Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gaxe skrev:Hvad står der ?

Niklas! skrev:Nogle af jer der har fået en, lettere mærkelig, besked fra bruger; Donquixote ???

Gaxe skrev::lol:
om ikke andet, så er han da høflig..

mic skrev:Gaxe skrev::lol:
om ikke andet, så er han da høflig..
Ja det må man sige.. føler du dig forbigået?

mic skrev:Gaxe skrev:Hvad står der ?
HEjsa!
Sendt: 10. okt 2009, 17:16
Fra: Donquixote
Til: mic
Kom lige forbi din profil. - Og fik lyst til at skrive. - Jeg er helt nyt her derfor er det ikke noget billede på. - Vil gerne spøre om 1 ting: - Hvad hedder du? - Hvis du gerne vil se et billede af mig er jeg på mange ander sitets med billede på. - Og jeg kn også send et til dig via mail hvis det er.
- Håber du tager godt i mod min besked. - Og ha en forsat go' dag!

Ibody skrev:mic skrev:Gaxe skrev:Hvad står der ?
HEjsa!
Kom lige forbi din profil. - Og fik lyst til at skrive. - Jeg er helt nyt her derfor er det ikke noget billede på. - Vil gerne spøre om 1 ting: - Hvad hedder du? - Hvis du gerne vil se et billede af mig er jeg på mange ander sitets med billede på. - Og jeg kn også send et til dig via mail hvis det er.
har fået den præcis samme, så skrev jeg bare lidt med ham han ville have min msn, så skrev at jeg ville banne ham hvis jeg havde rettighederne til det, så ville han jo vide hvilke rettigeheder det var og hvordan man kunne få dem, og hvorfor son ikk som mig ikk havde dem ?

heli0z- skrev:Det er skriver jeg MEGET SJÆLENT til NOGEN!! - men nu gør jeg det!
- HOLD DA FAST! DU ER TÆSKE LÆKKER!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
- Virkelig SMUK!!!!!- Man skulle tro du trænet HELE livet!
- Jeg er helt ny her inde derfor er der ingen billeder. - Men skriv din mail Facebook eller andet så kan jeg sende et der, hvis du ønsker?![]()
- Nu var altså ÆRLIG! -Håber du tager GODT i mod det!![]()
- Ps. Hvad hedder du?![]()
![]()

heli0z- skrev:Det er skriver jeg MEGET SJÆLENT til NOGEN!! - men nu gør jeg det!
- HOLD DA FAST! DU ER TÆSKE LÆKKER!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
- Virkelig SMUK!!!!!- Man skulle tro du trænet HELE livet!
- Jeg er helt ny her inde derfor er der ingen billeder. - Men skriv din mail Facebook eller andet så kan jeg sende et der, hvis du ønsker?![]()
- Nu var altså ÆRLIG! -Håber du tager GODT i mod det!![]()
- Ps. Hvad hedder du?![]()
![]()

mic skrev:Gaxe skrev:Hvad står der ?
HEjsa!

Toretto skrev:hva helved.. har også lige fået en besked mere, ligesom Oliva..

TP siger:
Hej - hvem er du?
Casper siger:
Hejsa! - Vil du se et billede?
TP siger:... Read More
Hvis det hjælper mig
hjælper ikk en skiiie..
Casper siger:
- Det er mig.
TP siger:
er du fra MOL?
Hvorfor har du tilføjet mig?
Casper siger:
Jeg ved ikke hvem MOL er.. - Fordi jeg gerne vil lære dig at kende!
TP siger:
Hvor har du min mail fra?
Casper siger:
- Fra BB.dk der har jeg også skrevet til dgi.
TP siger:
nå for hævlæt.. længe siden jeg har været der..
Casper siger:
- Det gør ikke noget! - Nu skriver du jo her. - Det jeg glad for!
TP siger:
øh, jeg har ikk fået noget fra dig på bb.dk
jamen er der noget jeg kan hjælpe dig med?
Casper siger:
- Når.. Okay! - Undskyld! - Men.. Så det bare fordi jeg har add'ed dig inden jeg fik skrevet til dig. - Ja.... Jeg vil meget gerne være din ven Lasse!
TP siger:
nu tager du dig sq sammen.. sig hva du vil eller du blir slettet igen!
kender dig jo ikk for fanden
Casper siger:
- Men det er det jeg vil! - Håber bare bare du ka lide det!? - Ellers.. Er der jo ikk noget gøre ved det.
TP siger:
det synes jeg er for mærkeligt.. så jeg tillader mig at slette dig igen..
ha det godt og skriv evt til mig på bb.dk hvis der er noget..
Casper siger:
- Okay.. Det kan måske godt forstå.. - Hvis du lover mig at du ikke bliver sur eller noget på mig.. - At du vil blive ved at skrive med mig efter jeg har fortalt dig det. - Kan jeg godt forklare dig hvorfor jeg har gjort næmere. - okay?
TP siger:
jamen kommer da an på hva du skriver.. men prøv mig.. vil gerne vide hvorfor du har tilføjet mig..
Casper siger:
- Okay Lasse. - Det fordi jeg syndes du så UTROLIGT SMUK! - Og derfor måtte jeg bare skrive til dig! - Jeg er til mænd ja. - Men... Syndes ikke du skal dømme folk pga det. - Jeg også MEGET MERE end bare det!! - Og jeg vil ALDRIG gør noget du ikke bryder dig om! - Jeg har 110 % respekt for din mening. - Håber du har bare LIDT for mig også..?
TP siger:
Jamen jeg dømmer dig ikk - men nej jeg har ikk noget for dig.. jeg er til piger. Håber du finder hvad du søger i hvert fald, men du finder d ikk her..
jeg sletter dig igen og ønsker dig held og lykke Casper..
Casper siger:
- Men.. Lasse.. jeg spør bare BEHØVER det være sådan...? - Kan vi ikke ha mere respekt for hianden netop..? - Kan vi ikke prøve om finde ud af om vi kan lide hianden bare LIDT. - Isted for at du bare sige at det KAN DU IKKE! - hvor ved du egenlig det fra..?
TP siger:
fordi jeg ikk er bøsse.. farvel

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster