Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hjælpervenner skrev:Ja det var vrøvl du skrev. Lægge har hypertrofipotientiale, omend det er lavere end andre muskler.
Jeg kunne også angribe Jannik men gør jeg det, nej 

mati96 skrev:hjælpervenner skrev:Ja det var vrøvl du skrev. Lægge har hypertrofipotientiale, omend det er lavere end andre muskler.
Se link
Nævneværdig, ikke ensbetydene med ingen
Desuden det der med at man skal lave personangreb er ikke ligefrem venligtJeg kunne også angribe Jannik men gør jeg det, nej
Men ja, folk burde tænke over hvad de skriver, selvom det er internettet. Vi er her jo alle for at hjælpe hinanden. 

hjælpervenner skrev:mati96 skrev:hjælpervenner skrev:Ja det var vrøvl du skrev. Lægge har hypertrofipotientiale, omend det er lavere end andre muskler.
Se link
Nævneværdig, ikke ensbetydene med ingen
Desuden det der med at man skal lave personangreb er ikke ligefrem venligtJeg kunne også angribe Jannik men gør jeg det, nej
Er enig i at det er åndssvagt at lave personangreb, og hvis du opfattede mit indlæg sådan, undskylder jegMen ja, folk burde tænke over hvad de skriver, selvom det er internettet. Vi er her jo alle for at hjælpe hinanden.
Desuden skrev du at det er åndssvagt at træne lægge fordi de alligevel ikke har noget hypertrofipotentiale. Hvilket de har.

- Squat er altid benpres overlegen (såfrem teknikken er på plads og der ikke er nogle muskulære ubalancer hos den squattende)
- For nogen mennesker er det simpelthen spild af tid at træne lægge pga. de ikke vil opnå nogen nævneværdi hypertrofi.
laeg-ovelser-t69317.html
- Lægtræning høre ikke med i et fullbody.
Er det virkelig vrøvl som der bliver postuleret i topic?
Og har min egen styrke virkelig nogen direkte sammenhæng med min viden?

Benpres er lort
Benpres er elendig,

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster