Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

L1NSE skrev:Han 'håndtere' sit vredesudbrud på den mest akavede måde. Han hopper også meget rundt i billedet.

Han er da overhovedet ikke specielt nærgående ham journalisten
men sjovt er det

Splittex skrev:L1NSE skrev:Han 'håndtere' sit vredesudbrud på den mest akavede måde. Han hopper også meget rundt i billedet.
+1!

Maskinen skrev: om kommitionen som han, i teorien selv, har nedsat

Muddii skrev:Det os lidt Unfair for Haarder, alle de klip der er på youtube, viser kun balladen i interviewet.
Men hvis man så hele det 14-15 minutter interview ville man også forstå hvorfor han flipper sådan ud.
Jeg ville da os blive sur hvis journalisten var sådan over for mig

Dingo skrev:"Jeg er skomager og du er Kong Salomon, kom!"

Dingo skrev:Jeg forstår sgu godt hans frustration.
Han er revet ud af sin planer for at svare på nogle spørgsmål og så får han en flabet journalist der spørger om det samme 4000 gange selvom Bertel prøver at gøre det klart at nu er det ved at være slut. Han er kun et menneske.
Jeg synes alt for ofte at journalister er for flabede og grænseoverskridende (det er fint at være kritisk og offensiv, men der er også grænser), og det glæder mig at der endelig er en der siger fra, ligesom da Khader sagde fra overfor Se og Hørs løgnhistorie om at han havde fået udført sort arbejde.Maskinen skrev: om kommitionen som han, i teorien selv, har nedsat
Han har bedt sundhedsstyrelsen nedsætte diverse ting og sager, det har jo ikke direkte noget med ham at gøre og han har jo ikke alle processer og ting og sager i hovedet som han selv siger.
Jeg er enig i at han failer med sin meget voldsomme reaktion og sin hoppen rundt, men at han siger fra over for en flabet journalist det er sgu i orden.
Journalister gemmer sig for meget bag "FRI PRESSE!!" og bruger det til at være pisse irriterende og krænke folks privatliv. Jeg har ofte ikke meget tilovers for journalister da de i reglen ikke undersøger deres baggrundsstof ordentligt men bare skal have en historie eller opfylde en deadline.
Der er selvfølgelig undtagelser men faglig stolthed mangler fandme også i denne branche

MWiese skrev:De presser politikerne til det yderste og som jeg hørte én sige så er journalisterne gået "fra at være vagthunde til jagthunde

ØbroMorten skrev:Jeg siger ikke at det ikke var en bommert, men så er det altså heller ikke værre.
Gaxe skrev:Derudover synes jeg det er virkelig dårlig stil af journalisten at offentliggøre klippet.

The Juice skrev:sensationsliderlighed

The Juice skrev:ØbroMorten skrev:Jeg siger ikke at det ikke var en bommert, men så er det altså heller ikke værre.
Det er den altså. Man står ikke som minister og kalder en journalist for røvhul etc. foran kørende kameraer. Især på så tyndt et grundlag. Ethvert fornuftigt menneske havde enten nægtet at gennemføre interviewet eller simpelthen bare gået. Hans reaktion er dybt barnlig og dybt pinlig.
The Juice skrev:Det er faktisk sjovt, hvordan alle taber i den her sag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster