Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WrathChild skrev:bar ind og trænbar sørg for at få noget godt fodder og masser af vand,
Btw hvorfor sveder jeg mere når jeg har drukket dagen inden en træning ?

junjer skrev:var også i byen igår, kan anbefale 2 qourter pounders 2 cheede burgere en stor cola og 1 stor og 1 lille fritter:) så hjem og sove...

Søren1986 skrev:junjer skrev:var også i byen igår, kan anbefale 2 qourter pounders 2 cheede burgere en stor cola og 1 stor og 1 lille fritter:) så hjem og sove...
Nu vil jeg gå så vidt at sige, at det er en ekstra forgiftning af kroppen på en tømmermands dag... Men jeg skal ikke spille hellig.

Gozo skrev:Søren1986 skrev:junjer skrev:var også i byen igår, kan anbefale 2 qourter pounders 2 cheede burgere en stor cola og 1 stor og 1 lille fritter:) så hjem og sove...
Nu vil jeg gå så vidt at sige, at det er en ekstra forgiftning af kroppen på en tømmermands dag... Men jeg skal ikke spille hellig.
Man skal bare sørge for at være så stiv, at man ikke kan huske, at man har spist. For hvis man ikke kan huske det, er det ikke sket.

junjer skrev:så siger vi jeg ikke kan huske det:)
men ja gør det nok ikke bedre.. kan slet ik spise noget idag, har fået et rundstykke og en rugbrød siden kl 10.

Gozo skrev:junjer skrev:så siger vi jeg ikke kan huske det:)
men ja gør det nok ikke bedre.. kan slet ik spise noget idag, har fået et rundstykke og en rugbrød siden kl 10.
Tag dig en shake eller drik en litter mælk. Ingen grund til, at du går helt i selvfortærings mode bare pga af en druktur.

Blitz skrev:Har læste på et andet forum og en artikel på tnation(var det vist), at ens testosteronniveau skulle være højere end normal dagen efter en druktur og jeg har da også hørt om folk der har slået deres PR på dagen.

Blitz skrev:Har læste på et andet forum og en artikel på tnation(var det vist), at ens testosteronniveau skulle være højere end normal dagen efter en druktur og jeg har da også hørt om folk der har slået deres PR på dagen.

lassah skrev:Blitz skrev:Har læste på et andet forum og en artikel på tnation(var det vist), at ens testosteronniveau skulle være højere end normal dagen efter en druktur og jeg har da også hørt om folk der har slået deres PR på dagen.
Er du sikker på der ikke stod præcis det modsatte?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster