Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thelittleone skrev:Han siger også at jeg skal tage aminosyre fordi jeg ikke får nok.
Jeg får 2g protein pr. kg. gennem kylling og 1 protein shake fra bodylab.
Der er vi også enige om, at jeg ikke behøver aminosyre ikke? Det er da kun et supplement til at få yderligere essentielle aminosyre til vækst ikke?

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Thelittleone skrev:Jeg var på vej til træningscenteret så glemte lige at nævne nogle flere proteinkilder - men ja jeg tænkte nok jeg havde retI dag sagde han at aminosyre ikke er protein. LOL - he knows nothing og nej han troller ikke. Han tror 100% på det. Han havde læst det på nettet

Thelittleone skrev:Jeg var på vej til træningscenteret så glemte lige at nævne nogle flere proteinkilder - men ja jeg tænkte nok jeg havde retI dag sagde han at aminosyre ikke er protein. LOL - he knows nothing og nej han troller ikke. Han tror 100% på det. Han havde læst det på nettet

Alex789 skrev:Thelittleone skrev:Jeg var på vej til træningscenteret så glemte lige at nævne nogle flere proteinkilder - men ja jeg tænkte nok jeg havde retI dag sagde han at aminosyre ikke er protein. LOL - he knows nothing og nej han troller ikke. Han tror 100% på det. Han havde læst det på nettet
Protein er 50+ sammenkædninger af peptider, så ret teknisk set er protein = aminosyrer, men ikke omvendt ??
Eller hvad?

Alex789 skrev:Thelittleone skrev:Jeg var på vej til træningscenteret så glemte lige at nævne nogle flere proteinkilder - men ja jeg tænkte nok jeg havde retI dag sagde han at aminosyre ikke er protein. LOL - he knows nothing og nej han troller ikke. Han tror 100% på det. Han havde læst det på nettet
Protein er 50+ sammenkædninger af peptider, så ret teknisk set er protein = aminosyrer, men ikke omvendt ??
Eller hvad?

Mini-Arnold skrev:Ham din ven lyder da ikke for skarp ;)
Havregryn er rigeligt komplekse kulhydrater, men vil da give de andre i tråden ret i at kylling lyder lidt kedeligt hver dag ? ville da klart varierer mit kødvalg noget mere
Jeg har massere af krydderier så det er ikke spor kedeligt
Når det er tømt så skal der spises andet kød

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster