Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kaas95 skrev:Tror nu de har fint styr på hvad de snakker om, selvføgelig passer det ikke til alle

Matjaus skrev:Jeg har det indtryk at ham Sami (frontfiguren) lever af at coache.
ved ikke hvad han har af uddannelse,
i det mindste tror han på IIFYM, det gjorde hans publikum på facebook-kommentarerne så ikke, hvilket også siger lidt om målgruppen.
af mere kritisable udsagn kan jeg huske, at Sami har sagt, at man skal holde sig væk fra mælkeprodukter. Han siger så at det vil han ikke komme ind på HVORFOR, men at det bare er hans teori...
i en anden video siger han også at det er bedre (for ham ) at dyrke cardio efter styrketræning.

Matjaus skrev:Der er en tendens blandt nogen af mine venner til at like og lytte til BodyBananastv. kort sagt: en flok trænede københavnere, der prædiker deres måde at at leve træningslivet. Jeg føler de får alt for meget opmærksomhed i forhold til hvad de kan, og det vil mine venner ikke lige indse.
De er begyndt at få en del opmærksomhed i følge dem selv, hvilket også kan ses på deres facebook. De/Nogle af dem tilbyder coaching på facebook.
MEN, for det første er jeg forundret over at så mange forguder dem og synes at de er "åh så kloge."
For det andet; hvad er der med "zyzz-like-be-smart-and-cocky-and-buff" og at folk digger det shit?
Er der andre, som har tanker omkring deres faglighed, attitude osv?

Matjaus skrev:målgruppen er mange piger, unge, nye drenge, eller follk uden stor viden indenfor træning.
I en video spiser Sami is og en eller anden chokoladesnitte, og folk i kommentarerne ville ikke forstå, at det godt kunne lade sig gøre. der var dog en, der prøvede at kæmpe imod dem. så derfor kommer jeg med udtalelsen om målgruppen.

peter n skrev:Kaas95 skrev:Tror nu de har fint styr på hvad de snakker om, selvføgelig passer det ikke til alle
Hvad mener du med, at det selvfølgelig ikke passer til alle?
Og du mener push-ups iført jeans i en tøjbutik, har noget med fornuftig træning at gøre?

Houd skrev:De er hverken dummere eller klogere end de andre dumme personer i og omkring denne industri.

Ittams skrev:Houd skrev:De er hverken dummere eller klogere end de andre dumme personer i og omkring denne industri.
Og netop derfor er det ret ærgerligt, at folk forguder dem, og betaler penge for deres ydelser.

Ittams skrev:Houd skrev:De er hverken dummere eller klogere end de andre dumme personer i og omkring denne industri.
Og netop derfor er det ret ærgerligt, at folk forguder dem, og betaler penge for deres ydelser.

JeppN skrev:Ittams skrev:Houd skrev:De er hverken dummere eller klogere end de andre dumme personer i og omkring denne industri.
Betaler dem? er der faktisk folk som bruger dem som personlige trænere? eller hvordan

Larsjensen skrev:Ittams skrev:Houd skrev:De er hverken dummere eller klogere end de andre dumme personer i og omkring denne industri.
Alt andet lige må de da være klogere når de nu tjener ok penge på det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster