Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ThomasNielsen skrev:Yeah buddy! Lightweight baby! Hvad er han blevet opereret for? Kan godt lide at han siger at han vil tilbage i centeret og blive større og stærkere. Mon ikke han er ved at have ramt sit maks :-)

JB skrev:Er det bare mig, eller er hans hånd mega stor?

Gamdrup skrev:kan selfølgelig skyldes, diverse medikamenter som de har puttet i ham, under indlæggelsen, men er der ikke også anaboler der ændrer ens knogle bygning, hvilket ville kunne ændre udsendet på hånden?

Animal skrev:Gamdrup skrev:kan selfølgelig skyldes, diverse medikamenter som de har puttet i ham, under indlæggelsen, men er der ikke også anaboler der ændrer ens knogle bygning, hvilket ville kunne ændre udsendet på hånden?
Ved forhøjet væksthormon drages en parallel til akral vækst, eksempelvis hænder. Hans hænder kan meget vel være hævede som følge af diverse præparater forbundet med indlæggelsen, dog hælder jeg mest til førstnævnte.

Blunt skrev:Animal skrev:Gamdrup skrev:kan selfølgelig skyldes, diverse medikamenter som de har puttet i ham, under indlæggelsen, men er der ikke også anaboler der ændrer ens knogle bygning, hvilket ville kunne ændre udsendet på hånden?
Ved forhøjet væksthormon drages en parallel til akral vækst, eksempelvis hænder. Hans hænder kan meget vel være hævede som følge af diverse præparater forbundet med indlæggelsen, dog hælder jeg mest til førstnævnte.
så man kunne rent teoretisk blive højere af det også selvom man er blevet voksen ?

Blunt skrev:Animal skrev:Gamdrup skrev:kan selfølgelig skyldes, diverse medikamenter som de har puttet i ham, under indlæggelsen, men er der ikke også anaboler der ændrer ens knogle bygning, hvilket ville kunne ændre udsendet på hånden?
så man kunne rent teoretisk blive højere af det også selvom man er blevet voksen ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster