jeg har gennem et par uger snakket en del med en tøs, som jeg har sovet ved en gang ( dog ingen sex her ) og ellers bare været sammen med et par gange.. efter vi havde sovet sammen skrev hun at hun glædede sig til at kysse og alt den slags og se hvor det ville bære hen for det ville komme til at ske efter hendes hoved. snakkede så rigtig godt med hende, hvorefter vi så var i byen igår. jeg var ædru og hun fistede rundt og var fuld. snakkede ikke rigtig så meget med hende, men hvergang hun så mig kom hun hen og hoppede op på mig og gik herefter videre ( hvilket jeg syntes var lidt mærkeligt ?? ). så skred jeg så hvorefter hun spurgte om jeg var sur hvortil jeg svarede at jeg var irriteret. hentede hende så i bilen igen og fik snakket om tingene, men kunne ikke rigtig sætte ord på hvad det var der var galt. men så i dag er den helt galt. nu siger hun at det bare er noget bøvl fordi hun tror jeg er vildt jaloux ( over hvad ved jeg ikke ) og derfor bare droppede det. prøvede selvfølgelig at trække lidt i land osv, men det hjalp ikke en meter. problemet er.... hun er sateme en sød pige, men skal jeg bare droppe denne eller skal jeg spørge om hun vil give mig en chance eller hvad fanden kan jeg gøre ??? HJÆLP TAK!

](./images/smilies/eusa_wall.gif)