Må nok heller bidrage her.
Gik selv på skolen her i År sammen med Fisker.
Vil sige at i starten var jeg rigtig positiv over oplevelserne og opholdet på skolen.... MEN!
min første værelses kammerat var åbenbardt sat på skolen for at afsone en voldsdom af en eller anden ufatteligt retaderet grund istedet for fængsel. Endte med at han truede mig med ikke at fucke med ham efter mig og Fiskers værelses kammerat tog lidt pis på ham med et bord der pludselig forsvandt en aften.
Senere på vores skiferie, snakker jeg så med ham værelses kammeratens ven som også går der, han er så anbragt der fordi han har stukket en ned i nattelivet!!!
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Han var dog en pisse fin person at være i nærheden af
Så ikke nok med det.
Så går der en på skolen som hedder Kasper som åbenbardt er tidligere krimminel men som er kommet på en bedre løbenbane nu.
Efter en trænings leg lavet af Fisker og hans hold hvor man skulle slæbe hinanden over i en cirkel bliver jeg efterføglende i TV stuen truet med at blive ligget i koma gentagene gange da jeg åbenbardt har givet ham en hudafskrabning på skinnebenet efter legen: Da jeg så selv har pådraget mig en masse gode blodansamlinger på skuldren/bryst musklen giver jeg et rimelig ligeglad indtryk over at han brokker sig og det får ham så til at fyre ordene "jeg ligger dig i koma, og når du vågner fra den så ligger jeg dig i koma igen" lidt efter kaster han et stykke papir i hovedet af migi håb om at jeg skal gå i flæsket på ham. Da jeg siger det til skolen senere bliver der et møde. På mødet får jeg af vide at de åbenbardt arbejder med hans temperament og at han truet folk. og det er sårn set det der sker.
Da jeg så få dage efter bliver væk fra en tur på 2 dage til Århus bliver jeg bortvist fra skolen i 4 dage. Skal siges at jeg ikke er van til at blive truet på livet før, så havde det ikke så fedt med at være på skolen efter episoden med Kasper. Grunden til at jeg så blev bortvist et stykke tid og Kasper ikke gjorde var at jeg kunne ramme skolen økonomisk da skolen ikke vidste hvor jeg var. Hvorimod at det åbenbardt ikke er så slemt at true folk. Må sige at der mistede jeg alt for skolen. og måtte holde mig selv i nakken for at blive der de sidste 2 måneder af opholdet.
Skal siges at Kasper truede en igen senere på året, men det fandt lærerne aldrig ud af.