Jeg vil lige give min anmeldelse af White Flood, hvis der er andre som har overvejet produktet.
Inden jeg starter, skal det lige siges at jeg har prøvet produkter så som:
Superpump250
No Xplode
Jeg havde ret store forventninger til virkning af produktet, idet den havde scoret 8.3/10 på supplementreviews. Men efter første træning, hvor jeg havde doseret 2 scoops WF til 500 ml. vand var virkning ekstrem den første øvelse, men så faldt energien og fokus helt ned til bunden, og det endte i at være en rigtig træls træning!
Jeg gik ind og læste hvad dog jeg havde gjort galt med doseringen, og kom frem til at dosering af 2 scoops WF til 500 ml. er alt for lidt, fordi det er så koncentreret at kroppen ikke kan følge med, og giver den modsatte virkning.
Så prøvede jeg her til aften og prøvede med 2 scoops til 800 ml. vand, og det var det der skulle til, for hold da helt kæft en energi. Udover energien så følte jeg mig også meget mere motiveret til at give den max gas, hvilket også resulterede i en rigtig god træning.
Her er lige to øvelser fra min træning:
Dødløft:
60 kg x 8 reps
100 kg x 7 reps
120 kg x 7 reps
130 kg x 7 reps
Jeg har aldrig været over 110 kg. før denne træning.
Millitary pres:
36 kg x 7 reps
46 kg x 7 reps
51 kg x 8 reps
51 kg x 6 reps
Igen en massiv forbedring! Har kørt en stabil 36 kg.
Derfor har jeg givet WF 9/10 - Den får ikke 10/10, eftersom smagen er meget skarp!
Spørg endelig hvis der er noget
I kan følge min udvikling med WF på min log: mads-s-log-shreddring-in-proces-t58521-30.html

](./images/smilies/eusa_wall.gif)