt)

Arr, ska' vi nu ik' liige. Macy's er vist nærmere en slags low budget Magasin. Jeg kan i hvert fald ikke mindes, hvornår H&M er begyndt at sælge Ralph Lauren, DKNY, Hilfiger osv.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:
Macy's department store (en slags OVERsize H&M - absolut anbefalelsesværdigt)

Arr, ska' vi nu ik' liige. Macy's er vist nærmere en slags low budget Magasin. Jeg kan i hvert fald ikke mindes, hvornår H&M er begyndt at sælge Ralph Lauren, DKNY, Hilfiger osv.

Nu mente jeg også mere størrelsesmæssigt.

mht. hostels boede jeg på central park hostel (ved central park) i en lille uges tid for nogle år siden. mener jeg gav 150-200 kroner per nat og det var en super nice location lige ved en metrostation. det tog ca. ½ time ind til 42nd street og museum of natural history var et af stoppene på vejen. der var også en lille 'delli' overfor som lavede store, lækre sandwiches til $5. nice at tage med på metroen!

året før boede jeg nogle dage på YMCA vanderbilt på 47th street. det var noget dyrere, men ikke voldsomt ift., at det er NYC. endnu bedre location og så var der også et fint træningscenter tilknyttet hotellet.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

The Juice skrev:Nu er jeg godt nok lidt biased idet jeg er bosat her, men hvis I er på Østkysten, vil det være dumt ikke også at slå et smut forbi Washington. Det er en vildt fed by med rigtig mange muligheder og enorm kulturel diversitet. Samt verdens politiske omdrejningspunkt, ej at forglemme.

Køb Lonely Planets guide til Østkysten (hvis de da laver sådan en) og en for hver by I overvejer at opholde jer i i længere tid.

Du er begyndt at få den velkendte American attitude, af at de mener de ejer hele lortet. :D
Billede
Brugeravatar

Birkkjaer skrev:Det lyder som en vild tur i skal på :mrgreen:
Må man spørge hvad budgettet ligger på?

40.000 ca.
Brugeravatar

A.L.P.H.A skrev:
The Juice skrev:Nu er jeg godt nok lidt biased idet jeg er bosat her, men hvis I er på Østkysten, vil det være dumt ikke også at slå et smut forbi Washington. Det er en vildt fed by med rigtig mange muligheder og enorm kulturel diversitet. Samt verdens politiske omdrejningspunkt, ej at forglemme.

Du er begyndt at få den velkendte American attitude, af at de mener de ejer hele lortet. :D

Off topic: USA er den eneste supermagt. Det er faktum. USA har lige så stor økonomisk magt som hele EU, og er usammenlignelig i militær magt.
De er supermagten over dem alle, og om man så synes det er noget bullshit eller hvad end man synes, så er det ikke en holdning. Det er bare sådan tingene forholder sig for tiden.

Back on track:
USA Roadtrip har også i mange år været en af mine store drømme! 40000 kr lyder sku som et overkommeligt budget. Håber du vil reportere tilbage om turen, måske køre en lille blog kørende hvis det er muligt?
Har ikke selv været der, så kan ikke anbefale så meget, men synes godt nok idéen om at man har sit eget folkevogns rugbrød lyder tiltalene til sådan en tur. Ellers er det ikke et ÆGTE roadtrip :-D.(Vil jeg mene)

Men håber i får en mega vild tur og jeg vil klart følge med hvis du ville beslutte dig for at lave en blog eller lign.!
Vær lige sød at være sød, så du sød.
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster