Wildguy skrev:Nick9000 skrev:Wildguy skrev:Bikini fitness er til usikre piger der mangler bekræftigelse. Meget få har rent faktisk ønske i at konkurrere ift. delen som bare vil på scenen og skrive på deres facebook "En stjerne rammer scenen i dag"
Klassen er i mine øjne lidt til grin da den langt fra handler om træning og mere om makeup, bikini og om de rigtige sko er valgt.
En del, ja. Der findes dog også bikinipiger, der rykker 175 i dl under diæt.
Nu sagde jeg også meget få. Der er skam nogen og typisk dem der ender i toppen som rent faktisk træner. Resten er der bare for "Diva" oplevelsen.
En stærk bikini-fitness atlet er f.eks min PT kollega Gitte Boesen
https://www.facebook.com/Gitte-Boesen-P ... 1/?fref=ts, ser hende tit dødløfte tungt i VBG. Tvivler dog på hun løfter 175kg, hvilket jo også ville være oppe omkring Tanjas mega imponerende danmarksrekord i -63kg klassen, og mange bikinifitness-piger er nok endda en vægtklasse under den, selv under bulk
Men enig i at der er gået lidt for meget hype i at kalde sig "upcoming bikini fitness atlet" - det er helt vildt så populært det er blevet

Og vildt mange penge der bliver brugt på coaches, kostplaner og den helt rigtige bikini - ift hvor meget de fleste egentlig får ud af det...
Henrik Duer lavede en undersøgelse, hvor de ville tjekke bikinifitness pigers muskel- og fedt-øgning under bulk og cut op til Newcomers - og det mest opsigtsvækkende ved den undersøgelse, skulle faktisk vise sig at være frafalds-procenten. Tror det var halvdelen som stoppede med at være "bikinifitness-atleter" igen, inden deres forsøg var slut!!!