Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

leff skrev:Hva med jer andre? Hvad oplever i af bivirkninger?

Så kan man fråde med god samvittighed.

leff skrev:Læste om en på nettet, som havde fået en masse huller i tænderne, efter at ha trænet i 5 år, pga. samme problem som jeg har, med at munden nem utørre, og derfor virker imunforsvaret ikke i munden.

leff skrev:Hey.
Hvad oplever i af bivikninger ved styketræning?
For mit vedkommen er det følgende:
Har det hele tiden varmt
Spiser EKSTREMT meget.
Bliver sulten igen næsten ligeså hurtig som jeg kan nå at få maden ned.
Man lugter meget mere en før, ligemeget hvor meget man bader, og bruger deo.
Munden udtøre meget nemmere.
Man får dårlig smag i munden.
Man stinker 100gange værre når man skider.
Træner 5gange om ugen, ingen protein pulver, eller andet som hjælpe mild, bare alm proteinfyldt mad.
Læste om en på nettet, som havde fået en masse huller i tænderne, efter at ha trænet i 5 år, pga. samme problem som jeg har, med at munden nem utørre, og derfor virker imunforsvaret ikke i munden.
Fortsætter dog mit program måneden ud, så skal jeg i beredskabet, og det er måske meget godt, med alle de bivirkninger jeg har fået ved det.
Hva med jer andre? Hvad oplever i af bivirkninger?

5 liter om dagen er der absolut ingen grund til at indtagewaste skrev:Med hensyn til at du føler at din mund udtørrer: drik noget mere vand. 5L dagligt eller der omkring.

leff skrev:Hva med jer andre? Hvad oplever i af bivirkninger?

asusvenus skrev:- Bliver kaldt "Actionman".. I friggin hate it..

Dingo skrev:I min blå bog fra gymnasiet stod der under punktet "hvad vil vi huske dig for", blandt andet "Din transformation fra gnom til hulk"

Dingo skrev:5 liter om dagen er der absolut ingen grund til at indtagewaste skrev:Med hensyn til at du føler at din mund udtørrer: drik noget mere vand. 5L dagligt eller der omkring.

waste skrev:Dingo skrev:5 liter om dagen er der absolut ingen grund til at indtagewaste skrev:Med hensyn til at du føler at din mund udtørrer: drik noget mere vand. 5L dagligt eller der omkring.
Overdrivelse fremmer forståelsen, men vil dog stadig mene at hvis man er et aktivt sports menneske skal man ligge deromkring. Så er sgu ikke helt enig med dig i at der absolut ikke er nogen grund til at indtage 5L. Det er immervæk bedre end kun at drikke 1L. Men det kommer self an på hvor meget væske men indtager i form af mælk saft osv.
Saywhat skrev:mit sved lugter af hamburgere.. hvilket er meget rart.
omg, jeg skal ud og pisse nu 
Saywhat skrev:-Træningen dominerer for meget mit liv om jeg vil det eller ej. Når jeg sidder i timen og skræller fem æg og bæller en liter mælk så måber resten af klassen..not fun
- Jeg er mere aggresiv.. og jeg tager ikke krudt eller noget! :p (løfter 60 i bænk... -.-)
- Mit sved lugter af hamburgere.. hvilket er meget rart.

Gaxe skrev:Det lyder godt nok som nogle fucked ting du er ude for. Huller i tænderne ? har jeg sku aldrig hørt før. Det med man lugter, er som regel kun i starten.. jo mere man sveder regelmæssigt, jo mindre lugter det pga. at der bliver mindre affaldsstoffer der skal ud. At blive sulten er da kun nice ?Så kan man fråde med god samvittighed.
Jeg har aldrig oplevet en bivirkning ved at træne. Det sku dog lige være, at dagen efter jeg har squatten mig selv halvt ihjel. Har jeg svært ved at sætte mig på kummen. Ellers har det kun være positivt, så som:
-Øget selvværd
-Spiser mere, mmmmhh mad <3
-afløb for aggressioner
og ikke mindst en pænere krop..

Der er forskel på at sige 5 liter vand og 5 liter væske i altSaywhat skrev:waste skrev:Dingo skrev:5 liter om dagen er der absolut ingen grund til at indtagewaste skrev:Med hensyn til at du føler at din mund udtørrer: drik noget mere vand. 5L dagligt eller der omkring.
Overdrivelse fremmer forståelsen, men vil dog stadig mene at hvis man er et aktivt sports menneske skal man ligge deromkring. Så er sgu ikke helt enig med dig i at der absolut ikke er nogen grund til at indtage 5L. Det er immervæk bedre end kun at drikke 1L. Men det kommer self an på hvor meget væske men indtager i form af mælk saft osv.
Du drikker mere end 5 liter væske om dagen så vidt jeg ved. Jeg gør i hvert fald når jeg træner. Det er da ingen overdrivelse?

Læste også den artikel.pawdam skrev:
Jeg har lige læst i metroexpress at det med tør mund medfører huller og tale besvær

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster