Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1448
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1446

Følg bodybuilding.dk på

det her skal helt klart prøves til sommer

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

:D

enjoy!

[url]http://www.fullur.is/drasl/063.wmv

[/url]
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

kuglen skrev::D

enjoy!

[url]http://www.fullur.is/drasl/063.wmv

[/url]

heheh nice #-o

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog

Neat :D
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Reputation point: 0

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Fuck det er alt for cool! :lol:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

hahah hvor er det nice :P
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: Fitness World Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 85.00

Kostplan: Ingen kostplan

Hold kæft hvor er det humor! :D
Hvad mon straffen ville være for at gøre sådan noget hvis man blev fanget?

Geografisk sted: Christchurch New Zealand

Galleri: Vis galleri (1)

hahahah hvor godt ;D - Jeg tror sku jeg ville være bange for de fik fat på mig ;D
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!

Geografisk sted: Viborg

Styrkeliste
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00

Hold da kæft en idiot.
'___'
(o,o) O=(o,oQ)
/)__)
-"-"-

P.S. Jeg er også gået over til rulletobak
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvidovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 98.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 170.00

hehe, det er nice !

grinern der hvor hende den pigen vaelter :D haha ...
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)

Bay skrev:Fuck det er alt for cool! :lol:

Nej, det er det ikke.

Shit hvor er det dog fornedrende at se på. Det er diskriminerende, det er enormt ydmygende og bare generelt gennemført pissedårlig stil. Nu er jeg ikke typen, der går ind for vold, men kunne nok godt vente sig ret stor røvfuld, hvis han gjorde det mens jeg overværede det. Det et typer som ham der, der gør mig lidt mindre stolt af at være mand.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Dødløft: 225.00

Karl Æg skrev:

Nej, det er det ikke.

Shit hvor er det dog fornedrende at se på. Det er diskriminerende, det er enormt ydmygende og bare generelt gennemført pissedårlig stil. Nu er jeg ikke typen, der går ind for vold, men kunne nok godt vente sig ret stor røvfuld, hvis han gjorde det mens jeg overværede det. Det et typer som ham der, der gør mig lidt mindre stolt af at være mand.

Normalt prøver jeg at holde min meninger for mig selv, men her kommer jeg nu nok på banen.

I det østrogeniserede samfund vi levet i idag, hvor mænd bliver til kvinder (og kalder sig metroseksuelle) og kvinderne kræver og kræver, der kan jeg ikke lade være med at gnægge i skægget af sådan noget. Det er både diskriminerende og fornedrende, og et godt eksempel på drengerøvshumor - noget jeg af og til savner mere af i en akademisk hverdag.

Så ja, jeg synes det er fedt med nogle patterne og noget røv (lige undtagen den sidste, det synes jeg tilgengæld ikke var nødvendigt (og det er dårlig stil, som Karl Æg skrev)!), og jeg tror ikke nogen af de tøser får psykisk knæk af den årsag. Læg mærke til at mange af dem har en aggresiv respons. Hvis de blev meget bange og traumatiseret af det, tror jeg ikke de ville sige særlig meget med derimod kravle ned i et musehul. Under alle omstændigheder, så er jeg ret sikker på at nutidens kvinder er hardcore nok til at klare sådan noget.

Jeg kommer helt sikkert til at få nogle uvenner på det her, men jeg tror også mange vil give mig ret. Af og til er det nu meget rart at kunne læne sig tilbage, og bare få sig en god griner, uden at skulle overveje de etiske konsekvenser og den politiske korrekthed.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

jamand skrev:
Karl Æg skrev:

Nej, det er det ikke.

Normalt prøver jeg at holde min meninger for mig selv, men her kommer jeg nu nok på banen.

I det østrogeniserede samfund vi levet i idag, hvor mænd bliver til kvinder (og kalder sig metroseksuelle) og kvinderne kræver og kræver, der kan jeg ikke lade være med at gnægge i skægget af sådan noget. Det er både diskriminerende og fornedrende, og et godt eksempel på drengerøvshumor - noget jeg af og til savner mere af i en akademisk hverdag.

Så ja, jeg synes det er fedt med nogle patterne og noget røv (lige undtagen den sidste, det synes jeg tilgengæld ikke var nødvendigt (og det er dårlig stil, som Karl Æg skrev)!), og jeg tror ikke nogen af de tøser får psykisk knæk af den årsag. Læg mærke til at mange af dem har en aggresiv respons. Hvis de blev meget bange og traumatiseret af det, tror jeg ikke de ville sige særlig meget med derimod kravle ned i et musehul. Under alle omstændigheder, så er jeg ret sikker på at nutidens kvinder er hardcore nok til at klare sådan noget.

Jeg kommer helt sikkert til at få nogle uvenner på det her, men jeg tror også mange vil give mig ret. Af og til er det nu meget rart at kunne læne sig tilbage, og bare få sig en god griner, uden at skulle overveje de etiske konsekvenser og den politiske korrekthed.

Seriøst?!

Det du siger med at nutidens kvinder "kræver og kræver", det er der for fanden da ikke noget at sige til. Det kaldes ligestilling. Og giver det mænd lov til at fornedre kvinder endnu en gang?

Du har ret i, at kvinderne næppe bliver traumatiseret af lige at få flashet boobies, men det gør det da ikke mere acceptabelt. Det gør man simpelthen bare ikke. Det er chikane og hører ingen steder hjemme.

Jeg havde smadret ham, hvis jeg havde set ham gøre det, kort og godt.

Drengerøvshumor kan gøres betydeligt mere gennemført. Det der er bare til grin.
'___'
(o,o) O=(o,oQ)
/)__)
-"-"-

Brugeravatar

Styrkeliste

jamand skrev:I det østrogeniserede samfund vi levet i idag, hvor mænd bliver til kvinder (og kalder sig metroseksuelle) og kvinderne kræver og kræver, der kan jeg ikke lade være med at gnægge i skægget af sådan noget. Det er både diskriminerende og fornedrende, og et godt eksempel på drengerøvshumor - noget jeg af og til savner mere af i en akademisk hverdag.

At du har for lidt humor på dit studie, er jo noget du selv må rode med, men det synes jeg på ingen måde kan retfærdiggøre at udstille fremmede, uskyldige mennesker på den måder. Om de så er kvinder, mænd eller noget helt tredje. Tror også du ville blive svært utilfreds, hvis nogen lavede det samme nummer med dig. At du så oven i købet direkte bifalder at det er diskrimination af værste skuffe :roll:

jamand skrev: Så ja, jeg synes det er fedt med nogle patterne og noget røv (lige undtagen den sidste, det synes jeg tilgengæld ikke var nødvendigt (og det er dårlig stil, som Karl Æg skrev)!), og jeg tror ikke nogen af de tøser får psykisk knæk af den årsag. Læg mærke til at mange af dem har en aggresiv respons. Hvis de blev meget bange og traumatiseret af det, tror jeg ikke de ville sige særlig meget med derimod kravle ned i et musehul. Under alle omstændigheder, så er jeg ret sikker på at nutidens kvinder er hardcore nok til at klare sådan noget.

Det er sgu da ikke et gangbart argument. Hvordan kan du sidde bag din computerskærm og afgøre, hvem af ofrene for den spøg, der bliver traumatiserede, og hvem der ikke gør. At nutidens kvinder skulle være hardcore nok til ikke at gå psykisk ned på det, retfærdiggør da på ingen måde en sådan behandling.

jamand skrev:Jeg kommer helt sikkert til at få nogle uvenner på det her, men jeg tror også mange vil give mig ret. Af og til er det nu meget rart at kunne læne sig tilbage, og bare få sig en god griner, uden at skulle overveje de etiske konsekvenser og den politiske korrekthed.

Bare rolig, far er ikke vred, han er skuffet :wink: Selvfølgelig er lidt god humor da aldrig af vejen, men humor er en smagssag, som vi aldrig helt bliver enige om at trække grænser for. Omend bør der naturligvis trækkes en grænse i dette tilfælde, for det går klart over stregen i alle henseender.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

hahaha... her poster man lidt drengrøvs humør i håb om at sprede lidt godt humør.. og det viser sig så at det deler boardet i 2? come on drenge.. det er sq da drengerøvs humor når det er bedst.. noget jeg ligesom jamand godt kan savne lidt i det daglige familie liv. der er jo ikke nogen der lider skade af det lille stunt de her drenge laver.. det er en harmløs spøg og den er imo godt fundet på. det er ikke noget jeg selv kunne finde på at gøre, men derfor synes jeg stadig det er sjovt.

diskutionen om ligestilling er skruen uden ende, så den synes jeg ikke vi skal tage op. mange kvinder vil have ligestilling. men se på statestikkerne.. i takt med at kvinderne er kommet mere og mere over på det der engang var mandens område er der opstået langt flere problem børn (undskyld ordvalget) kvinder satser mere på kariere og vil stadig have børn.. det skal gå galt for det er ikke op til samfundet at opdrage andres børn! det kan godt være det lyder som om jeg er mands schauvenist men det er jeg ikke.. dette er blot det billede af verden som den udvikler sig idag desvære..
Brugeravatar

Styrkeliste

kuglen skrev:hahaha... her poster man lidt drengrøvs humør i håb om at sprede lidt godt humør.. og det viser sig så at det deler boardet i 2? come on drenge.. det er sq da drengerøvs humor når det er bedst.. noget jeg ligesom jamand godt kan savne lidt i det daglige familie liv. der er jo ikke nogen der lider skade af det lille stunt de her drenge laver.. det er en harmløs spøg og den er imo godt fundet på. det er ikke noget jeg selv kunne finde på at gøre, men derfor synes jeg stadig det er sjovt.

diskutionen om ligestilling er skruen uden ende, så den synes jeg ikke vi skal tage op. mange kvinder vil have ligestilling. men se på statestikkerne.. i takt med at kvinderne er kommet mere og mere over på det der engang var mandens område er der opstået langt flere problem børn (undskyld ordvalget) kvinder satser mere på kariere og vil stadig have børn.. det skal gå galt for det er ikke op til samfundet at opdrage andres børn! det kan godt være det lyder som om jeg er mands schauvenist men det er jeg ikke.. dette er blot det billede af verden som den udvikler sig idag desvære..

Det med problembørn kan jeg ikke se har noget at gøre med sagen. Det der er det væsentlige er, at sådan et stunt er enormt grænseoverskridende for mange mennesker, og derfor er det uacceptabelt.

Og jeg kender sgu mange eksempler på den såkaldte "drengerøvshumor", som er langt bedre.
'___'
(o,o) O=(o,oQ)
/)__)
-"-"-

Brugeravatar

Styrkeliste

Det er humor og det er sjovt, face it boys.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

IronMan og Karl Æg, jeg skal nok vende stærkt tilbage i aften med et indlæg i debatten og et modtræk til jeres kommentare :8

(medmindre folk ikke gider have debatten forsætter for så skal jeg nok lukke...)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

kuglen skrev:hahaha... her poster man lidt drengrøvs humør i håb om at sprede lidt godt humør.. og det viser sig så at det deler boardet i 2? come on drenge.. det er sq da drengerøvs humor når det er bedst.. noget jeg ligesom jamand godt kan savne lidt i det daglige familie liv. der er jo ikke nogen der lider skade af det lille stunt de her drenge laver.. det er en harmløs spøg og den er imo godt fundet på. det er ikke noget jeg selv kunne finde på at gøre, men derfor synes jeg stadig det er sjovt.

Det er da udelukkende et spørgsmål om, hvordan du definerer at lide skade. Det er en enormt krænkende handling, der i yderste konsekvens godt kunne tænkes at have et uheldigt udfald i større eller mindre grad. Under alle omstændigheder, bliver du jo lidt nødt til at spørge dig selv, hvad du ville sige til at nogen lavede samme nummer med dig? Skal jeg være helt ærlig, tvivler jeg lidt på du ville syntes det var særlig fedt at få mini-kuglen udstillet på nettet til andre folks morskab. Hvorfor kunne du i øvrigt ikke selv finde på at gøre det?

kuglen skrev:diskutionen om ligestilling er skruen uden ende, så den synes jeg ikke vi skal tage op. mange kvinder vil have ligestilling. men se på statestikkerne.. i takt med at kvinderne er kommet mere og mere over på det der engang var mandens område er der opstået langt flere problem børn (undskyld ordvalget) kvinder satser mere på kariere og vil stadig have børn.. det skal gå galt for det er ikke op til samfundet at opdrage andres børn! det kan godt være det lyder som om jeg er mands schauvenist men det er jeg ikke.. dette er blot det billede af verden som den udvikler sig idag desvære..

Er du ikke lidt selvmodsigende at starte med at sige, du ikke vil diskutere ligestilling, for derefter at bruge + 5 linier på det? Og hvad har det i øvrigt med noget som helst at gøre?

Noget helt andet er; har du noget reelt belæg for den lille hurtige opsummering af vores samfund? Jeg tvivler ret stærkt på, at du vil kunne lave en direkte kausalsammenhæng mellem kvinders entrering på arbejdsmarkedet, og alle de problembørn vi tilsyneladende har (og hvor får du i øvrigt dem fra)?

Jacob skrev:Det er humor og det er sjovt, face it boys.

Der er givet vis en masse ting, det ville være sundt for mig at indse, men lige præcis det her, men det er heldigvis ikke tilfældet her.

Forresten synes jeg da også det ville være på sin plads at understrege, at jeg ikke er feminist, rødstrømpe eller noget helt tredje. Ville have det på præcis samme måde, hvis de havde lavet samme nummer med mænd. Jeg kan bare stadig ikke se, at det er sjovt at udstille og gøre nar ad kvinder på den måde. Drengerøvshumor? Nej, det synes jeg egentlig ikke. Retarderet? Ja, det synes jeg måske nok.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

He vil sige at jeg egentlig kan se det fra begges sider :)

men syntes som en person ude fra at det er sjovt meget sjovt enda.

men samtidig kan jeg godt se at det på ingen måde må være sjovt for de ufrivillig involverede piger :S

men kan ikk lade være med at sammenligne det med dem der der tager rundt og gennem banker en tilfældig forbipasserende og filmer det! det ser jeg absolut INGEN sjov i....

ikke at jeg vil sammenligne tæv med et ufrivilligt flash...men måden det bliver gjort på ;)
Brugeravatar

Styrkeliste

raider4life skrev:He vil sige at jeg egentlig kan se det fra begges sider :)

men samtidig kan jeg godt se at det på ingen måde må være sjovt for de ufrivillig involverede piger :S

men kan ikk lade være med at sammenligne det med dem der der tager rundt og gennem banker en tilfældig forbipasserende og filmer det! det ser jeg absolut INGEN sjov i....

ikke at jeg vil sammenligne tæv med et ufrivilligt flash...men måden det bliver gjort på ;)

Synes faktisk det er en fin sammenligning. Med undtagelsen af volden til forskel, er der ret mange bemærkelsesværdige lighedspunkter mellem det her og happy-slapping. Godt spottet =D>
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Karl Æg skrev:
raider4life skrev:He vil sige at jeg egentlig kan se det fra begges sider :)

Synes faktisk det er en fin sammenligning. Med undtagelsen af volden til forskel, er der ret mange bemærkelsesværdige lighedspunkter mellem det her og happy-slapping. Godt spottet =D>

det var nu ikk det der happy-slapping de viste i nyheder osv....
men en jeg boede på værelse med engang havde en dvd fyldt med folk der bare tævede løs på folk? kan ikke huske hvad de hed...men det var såån hvor 10-20 mand omringede én mand og så fik han ellers høvl!? :?
Brugeravatar

Styrkeliste

Haha, kuglen alt for fed video. ÆGte drengerøvshumor.. :mrgreen:

Geografisk sted: aalborg

jamand skrev:IronMan og Karl Æg, jeg skal nok vende stærkt tilbage i aften med et indlæg i debatten og et modtræk til jeres kommentare :8

(medmindre folk ikke gider have debatten forsætter for så skal jeg nok lukke...)

Bring it on buddy :wink:

Altid rart med en diskussion :)
'___'
(o,o) O=(o,oQ)
/)__)
-"-"-

Brugeravatar

Styrkeliste

Må sige at jeg er fuldkommen enig med Karl Æg i alt det han har postet. Det er fuldstændig respektløst overfor de piger det går udover. Hvad vil i sige hvis i pludselig fik trukket bukserne ned, så der er frit udsyn på åben gade?
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Dødløft: 182.00

Karl Æg skrev:
Det er da udelukkende et spørgsmål om, hvordan du definerer at lide skade. Det er en enormt krænkende handling, der i yderste konsekvens godt kunne tænkes at have et uheldigt udfald i større eller mindre grad. Under alle omstændigheder, bliver du jo lidt nødt til at spørge dig selv, hvad du ville sige til at nogen lavede samme nummer med dig? Skal jeg være helt ærlig, tvivler jeg lidt på du ville syntes det var særlig fedt at få mini-kuglen udstillet på nettet til andre folks morskab. Hvorfor kunne du i øvrigt ikke selv finde på at gøre det?

personligt ville jeg nok ikke kkunne se det sjove i det lige når jeg var offer for den slags. men bagefter er jeg overbevist om at jeg ville kune se tilbage på det og grine af det. jeg tager ikke den slags så tungt for at være helt ærlig. det kan være det hænger sammen med at jeg har færdedes i svømmesports miljøet i 16 år ca. der har man vel rendt nøgen ennem div. haller :D

Karl Æg skrev:Er du ikke lidt selvmodsigende at starte med at sige, du ikke vil diskutere ligestilling, for derefter at bruge + 5 linier på det? Og hvad har det i øvrigt med noget som helst at gøre?

jo... men det blev bragt på banen længere oppe i tråden. kan ikke huske hvem der begyndte at snakke om ligestilling.

Karl Æg skrev:Noget helt andet er; har du noget reelt belæg for den lille hurtige opsummering af vores samfund? Jeg tvivler ret stærkt på, at du vil kunne lave en direkte kausalsammenhæng mellem kvinders entrering på arbejdsmarkedet, og alle de problembørn vi tilsyneladende har (og hvor får du i øvrigt dem fra)?

du kan feks. gå bare 30år tilbage og se på hvordan børn var opdraget dengang og holde det op med hvordan flere og flere børn desvære er opdraget idag (eller ikke er opdraget) nu har jeg selv boet i en forholdsvis stor by hele mit liv, og jeg kan da se en markant forskel. idag render børn på 12-13 år rudt nede i byen og er stive klokken 2 om natten hvor de efter min mening burde være hjemme hos deres forældre. sådan var det for største delen dengang jeg var på den alder, det tror jeg de fleste kan nikke genkendende til. der er sket en markant stigning i vold,tyveri hvor der er indblandet mindreårige både på drenge og pige siden og både hvad angår danskere og indvandre. og hvis man går ind og ser statistisk på det er denne stigning kommet i takt med at flere og flere "hjemmegående husmødre" er kommet på arbejdsmarekdet istedet for at gå hjemme og passe hus og børn også lægger man ansvaret for at opdrage ens børn over til pædagoerne og komunerne. helt ærlig.. jeg vil sq hellere selv opdage mine børn.

håber det besvarede dine spørgsmål.
Brugeravatar

Styrkeliste

BodyBlom skrev:Ej tag da lige en slapper og se lidt humor i det tøser :evil:

Hvis i kan ikke kan det, har i da for lidt indhold i livet! Ligestilling mig et hvis sted.

Hvad har vores "manglende sans for humor" nu at gøre med indholdet i vores liv? Jesus christ #-o

"Ligestilling mig et vist sted" <---Den undlader jeg at kommentere...
'___'
(o,o) O=(o,oQ)
/)__)
-"-"-

Brugeravatar

Styrkeliste

kuglen skrev:
Karl Æg skrev:Noget helt andet er; har du noget reelt belæg for den lille hurtige opsummering af vores samfund? Jeg tvivler ret stærkt på, at du vil kunne lave en direkte kausalsammenhæng mellem kvinders entrering på arbejdsmarkedet, og alle de problembørn vi tilsyneladende har (og hvor får du i øvrigt dem fra)?

du kan feks. gå bare 30år tilbage og se på hvordan børn var opdraget dengang og holde det op med hvordan flere og flere børn desvære er opdraget idag (eller ikke er opdraget) nu har jeg selv boet i en forholdsvis stor by hele mit liv, og jeg kan da se en markant forskel. idag render børn på 12-13 år rudt nede i byen og er stive klokken 2 om natten hvor de efter min mening burde være hjemme hos deres forældre. sådan var det for største delen dengang jeg var på den alder, det tror jeg de fleste kan nikke genkendende til. der er sket en markant stigning i vold,tyveri hvor der er indblandet mindreårige både på drenge og pige siden og både hvad angår danskere og indvandre. og hvis man går ind og ser statistisk på det er denne stigning kommet i takt med at flere og flere "hjemmegående husmødre" er kommet på arbejdsmarekdet istedet for at gå hjemme og passe hus og børn også lægger man ansvaret for at opdrage ens børn over til pædagoerne og komunerne. helt ærlig.. jeg vil sq hellere selv opdage mine børn.

håber det besvarede dine spørgsmål.

Nej, du besvarer på ingen måde mine spørgsmål, men det åbner da for en anden, potentielt mere interessant, debat.

Hvis du gerne selv vil opdrage dine børn skal du naturligvis være så velkommen. Vi har heldigvis hverken tvungen vuggestue eller børnehave i det her land, så mulighederne er helt åbne. Nu er det tilfældigvis bare sådan, at børn ofte socialiseres bedre gennem kontakt med andre mennesker, og den dobbeltsocialisering vores samfund yder, synes jeg personligt virker meget hensigtsmæssigt. Det danske samfund har IMO aldrig klaret sig så godt, som det gør nu. At der er en række brådne kar, kommer vi naturligvis ikke uden om, men som jeg ser det, skyldes det i langt højere grad en række andre ting end, at vi har kvinder på arbejdsmarkedet, herunder bl.a. ghettoisering, overproportionerede velstandsidealer, et for ineffektivt skolesystem mv.

Igen, laver du kausalslutninger, som du på ingen måde understøtter. Medmindre du kan underbygge det statistisk, kan du ikke lave en slutning, der hedder 'kvinder på arbejdsmarkedet = stigende vold og kriminalitet'.

Vi kan selvfølgelig bare genindføre korporlig afstraffelse, og banke vores unge gule og blå hver gang de laver noget forkert. Så holder de sikkert op. Og hvis det i øvrigt er så godt, at have en forælder til at passe huset og en til at arbejde, hvorfor er der så ingen hjemmegående husfædre? Kvinder tjener alligevel efterhånden lige så meget som mænd. I øvrigt synes jeg også, det er påfaldende, at kriminalitet er langt mere udbredet blandt unge i ghettoerne, når det er her man finder langt den største koncentration af hjemmegående husmødre..

Jeg rendte forresten også rundt og var stiv kl 2 om natten da jeg var 13, og jeg synes nu egentlig jeg klarer mig udmærket på trods af det.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Syntes bestemt ikke det er i orden. Det er helt klart en blufærdighedskrænkelse af værste skuffe !!

BodyBlom skrev:kan i slet ikke se det mindste sjove i det overhovedet?

Det er jo en krænkelse af folks blufordighed. Ville du syntes det var skægt, hvis jeg hev bukserne ned på dig i køen i bilka, og du stod der med frit udsyn til din "pjervert" ?

BodyBlom skrev:
HAV skrev:
BodyBlom skrev:kan i slet ikke se det mindste sjove i det overhovedet?

Det er jo en krænkelse af folks blufordighed. Ville du syntes det var skægt, hvis jeg hev bukserne ned på dig i køen i bilka, og du stod der med frit udsyn til din "pjervert" ?

Nej selvfølgelig ikke det. Men det kan sku da stadig godt se sjov ud, så kan man diskutere derefter hvor vidt det er krænkelse eller ej. De andre i køen ville sku nok grine højhlydt af mig hvis det skete

Sikkert, men derfor er det vel ikke i orden ?

For nogle mennesker kan sådan en episode have voldsomme konsekvenser efterfølgende..

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster