Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Blind82 skrev:
Anyways´ jeg har altid fået at vide man skal have kontrol over det man arbejder med, men når jay laver lat-pulldowns så rokker han meget frem og tilbage, er det ok at gøre i denne øvelse (ja han er olympia men er det rigtigt udført)?

Blind82 skrev:Hvad hedder øvelsen hvor man bare smider dumbbells på gulvet?
har nemlig set den før der hvor jeg træner![]()
Anyways´ jeg har altid fået at vide man skal have kontrol over det man arbejder med, men når jay laver lat-pulldowns så rokker han meget frem og tilbage, er det ok at gøre i denne øvelse (ja han er olympia men er det rigtigt udført)?

Nders skrev:Blind82 skrev:Hvad hedder øvelsen hvor man bare smider dumbbells på gulvet?
har nemlig set den før der hvor jeg træner![]()
Så snart man kommer op på en vægt som er en del over ens egen kropvægt, vil der være en smule cheat ved high rep :-)

Bay skrev:Hvorfor? Det kommer jo bare an på hvor stærk man er? Cheat er en teknik til at overloade musklerne i forhold til en strict teknik.

Barbellz skrev:Har også undret mig lidt over det med at cheate? Ser ofte mange som Jay gøre det, men alligevel opfordrer ligeså mange til at have strict form? Er det ik muligt at få en skade hvis den ikke er strict??

Har også undret mig lidt over det med at cheate? Ser ofte mange som Jay gøre det, men alligevel opfordrer ligeså mange til at have strict form? Er det ik muligt at få en skade hvis den ikke er strict??

8800 skrev:Shit han er i god off-season form!
Håber så meget han kommer til Mr O igen

Mogensen skrev:8800 skrev:Shit han er i god off-season form!
Han har efterhånden flere gange bekræftet han går efter den femte titel i år

8800 skrev:Mogensen skrev:8800 skrev:Shit han er i god off-season form!
Fedt fedt fedt. Hvad med den film der?

8800 skrev:Mogensen skrev:8800 skrev:Shit han er i god off-season form!
Fedt fedt fedt. Hvad med den film der?

baseman skrev:Nu spørg jeg meget uvidene, men har Cutler ramt den form clean hele vejen igennem?? Det er vel et krav til MR. O..

Bay skrev:Blind82 skrev:
Cutler kører med moderat cheat i pulldowns i denne video - det er helt okay og ganske effektivt.

forstår ikke rigtig hvorfor det skulle være okay køre "rockertræning" som jeg kalder det? altså, hvad blev der af det med at køre øvelserne rent?

TheCzech skrev:forstår ikke rigtig hvorfor det skulle være okay køre "rockertræning" som jeg kalder det? altså, hvad blev der af det med at køre øvelserne rent?
Det kan give mulighed for bedre muskelvækst, og det behøver ikke øge skadespotentialet.
Så kan du fortælle, hvorfor det ikke skulle være i orden?

Scheurer skrev:TheCzech skrev:forstår ikke rigtig hvorfor det skulle være okay køre "rockertræning" som jeg kalder det? altså, hvad blev der af det med at køre øvelserne rent?
Det kan give mulighed for bedre muskelvækst, og det behøver ikke øge skadespotentialet.
Så kan du fortælle, hvorfor det ikke skulle være i orden?
tænker bare, hvorfor så overhovedet bruge tid på at lære den rette teknik når man alligevel bare skal gynge frem og tilbage?

Scheurer skrev:okay fint nok, tak![]()
er det så generelt i alle øvelser at man kan snyde lidt eller gælder det kun pulldowns?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster