Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Båttibilter skrev:Har aldrig fattet hvem der skriver ind til Mads og monopolet med deres problemer. Hvis nogen overvejer at tilmelde sig, kunne det da være interessant at høre hvad "problemet" er, og hvorfor i mener det er alt besværet værd at tage ind til et eller andet tv-program, for at skulle udstilles på tv og få bestemt løsningen af andre.
Burde i øvrigt ryge i skraldepanden, imo. Ren reklame, og uden interesse for at "give" noget til forummet.

DonKahle skrev:Båttibilter skrev:Har aldrig fattet hvem der skriver ind til Mads og monopolet med deres problemer. Hvis nogen overvejer at tilmelde sig, kunne det da være interessant at høre hvad "problemet" er, og hvorfor i mener det er alt besværet værd at tage ind til et eller andet tv-program, for at skulle udstilles på tv og få bestemt løsningen af andre.
Burde i øvrigt ryge i skraldepanden, imo. Ren reklame, og uden interesse for at "give" noget til forummet.
Synes heller ikke der hører hjemme herinde.
Siger det alle andre siger, de første 10 indlæg skal ses igennem af en moderator!
BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Metapod skrev:DonKahle skrev:Båttibilter skrev:Har aldrig fattet hvem der skriver ind til Mads og monopolet med deres problemer. Hvis nogen overvejer at tilmelde sig, kunne det da være interessant at høre hvad "problemet" er, og hvorfor i mener det er alt besværet værd at tage ind til et eller andet tv-program, for at skulle udstilles på tv og få bestemt løsningen af andre.
Synes heller ikke der hører hjemme herinde.
Siger det alle andre siger, de første 10 indlæg skal ses igennem af en moderator!
Jeg tror 5 indlæg er nok![]()
500 indlæg!

Båttibilter skrev:Har aldrig fattet hvem der skriver ind til Mads og monopolet med deres problemer. Hvis nogen overvejer at tilmelde sig, kunne det da være interessant at høre hvad "problemet" er, og hvorfor i mener det er alt besværet værd at tage ind til et eller andet tv-program, for at skulle udstilles på tv og få bestemt løsningen af andre.
.
1tonfisk skrev:Det kunne jo være nogle ville eksponere deres problem, for at hjælpe andre i samme båd e.l. Ro på Brian.

1tonfisk skrev:Var det end idé, at lade være med, at kommenterer indlægget, hvis i ikke ønsker det eksponeret på boardet?
Tror i seriøst nogen læser jeres brokkerier?

1tonfisk skrev:Var det end idé, at lade være med, at kommenterer indlægget, hvis i ikke ønsker det eksponeret på boardet?
Tror i seriøst nogen læser jeres brokkerier?

awesome skrev:Metapod skrev:Service meddelse:
Brugeren har ikke været online siden 12:50 og kommer heller ikke foreløbig online igen, så hver henvendelse til brugeren er nytteløs
Kan være de er ved at lave et research til et program om hvordan man bliver hjerneskadet og dør tidligt af at være for meget offline?
YOLO
Er det iøvrigt en PUBLIC service meddelelse du leverer der?
NEJ

Guitar Slim skrev:Det lader til, at alle de som har de ”rigtige” holdninger til fx træning og doping, ikke ejer evnen til at brænde igennem i medierne. Når der så kommer et tilbud, så er det lettere at brokke sig end at gøre noget ved det.
Jeg tvivler på, at mange af jer har læst indlægget igennem men i stedet trukket brokke-kortet ved synet af DR3.
Vi kender alle sammen de trættende diskussioner mellem venner og familie, som bare fortsætter og fortsætter - og hvor ingen kan blive enige.
Halløj!!! Den kender vi da her fra boardet: fx Mine venner/familie tror jeg krudter den, men det gør jeg ikke, og jeg er træt af at skulle forsvare mig hele tiden.
Hvorfor ikke benytte sig af lejligheden, når den nu bliver plantet foran jer?

Guitar Slim skrev:Det lader til, at alle de som har de ”rigtige” holdninger til fx træning og doping, ikke ejer evnen til at brænde igennem i medierne. Når der så kommer et tilbud, så er det lettere at brokke sig end at gøre noget ved det.
Jeg tvivler på, at mange af jer har læst indlægget igennem men i stedet trukket brokke-kortet ved synet af DR3.
Vi kender alle sammen de trættende diskussioner mellem venner og familie, som bare fortsætter og fortsætter - og hvor ingen kan blive enige.
Halløj!!! Den kender vi da her fra boardet: fx Mine venner/familie tror jeg krudter den, men det gør jeg ikke, og jeg er træt af at skulle forsvare mig hele tiden.
Hvorfor ikke benytte sig af lejligheden, når den nu bliver plantet foran jer?

essensen skrev:Det går godt nok børnehave i den hurtigt. Jeg har slettet indlæg - kommer i med flere svinere, så får i en pause fra boardet.
Jeg kunne forstå hvis DR3 efterlyste den sædvanlige sensationalistiske vinkel som medier plejer at gøre med BB'ere, men det er ikke tilfældet her, overhovedet.
Jeg kan i øvrigt fortælle de er igang med at lave en dokumenter med Mille Køpke om hendes nedtur efter at have stillet op til konkurrence, men samtidig følger de også en atlet der skal stille op. Vi har været i kontakt med dem og selvom de søgte den sædvanlige vinkel først, var de meget lydhøre og blev meget interesseret i at rent faktisk belyse hvad der sker for de her piger der stiller på, både på godt og ondt (derfor de følger en op til og en der har gjort det).
Så pak jeres brokkeri sammen og svar konstruktivt eller lad være.
Men håber de får emnet belyst på en saglig måde.

Garik skrev:essensen skrev:Det går godt nok børnehave i den hurtigt. Jeg har slettet indlæg - kommer i med flere svinere, så får i en pause fra boardet.
Jeg kunne forstå hvis DR3 efterlyste den sædvanlige sensationalistiske vinkel som medier plejer at gøre med BB'ere, men det er ikke tilfældet her, overhovedet.
Jeg kan i øvrigt fortælle de er igang med at lave en dokumenter med Mille Køpke om hendes nedtur efter at have stillet op til konkurrence, men samtidig følger de også en atlet der skal stille op. Vi har været i kontakt med dem og selvom de søgte den sædvanlige vinkel først, var de meget lydhøre og blev meget interesseret i at rent faktisk belyse hvad der sker for de her piger der stiller på, både på godt og ondt (derfor de følger en op til og en der har gjort det).
Til gengæld hedder programmet: 'MIn krop - til skræk og advarsel', så vidt jeg er informeretMen håber de får emnet belyst på en saglig måde.
Deres udgangspunkt var at ville finde en typisk BB'er med skade fra et roidmisbrug eller lignende. Derfra og så til at skildre hvordan en bikiniatlet har stillet op og så efterfølgende fundet ud af der var mange ting hun ikke lige havde regnet med ville ske med hendes krop, synes jeg er en udpræget positiv retning i forhold til det andet. Derudover synes jeg det er rigtig fint at få belyst det for alle de mange piger derude der nu tror de skal være bikiniatleter og går på 1000 kcals diæter fra idiotiske coaches. De har ingen ide om hvad der venter dem på den anden side.

essensen skrev:Garik skrev:essensen skrev:Det går godt nok børnehave i den hurtigt. Jeg har slettet indlæg - kommer i med flere svinere, så får i en pause fra boardet.
Til gengæld hedder programmet: 'MIn krop - til skræk og advarsel', så vidt jeg er informeretMen håber de får emnet belyst på en saglig måde.
Ja, men vi havde en lang snak med dem omkring det og jeg tror det kommer noget fornuftigt ud af detDeres udgangspunkt var at ville finde en typisk BB'er med skade fra et roidmisbrug eller lignende. Derfra og så til at skildre hvordan en bikiniatlet har stillet op og så efterfølgende fundet ud af der var mange ting hun ikke lige havde regnet med ville ske med hendes krop, synes jeg er en udpræget positiv retning i forhold til det andet. Derudover synes jeg det er rigtig fint at få belyst det for alle de mange piger derude der nu tror de skal være bikiniatleter og går på 1000 kcals diæter fra idiotiske coaches. De har ingen ide om hvad der venter dem på den anden side.

essensen skrev:Menace>> Ønsker du at diskutere det yderligere, så må du sende mig en PM.

essensen skrev:
Ja, men vi havde en lang snak med dem omkring det og jeg tror det kommer noget fornuftigt ud af detDeres udgangspunkt var at ville finde en typisk BB'er med skade fra et roidmisbrug eller lignende. Derfra og så til at skildre hvordan en bikiniatlet har stillet op og så efterfølgende fundet ud af der var mange ting hun ikke lige havde regnet med ville ske med hendes krop, synes jeg er en udpræget positiv retning i forhold til det andet. Derudover synes jeg det er rigtig fint at få belyst det for alle de mange piger derude der nu tror de skal være bikiniatleter og går på 1000 kcals diæter fra idiotiske coaches. De har ingen ide om hvad der venter dem på den anden side.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster