Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nders skrev:Under træning.
10-20 gram.
Svært at vurdere om de har en reel effekt. Jeg har dog ikke tænkt mig at stoppe med det lige forløbligt

Mufaza skrev:Nders skrev:Under træning.
10-20 gram.
Svært at vurdere om de har en reel effekt. Jeg har dog ikke tænkt mig at stoppe med det lige forløbligt
Nice!![]()
Når du nu siger 10-20 gram så går jeg ud fra at du har brugt pulverformen - smager det ikke af puha?
Nu har jeg købt tabletter fra Bodylab, så tager dem vel bare i starten af træningen. Men hvor mange tabletter svare til 10-20 gram?

SienZ skrev:Mufaza skrev:Nders skrev:Under træning.
10-20 gram.
Nice!![]()
Når du nu siger 10-20 gram så går jeg ud fra at du har brugt pulverformen - smager det ikke af puha?
Nu har jeg købt tabletter fra Bodylab, så tager dem vel bare i starten af træningen. Men hvor mange tabletter svare til 10-20 gram?
Vi drikker det ikke rentVi blander det op med xtend. èn tablet er 0,5g BCAA, så det er 20-40 piller
Og det er under din træning, dvs. tag et par stykker efter nogle sets ;)

Mufaza skrev:SienZ skrev:Mufaza skrev:Nders skrev:Under træning.
10-20 gram.
Nice!![]()
Vi drikker det ikke rentVi blander det op med xtend. èn tablet er 0,5g BCAA, så det er 20-40 piller
Haha FUCK det bliver dyrt!
Nu anbefaler bodylab at man kun indtager 4 tabletter/ 2 gram om dagen - men er det bare retningslinjer, så de ligesom har deres på deres tørre?

SienZ skrev:Mufaza skrev:SienZ skrev:Mufaza skrev:Nders skrev:Under træning.
10-20 gram.
Nice!![]()
Haha FUCK det bliver dyrt!
Nu anbefaler bodylab at man kun indtager 4 tabletter/ 2 gram om dagen - men er det bare retningslinjer, så de ligesom har deres på deres tørre?
Yep. Jeg tror nu også Nders tager en god portion. Han har formentlig også mere masse end dig. Personligt ligger jeg på 7-10g.

Mufaza skrev:Nu anbefaler bodylab at man kun indtager 4 tabletter/ 2 gram om dagen - men er det bare retningslinjer, så de ligesom har deres på deres tørre?

Rasmus Thorup skrev:Mht. smagen af BCAA pulver så kan jeg nævne, at vi indenfor meget kort tid får BCAA med smag hjemMufaza skrev:Nu anbefaler bodylab at man kun indtager 4 tabletter/ 2 gram om dagen - men er det bare retningslinjer, så de ligesom har deres på deres tørre?

Rasmus Thorup skrev:Mufaza skrev:Nu anbefaler bodylab at man kun indtager 4 tabletter/ 2 gram om dagen - men er det bare retningslinjer, så de ligesom har deres på deres tørre?
Ja, det kan man godt sige:
http://news.bodylab.dk/sporg-ekspertern ... af-kreatin
Mht. smagen af BCAA pulver så kan jeg nævne, at vi indenfor meget kort tid får BCAA med smag hjem

Rasmus Thorup skrev:Mufaza skrev:Nu anbefaler bodylab at man kun indtager 4 tabletter/ 2 gram om dagen - men er det bare retningslinjer, så de ligesom har deres på deres tørre?
Ja, det kan man godt sige:
http://news.bodylab.dk/sporg-ekspertern ... af-kreatin
Mht. smagen af BCAA pulver så kan jeg nævne, at vi indenfor meget kort tid får BCAA med smag hjem

Garik skrev:Rasmus Thorup skrev:Mht. smagen af BCAA pulver så kan jeg nævne, at vi indenfor meget kort tid får BCAA med smag hjemMufaza skrev:Nu anbefaler bodylab at man kun indtager 4 tabletter/ 2 gram om dagen - men er det bare retningslinjer, så de ligesom har deres på deres tørre?
Sådan! Kan du løfte sløret for, hvilke(n) smag(e) det bliver?

Pzyrex skrev:Jer der tager BCAA i pulverform; hvordan indtager I det? Jeg har prøvet at blande det op i vand, men ikke nok med at det smager af rent lort så vil det heller ikke mikse med vandet - det ligger sig bare på overfladen. Har prøvet at blande det i min shake, men så smager hele shaken bare af det, selvom der kun er 2g i :s

Houd skrev:Er blevet svært glad for the-nders way to bcaa...
Xtend med lemon smag(bcaa produkt)
Blander Xtend 1 til 3 med BCAA pulver, også putter jeg lidt leucin oveni, ca,. samme mængde som xtend. Blandes i en stor bøtte, også har du et fint mix, der også smager dejligt!

androide skrev:Alle i denne tråd der tager BCAA tager det, men aner ikke om det virker.. Giver ingen mening hvis i ikke ved om det virker, så virker det nok ikke, ellers ville i vel kunne mærke det!!

androide skrev:Alle i denne tråd der tager BCAA tager det, men aner ikke om det virker.. Giver ingen mening hvis i ikke ved om det virker, så virker det nok ikke, ellers ville i vel kunne mærke det!!

Cruise skrev:androide skrev:Alle i denne tråd der tager BCAA tager det, men aner ikke om det virker.. Giver ingen mening hvis i ikke ved om det virker, så virker det nok ikke, ellers ville i vel kunne mærke det!!
Mærke/virke.. Hvad mener du.?? Det er jo ikke narkotika.
Kan du mærke om dit protein pulver virker eller hvad.??

JannikB skrev:Houd skrev:Er blevet svært glad for the-nders way to bcaa...
Xtend med lemon smag(bcaa produkt)
Blander Xtend 1 til 3 med BCAA pulver, også putter jeg lidt leucin oveni, ca,. samme mængde som xtend. Blandes i en stor bøtte, også har du et fint mix, der også smager dejligt!
Hvorfor blande Xtend, BCAA og leucin? Burde en af dem ikke være nok?

Legend skrev:Androide har jo ret.
Det er endnu et kosttilskud, der for 99%s vedkommende er direkte spild af penge.
Men det smager af røv og det burde i teorien være the shit. Det er det bare ikke. Jeg tvivler stærkt på at der er nogen af Jer der tager det, der kan mærke en reel forskel.
Det er nemlig IKKE det samme som at sige at protein ikke virker. BCAA er ganske vist aminosyrer, men det er også en meget dyr måde at få sine aminoer på.
Er der nogen fordele ved at tage BCAA over valleprotein? Svaret er: BCAA smager af røv, så det må virkelig virke.
Nigga puh-lease.
RagnerB skrev:Legend skrev:Androide har jo ret.
Det er endnu et kosttilskud, der for 99%s vedkommende er direkte spild af penge.
Men det smager af røv og det burde i teorien være the shit. Det er det bare ikke. Jeg tvivler stærkt på at der er nogen af Jer der tager det, der kan mærke en reel forskel.
Det er nemlig IKKE det samme som at sige at protein ikke virker. BCAA er ganske vist aminosyrer, men det er også en meget dyr måde at få sine aminoer på.
Er der nogen fordele ved at tage BCAA over valleprotein? Svaret er: BCAA smager af røv, så det må virkelig virke.
Nigga puh-lease.
Proteinsyntesen sker direkte i musklen for BCAA, hvorimod komplet protein først skal gennem leveren. Jeg har fået stor virkning af at tage 20g BCAA løbende under træningen og 20g BCAA+3g Arginine + 15g Glutamine + 40g Maltodextrin ligeefter træningen.

Legend skrev:RagnerB skrev:Legend skrev:Androide har jo ret.
Nigga puh-lease.
Proteinsyntesen sker direkte i musklen for BCAA, hvorimod komplet protein først skal gennem leveren. Jeg har fået stor virkning af at tage 20g BCAA løbende under træningen og 20g BCAA+3g Arginine + 15g Glutamine + 40g Maltodextrin ligeefter træningen.
Hvilken virkning, udover den på din pengepung?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster