SandyFrink skrev:Backtonature skrev:Ja ser ud til hans operation gik godt

lige så "godt" som Linse
Og lovlige steroider min bare røv...
Forklaringen på din skriveiver i denne tråd er at det givetvis går dig på at Arnold i en alder af 65 og trods hjertesygdom og operation og et dagligt program i snart to generationers tid så travlt at de fleste var brændt sammen efter blot få dage på det præsterer at besidde mere lean mass end du gør. Sjældent er det folk der hviler i sig selv og med ro er tilfredse med sig selv der kommer med den slags mundaffald. Du demonstrerer i øvrigt at du ikke aner hvad du snakker om. For det første har Arnold aldrig haft synlig gyno. I det tilfælde han har haft gyno er det således blevet bortopereret med det samme. Du besidder ikke evnen til at distingvere mellem gyno/"hængepatter" og så den naturlige facon Arnolds væv vil have i takt med alderdom kombineret med ekstremt lave pechæftninger, hvad desuden har været forudsætningen for at han kunne få så voldsomt hypertroferede pecs som var tilfældet. Folk med samme fedtmasse og krudthistorik som Arnold vil ikke have "hængepatter" alene fordi deres pecs ikke hæfter så lavt. Kald det "hængepatter" hvis du vil, det er blot sprogligt uærligt og kommunikativt ringe.
Og ja, Arnold har fået brugt og brugt krudt fuldt ud lovligt. Steroider blev kriminaliseret i 1990 i USA og 1994 i Danmark. I Arnolds tid var steroider ikke blot noget du kunne købe meget liberalt og uofficielt, læger gav det til folk hvis de trænede. I en kort periode fik kvinder sågar dianabol af deres læger for at gøre dem mindre "hysteriske". Det eneste du har demonstreret i denne tråd indtil videre er at du ikke aner hvad du snakker om.
Lad os da se et par billeder af din form

der er jo flere der har nævnt du er tyk, er det derfor bombardere tråde på BB.dk med fremmedord på grund af dit mindre værd
Men jeg vil da sige tillykke med at du ved meget mere om steroider end mig, så kan man jo tænke sit hvorfor din interesse(viden) er så stor om det

..
Angående min egen form, så kommer du aldrig i nærheden af den, om du træner fra nu af til du skal i kisten