Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jakobbr30 skrev:Hej,
For noget tid siden diskutterede min ven og jeg om, hvad der er bedst til bænkpres - dumbells eller barbell? Hvad synes I? :-)

Pallen skrev:Bnaz >>> For mig er det umiddelbare skadespotentiale større i bænkpres med stang, da man ikke kan ændre på albuens vinkel i forhold til kroppen. Derudover har jeg væsentlig bedre kontakt til bryst med håndvægte. Men det er jo igen min personlige holdninger.
TS spørger jo også netop selv hvad vi synes

Pallen skrev:Bnaz >>> For mig er det umiddelbare skadespotentiale større i bænkpres med stang, da man ikke kan ændre på albuens vinkel i forhold til kroppen. Derudover har jeg væsentlig bedre kontakt til bryst med håndvægte. Men det er jo igen min personlige holdninger.
TS spørger jo også netop selv hvad vi synes

MadzP92 skrev:personlig holdning. men barbell som hovedøvelse, da man kan løfte mest og så synes jeg de er lige gode, hvis ikke dumbells er lidt bedre til hypertrofi øvelse (personlig holdning).
man burde altid have en hovedøvelse i starten af ens program (synes jeg igen).

Jakobbr30 skrev:MadzP92 skrev:personlig holdning. men barbell som hovedøvelse, da man kan løfte mest og så synes jeg de er lige gode, hvis ikke dumbells er lidt bedre til hypertrofi øvelse (personlig holdning).
Hvad betyder hypertrofi? :-)

Steendahl skrev:Jakobbr30 skrev:MadzP92 skrev:personlig holdning. men barbell som hovedøvelse, da man kan løfte mest og så synes jeg de er lige gode, hvis ikke dumbells er lidt bedre til hypertrofi øvelse (personlig holdning).
Hvad betyder hypertrofi? :-)
http://www.merriam-webster.com/dictionary/hypertrophy
"excessive development of an organ or part; specifically : increase in bulk (as by thickening of muscle fibers) without multiplication of parts"

Jakobbr30 skrev:Jeg tror bare, jeg tager med DB, hvis jeg ikke har en makker, og med BB hvis jeg har en :-)

Jakobbr30 skrev:Men BP med DB vil også være fint? :-) - Hvad betyder hypertrofi? :-)

darkthrone skrev:Jakobbr30 skrev:Men BP med DB vil også være fint? :-) - Hvad betyder hypertrofi? :-)
Jeg vil nødig være et røvhul her. Men det er sgu mangel på selvstændig dannelse at man ikke kan tage det som en selvfølgelighed og bruge google. Jeg kunne godt fortælle dig det her, og det ville måske også spare mig tid i stedet for at skrive den her besked. Men min erfaring er at folk som altid for altid serveret uden at de selvstændigt selv begynder at gå på jagt, ellers aldrig vil lære det. Nu ved jeg heller ikke hvor gammel du er, men synes at du selv skal prøve at finde ud af det. Det er sgu ikke helt umuligt.

darkthrone skrev:Jakobbr30 skrev:Men BP med DB vil også være fint? :-) - Hvad betyder hypertrofi? :-)
Jeg vil nødig være et røvhul her. Men det er sgu mangel på selvstændig dannelse at man ikke kan tage det som en selvfølgelighed og bruge google. Jeg kunne godt fortælle dig det her, og det ville måske også spare mig tid i stedet for at skrive den her besked. Men min erfaring er at folk som altid for altid serveret uden at de selvstændigt selv begynder at gå på jagt, ellers aldrig vil lære det. Nu ved jeg heller ikke hvor gammel du er, men synes at du selv skal prøve at finde ud af det. Det er sgu ikke helt umuligt.
jeg forventer intet til gengæld og du behøver ikke engang at takke. 

Klarsen19902 skrev:darkthrone skrev:Jakobbr30 skrev:Men BP med DB vil også være fint? :-) - Hvad betyder hypertrofi? :-)
Den tid du har brugt på dette ligegyldige indlæg, kunne du jo bruge på at lære forskellen på får og for. Brug evt google, ellers vil jeg gerne bruge 10 minutter af min tid på det, som en ren og skær god gerningjeg forventer intet til gengæld og du behøver ikke engang at takke.
Man må kunne forvente at man gider lære at stave og skrive bare nogenlunde dansk, når man skriver på et forum. På samme måde som du forventer folk selv sætter sig ind i alting ved hjælp af google, i stedet for herinde ved at spørge andre
Hvis du gider at læse alle indlæg igennem FOR slåfejl be my guets. Men jeg gider ikke (ja du læste rigtigt GIDER IKKE) at læse alle mine indlæg igennem for slåfejl. Som lærerstuderende og med et afsluttet linjefag i dansk er det sgu ikke lige noget som jeg gider at bruge flere af mine kræfter på nu når jeg har nok af det til dagligt. Desuden er det helt irrelevant for trådens emne. 

darkthrone skrev:Klarsen19902 skrev:darkthrone skrev:Jakobbr30 skrev:Men BP med DB vil også være fint? :-) - Hvad betyder hypertrofi? :-)
Den tid du har brugt på dette ligegyldige indlæg, kunne du jo bruge på at lære forskellen på får og for. Brug evt google, ellers vil jeg gerne bruge 10 minutter af min tid på det, som en ren og skær god gerningjeg forventer intet til gengæld og du behøver ikke engang at takke.
Man må kunne forvente at man gider lære at stave og skrive bare nogenlunde dansk, når man skriver på et forum. På samme måde som du forventer folk selv sætter sig ind i alting ved hjælp af google, i stedet for herinde ved at spørge andre
Well done spelling-naziHvis du gider at læse alle indlæg igennem FOR slåfejl be my guets. Men jeg gider ikke (ja du læste rigtigt GIDER IKKE) at læse alle mine indlæg igennem for slåfejl. Som lærerstuderende og med et afsluttet linjefag i dansk er det sgu ikke lige noget som jeg gider at bruge flere af mine kræfter på nu når jeg har nok af det til dagligt. Desuden er det helt irrelevant for trådens emne.
Og som du læser dette indlæg igennem vil du også finde ud af at jeg ikke har gidet at sætte nogle kommaer hvilket du blot må acceptere at jeg ikke har gjort efter en hel dag med grammatik.

Klarsen19902 skrev:darkthrone skrev:Klarsen19902 skrev:darkthrone skrev:Jakobbr30 skrev:Men BP med DB vil også være fint? :-) - Hvad betyder hypertrofi? :-)
Well done spelling-naziHvis du gider at læse alle indlæg igennem FOR slåfejl be my guets. Men jeg gider ikke (ja du læste rigtigt GIDER IKKE) at læse alle mine indlæg igennem for slåfejl. Som lærerstuderende og med et afsluttet linjefag i dansk er det sgu ikke lige noget som jeg gider at bruge flere af mine kræfter på nu når jeg har nok af det til dagligt. Desuden er det helt irrelevant for trådens emne.
Og som du læser dette indlæg igennem vil du også finde ud af at jeg ikke har gidet at sætte nogle kommaer hvilket du blot må acceptere at jeg ikke har gjort efter en hel dag med grammatik.
Det er da ikke særlig god reklame for en dansklærer, at man ikke kan skrive korrekt dansk. Det burde du kunne, også uden at tjekke efter. Så svært er det danske sprog heller ikke.
Det gik sjovt nok over hen over hovedet på dig, at det var ment som en stikpille, i forhold til at du beder andre om at gøre en indsats, og så ikke engang selv, som dansklærer, gider gøre en indsats for at skrive korrekt dansk![]()
Nærtagende much?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster