Jeg regner selv med at bulke gennem sommeren, da jeg har nogle mål jeg gerne vil have nået, og jeg synes egentlig ikke selv jeg er stor nok til at cutte. Det er dog en trist affære, for mange af mine kammerater cutter, og jeg bliver derfor efterladt alene, som den eneste "skubby" fyr!
Derfor vil jeg høre om der er nogen her på forummet der gør det samme? Og hvis i gør; hvad målet så for sommeren? Større guns? Stærkere bænk? Tungere squat?
Selv håber jeg på at kunne få en 90-95kg bænk, samt en 100kg squat inden sommeren er omme! Det vil sige omkring 5-7,5kg mere på bænken, og 7,2kg mere på squatten

Lige PT ser formen således ud:

Uden billede af quads.
Benene halter en del efter mht masse, da jeg har en knæskal der sidder for højt, og jeg mangler noget brusk omkring knæet, som gør det svært at træne benene ordenligt.

Men resultatet i sidste ende bliver langt, langt bedre. Så jeg synes bare du skulle køre på og blive et stort skur! Så kan du cutte ned til næste sommer og se dét bedre ud.. I stedet for at cutte ned nu og ende med en lidt halv sløj form..