Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Maldon skrev:Hvis jeg skulle råde dig, ville jeg ikke cutte nu.
Træn seriøst, kontinuerligt, det næste års tid, og se så hvor langt du er nået.
Hvis du går på slankekur nu, tror jeg ikke, du opnår meget andet, end at se mager ud.

og så være slank til sommer og så fyre masse på når sæsonen er ovre

Juniorr skrev:Jeg ville sgu hellere få noget fedt af maven og så have synlige abs til sommer, selvom muskelmassen ikke ville være så storog så være slank til sommer og så fyre masse på når sæsonen er ovre

janninho93 skrev:Man kan vel godt sige, at jeg lige er begyndt at træne. Jeg har holdt pause i et halvt år. Jeg træner fuldt igennem, og har ikke rigtig ømhed længere, kun den første uge. :-).. Jeg har trænet i 2-3 uger nu, siden min lange pause på et halvt år. Alt i alt har jeg trænet 2-3 år med pauser ind imellem og aldrig rigtig seriøst før nu.
Jeg er 174 og vejer ca 74 kg. Jeg kunne godt tænke mig at smide nogle kg fedt på mavsen, så maven og obliques kan blive mere markeret. Når jeg så er cuttet nok ned, havde jeg tænkt mig at bulke.
. Anyways, tror det bedste råd du kan få mht. cut/bulk er, gør hvad du føler du har brug for. Hvis du føler at du vil ud på stranden og have det sjovt, og rende lidt i bar mave, så er det måske ikke så sjovt, at rende rundt med en bulking-dunk, istedet for en lille six-pack og en tynd masse. Andre vil måske bare køre bulk igennem hele forløbet og være klar til næste sæsson. Det er jo i sidste ende op til dig 

Getbiggernow skrev:janninho93 skrev:Man kan vel godt sige, at jeg lige er begyndt at træne. Jeg har holdt pause i et halvt år. Jeg træner fuldt igennem, og har ikke rigtig ømhed længere, kun den første uge. :-).. Jeg har trænet i 2-3 uger nu, siden min lange pause på et halvt år. Alt i alt har jeg trænet 2-3 år med pauser ind imellem og aldrig rigtig seriøst før nu.
Jeg er 174 og vejer ca 74 kg. Jeg kunne godt tænke mig at smide nogle kg fedt på mavsen, så maven og obliques kan blive mere markeret. Når jeg så er cuttet nok ned, havde jeg tænkt mig at bulke.
Det er vidst lidt overdrevet at sige at du tager det seriøst nu, når du kun har trænet i 2-3 uger indtil videre. Anyways, tror det bedste råd du kan få mht. cut/bulk er, gør hvad du føler du har brug for. Hvis du føler at du vil ud på stranden og have det sjovt, og rende lidt i bar mave, så er det måske ikke så sjovt, at rende rundt med en bulking-dunk, istedet for en lille six-pack og en tynd masse. Andre vil måske bare køre bulk igennem hele forløbet og være klar til næste sæsson. Det er jo i sidste ende op til dig

Østergaard skrev:Ved godt jeg ikke har mange på min side i det citat her![]()
Men det med at Cutte og Bulke med stor Kcal under eller overskud har jeg aldrig gjord og syntes ikke det er den rigtige vej frem. Du kan sagtens få din fedtprocent ned samtidig med at blive større muskelmæssigt. Har kørt et program i noget tid nu og har tabt mig en del omkring livet, samtidig med jeg er vokset i mål omkring ben, arme, bryst og mave musklerne er blevet mere tydelige.
Da jeg fik programmet kørt ind med kost og træning, gik jeg fra 80kg til 83kg på 2 mdr. og blev stadig mindre omkring livet.
Syntes det er en skønt at kan køre samme kostprogram hele året rundt og tror også det er en del sundere for kroppen, da det ikke er sundt at svinge for meget i vægt.
Så jo mener helt bestemt du kan tage på i muskelmasse og stadig få maven klar til sommer

janninho93 skrev:Østergaard skrev:Ved godt jeg ikke har mange på min side i det citat her![]()
Men det med at Cutte og Bulke med stor Kcal under eller overskud har jeg aldrig gjord og syntes ikke det er den rigtige vej frem. Du kan sagtens få din fedtprocent ned samtidig med at blive større muskelmæssigt. Har kørt et program i noget tid nu og har tabt mig en del omkring livet, samtidig med jeg er vokset i mål omkring ben, arme, bryst og mave musklerne er blevet mere tydelige.
Da jeg fik programmet kørt ind med kost og træning, gik jeg fra 80kg til 83kg på 2 mdr. og blev stadig mindre omkring livet.
Syntes det er en skønt at kan køre samme kostprogram hele året rundt og tror også det er en del sundere for kroppen, da det ikke er sundt at svinge for meget i vægt.
Så jo mener helt bestemt du kan tage på i muskelmasse og stadig få maven klar til sommer
Hvor mange kalorier i over/underskud spiser du?

Getbiggernow skrev:janninho93 skrev:Østergaard skrev:Ved godt jeg ikke har mange på min side i det citat her![]()
Hvor mange kalorier i over/underskud spiser du?
Så hold dog kæft. Det er U M U L I G T. At tage muskelmasse imens du er i kcal-underskud og taber dig. INGEN FLUEKNEPPERI. At du så skriver dette tyder jo kort sagt på, at du ikke ved de store om det, og højst sandsynligt heller ikke har trænet særlig længe, da det du netop har oplevet er "begyndergains". Her kan du nemlig godt, og hold på hat og briller. Blive lidt mere markeret samtidig med at du opbygger muskelmasse, fordi kroppen ikke er vant til dette.
Samtidig siger du at dine mave muskler er blevet mere markerede, og det kan jo enten være 1(At du har fået nogle synlige abs) 2. (At du har fået din fedtprocent ned, og derved kan se dem). Derudover virker det direkte dumt at opfordre en anden person ikke at gøre hverken det ene eller det andet, når du ved sådan cirka INTET om det.
Til trådstarter. Du behøver selvfølgelig ikke gå helt amok mht. Bulking/Cutting. Leangains er en rigtig god mulighed for at tage muskel på, men samtidig ikke tage alt for meget fedt på, og også lidt nemmere at holde styr på i starten. Hvis du ønsker dig en sixpack til sommer, synes jeg du skal cutte lidt ned og så gå rundt og fejre den dejlige mave. Derefter kan du jo så begynde dit bulk, og du kan allerede starte med at leangaine lidt i ferien, og så køre bulk fremad, så du kan se lidt heftig ud engang til næste sommer

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Østergaard skrev:Hehe vidste dette ville komme![]()
Getbiggernow
Jeg har trænet i 3 år og målt mig hver 2 måned, holder en meget stram kostplan og træning, men nok om det. Syntes det er fint du vurdere så hurtigt at jeg intet ved om nogen ting ud fra den minimale tekst jeg har skrevet. Men helt ok at dømme så hurtigt så får man da fastlagt dit intelligens niveau, men hvis du nu læser hvad jeg skriver, skriver jeg at jeg ikke syntes om det nogen gør med stor Kcal over og underskud er udemærket klar over man er nød til at ligge i et mindre overskud for at bygge muskler
Janninho93
Jeg ligger på et mindre overskud hele tiden. Men du må gerne skrive en privat besked hvis du vil vide mere, magter ikke rigtig flere af ovenstående kommentarer:)
Men det er helt iorden

Østergaard skrev:Hehe ja ja det er godt nok, skal vi nu ikke holde en samtale hvor vi ikke stater med at svine hinanden til inden du egentlig helt ved hvad jeg mener. Men selvfølgelig det er nemmere at starte med i stedet for at stille spørgsmål til det der blev skrevet så bliver man også taget seriøst. Men fortsæt du endelig.

ckp2906 skrev:Østergaard skrev:Hehe ja ja det er godt nok, skal vi nu ikke holde en samtale hvor vi ikke stater med at svine hinanden til inden du egentlig helt ved hvad jeg mener. Men selvfølgelig det er nemmere at starte med i stedet for at stille spørgsmål til det der blev skrevet så bliver man også taget seriøst. Men fortsæt du endelig.
... Der er virkelig ikke noget at diskutere. Det er ikke muligt. Katabolisme og Anabolisme, kan ikke foregå på samme tid. Hvis du forstår.

I praksis er det dog ikke den mest effektive fremgangsmåde.

Thomas Jagd skrev:I praksis er det dog ikke den mest effektive fremgangsmåde.
Og sågar meget langt fra. Jeg forstår ikke hvorfor folk ønsker at gøre begge dele på en gang. Det bliver aldrig godt. Det er nu engang både lettere og mere effektivt, at skifte imellem cut og bulk.

Dingo skrev:Thomas Jagd skrev:I praksis er det dog ikke den mest effektive fremgangsmåde.
Og sågar meget langt fra. Jeg forstår ikke hvorfor folk ønsker at gøre begge dele på en gang. Det bliver aldrig godt. Det er nu engang både lettere og mere effektivt, at skifte imellem cut og bulk.
Og selvom jeg ved at du er rygende enig i det jeg har tænkt mig at skrive nu Thomas, så er det igen værd at understrege at bulk ikke skal sættes lig med "at æde sig fed"

Asomugha skrev:Der er så mange ting der "fungerer" men det betyder ikke at det er ligeså effektivt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster