Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 989
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 986

Følg bodybuilding.dk på

Det at føle man får noget ud af sin træning

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej bb'er

Har i det sidste uges tid gået og spekuleret over hvornår I føler at denne 'livsstil' giver pote? Mange bruger jo rigtig meget tid på bodybuilding/styrketræning, planlægning af programmer, det rigtige ernæring, ja sågar på festivaler skal vi ha' andet mad med end andre. Alt dette er med til at skabe en livsstil, som mange nok ikke forstår.

Men hvornår føler I at jeres anstrengelser i jernhullen giver fuld pote i det virkelig liv? Er det når man står på stranden og tha' abs bare er lige i skabet, eller er der når man vågner om morgen og kigger sig i spejlet, og ser en veins på højre ovrearm, som ikke var der i går?! Håber I forstår mit spørgsmål, ellers må I spørge :)
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ved ikke hvornår jeg for fuldt udbytte af det. Men det ret nice at kunne hjælpe til derhjemme ved at løfte tunge ting og sådan. Synes også selv jeg har fået mere ud af det, end hvad.. ja hvad.. Det et godt spørgsmål du stiller :wink:
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Altså personligt selv, så syntes jeg at mine træninger giver mig et utroligt stort overskud i hverdagen, desuden elsker jeg følelsen ved at have arbejdet hårdt med min krop og syntes jeg for en bedre selvtillid, fordi jeg netop syntes jeg gør noget godt for mig selv :=)

og så er det self også nice at have nogle nice GUNS man kan flashe :D
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Klart det at "føle" sig stærk, mærke hvordan man bliver stærkere og så får dit ego/selvtillid også et KÆMPE los i røven når piger/venner/familie siger "hold kæft der er sket noget" eller "du er fandme vokset". Men for mig er det klart mest det personlige jeg føler jeg får udbytte af, men et kompliment gør heller ikke noget! :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

caps-iii skrev: ja sågar på festivaler skal vi ha' andet mad med end andre.

Når man bliver hjemme fra festival fordi man hellere vil squatte!
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Må indrømme det handler om forfængelighed mestendels... Derudover nyder jeg også, at jeg kan mærke, hvordan min krop bliver stærkere, mere brugbar og i det hele taget forbedres...

Som eksempel er det fedt, at starte december 2009 med en løbetur på 8km, der tager livet af én for nu at gennemføre et marathon på søndag... Det giver personlig tilfredsstillelse...
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Moberg skrev:Må indrømme det handler om forfængelighed mestendels... Derudover nyder jeg også, at jeg kan mærke, hvordan min krop bliver stærkere, mere brugbar og i det hele taget forbedres...

Som eksempel er det fedt, at starte december 2009 med en løbetur på 8km, der tager livet af én for nu at gennemføre et marathon på søndag... Det giver personlig tilfredsstillelse...

Det er sgu også godt gået ;) Jeg er imponeret over at du har løbetrænet i den lange djævelske vinter;)

Logbog: Ingen logbog

bumper lige denne tråd, da jeg er meget nysgerrig omkring emnet.
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar

Når jeg er til stævne, laver PR og det hele spiller. Og når man står øverst på podiet :D
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

Made skrev:Det er sgu også godt gået ;) Jeg er imponeret over at du har løbetrænet i den lange djævelske vinter;)

Troede heller ikke jeg kunne holde mig selv igang, med fodbold ved siden af, men når man har fået tilmeldelsen i Julegave, forpligter det jo...
Så må vi se, hvor godt det går :)
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Det er super at stå op om morgenen, gå ud på badeværelset, smide tøjet og gøre sig klar til bad, og så lige glo engang i spejlet og tænkte: "fanme flot fyr". Det giver sgu et egoboost.
Derudover er det sjovt at træne, hvis man vel og mærket kan mærke fremgang. Det er fedt, når man kan mærke, man bliver stærkere. Ydermere er det, for mig i hvert fald, en social ting.

Træner her: OBBC

Når jeg ser en slasket og slap kartoffel dansker der har gangbesvær pga. overvægt og jeg kan tænke "Sådan vil jeg ikke ende".

Når folk kommenterer at der er sket noget siden sidst de så en. Fremgang er godt, og hvis andre kan se den så er det jo bare kanon.

I går havde jeg en kunde på arbejdet (fitness instruktør) som sagde "Ja noget må du da have gjort rigtigt med den krop". Og om man træner for the looks eller ej, så stiger ens humør altså lidt.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Bnaz skrev:
caps-iii skrev: ja sågar på festivaler skal vi ha' andet mad med end andre.

Når man bliver hjemme fra festival fordi man hellere vil squatte!

+1 :D

Geografisk sted: København

Jeg tror at min træning har givet mig mest pote, da jeg sidste år var i USA. Der trænede jeg sammen med en af mine venner, som ikke tidligere havde trænet med vægte. Han var et naturtalent, og squattede inden for 5 uger 120 kg med god teknik og under parallel. Jeg var godt klar over at det ikke var mig der skulle have credit for det, men følelsen af at vide at jeg havde hjulpet ham den vej gjorde mig virkelig glad.
Generelt føler jeg at min træning har giver pote, når jeg kan hjælpe andre med deres træning.

Og så er det selvfølgelig også fantastisk at stå op om morgenen og se sig selv i spejlet :D
Når jeg kigger på gamle billeder af mig, fra jeg startede med at træne, og sammenligner dem med min nuværende form giver det også en ret fed fornemmelse.
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Dingo skrev:Når jeg ser en slasket og slap kartoffel dansker der har gangbesvær pga. overvægt og jeg kan tænke "Sådan vil jeg ikke ende".

Når folk kommenterer at der er sket noget siden sidst de så en. Fremgang er godt, og hvis andre kan se den så er det jo bare kanon.

I går havde jeg en kunde på arbejdet (fitness instruktør) som sagde "Ja noget må du da have gjort rigtigt med den krop". Og om man træner for the looks eller ej, så stiger ens humør altså lidt.

Kære Dingo.
Du er jo også nødt til at kompensere en smule med det ansigt du render rundt med. :)
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Legend skrev:
Dingo skrev:Når jeg ser en slasket og slap kartoffel dansker der har gangbesvær pga. overvægt og jeg kan tænke "Sådan vil jeg ikke ende".

Kære Dingo.
Du er jo også nødt til at kompensere en smule med det ansigt du render rundt med. :)

Kære Legend.
Den man tugter elsker man
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)