Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det er idiotisk at bruge så mange øvelser og så meget tid på biceps, da det er en forholdvis lille muskel!!! ](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Bay skrev:Hvordan ser resten af dit program ud?

Weezy skrev:Må man spørge om du træner andet end biceps?

shakur skrev:Bay skrev:Hvordan ser resten af dit program ud?
nu spørg jeg sikkert dumt men påvirker det min biceps routine

shakur skrev:hej bb'er ville gerne have lidt hjælp til mit biceps program normalt køre jeg
standing barbell curl 3x12
preacher curl 3x10
seated curls ( kører som failure hvor jeg går 3 kg ned i vægte efter 10 reps) 3 sets
og slutter af med hammer curls 3x15
har i noget at tilføje, noget der mangler må i meget gerne skrive
på forhånd tak

shakur skrev:Bay skrev:Hvordan ser resten af dit program ud?
nu spørg jeg sikkert dumt men påvirker det min biceps routine

shakur skrev:nu spørg jeg sikkert dumt men påvirker det min biceps routine

flamingopikken skrev:shakur skrev:nu spørg jeg sikkert dumt men påvirker det min biceps routine
Naturligvis påvirker det din træning af biceps, hvis du har lavet 10 sæt chin-ups og yates row inden.

shakur skrev:
så er er ikke nødvendigt med så mange øvelser på biceps??????

shakur skrev:flamingopikken skrev:shakur skrev:nu spørg jeg sikkert dumt men påvirker det min biceps routine
Naturligvis påvirker det din træning af biceps, hvis du har lavet 10 sæt chin-ups og yates row inden.

jonathanson skrev:shakur skrev:flamingopikken skrev:shakur skrev:nu spørg jeg sikkert dumt men påvirker det min biceps routine
Nej 4 øvelser. Er alt for meget lav 2 øvelser måske 3, alt efter hvilket program du kører

salt skrev:jonathanson skrev:shakur skrev:flamingopikken skrev:shakur skrev:nu spørg jeg sikkert dumt men påvirker det min biceps routine
Nej 4 øvelser. Er alt for meget lav 2 øvelser måske 3, alt efter hvilket program du kører
Hvorfor er 4 øvelser for meget? Hvad nu hvis hans biceps ikke responderer særligt godt på 3 øvelser?

Ruddi skrev:
Jeg vil anbefale at køre 2-3 biceps træning om ugen da for mig giver det mere DOMS på musklen og mindre tid at restituere og dermed mere vækst men selvfølgelig sammenstrækket med en godt program.

Ioxer skrev:Ruddi skrev:
Jeg vil anbefale at køre 2-3 biceps træning om ugen da for mig giver det mere DOMS på musklen og mindre tid at restituere og dermed mere vækst men selvfølgelig sammenstrækket med en godt program.
doms er ikke en indikator for hypertrofi.
Hvorfor er mindre restitueringstid = mere muskelvækst? du kan slet ikke stille det sådan op

shakur skrev:hej bb'er ville gerne have lidt hjælp til mit biceps program normalt køre jeg
standing barbell curl 3x12
preacher curl 3x10
seated curls ( kører som failure hvor jeg går 3 kg ned i vægte efter 10 reps) 3 sets
og slutter af med hammer curls 3x15
har i noget at tilføje, noget der mangler må i meget gerne skrive
på forhånd tak

mesomorf skrev:Super god stil, drenge. Han stiller spm, I kommer med latterlige og ubrugelige svar. Omgdisko og facepalm hjælper næppe særligt meget isoleret, og alligevel skal vi høre på det hver eeeeneste gang ordet biceps nævnes i et spm.
Ja, vi fatter godt at I er awesome med jeres indsigt om testosteronpeaks og dødløfts instant! anabolic! effect! og at alle mennesker der træner for at se godt ud nødvendigvis er vanvittige diskopumpere. Men er det virkeligt nødvendigt at spamme det i starten af hver eneste friggin post?!
I det mindste den 24 dec. Kom så, I kan godt være søde hvis I prøver.

Glædelig jul til alle 

A Menace To Chicken skrev:Skær to bicepsøvelser væk, kør bryst før triceps - og du har et udmærket program.

A Menace To Chicken skrev:Edit: jeg lagde lige mærke til dine set-repranges, samt dine skulderøvelser - de er lidt mystiske. Desuden er tricep-kickbacks virkelig en skodøvelse.
Tillad mig at foreslå:
dag 1
ryg:
bent-over row 8x8
wide-grip cable pulldown 6x8
leverpulldown 3x12
straight back row 3x12
biceps:
Barbell curl: 5x8
concentration curl ell. hammercurl (varier) 3x10
Skulder:
Shoulderpress: 8x8 (varier mellem DB's og BB - og kør barbell foran)
DB-lat raise: 3x12
DB-rear lar raise: 4x8
dag 2
ben:
squat: 8x8
deadlift: 5x5
leg press: 3x10
seated calf raise: 4x10.
dag 3
bryst:
bænkpres : 8x8
incline bænkpres: 6x8
cable-cross ell. dumbbell fly: 3x12
triceps:
triceps dip: 5x8 (smid vægt på, når du kan køre mere end det - gå efter failure i sidste sæt)
Dumbbell-extensions: 3x10
V-bar ell. rope pushdowns: 3x12

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster