Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:BH virker heller ikke her hos mig. Måske updaterer de sitet

tgr skrev:Måske de er hostet af Scannet? http://www.comon.dk/nyheder/scannet-nede-pa-tredje-dag-vi-ved-ikke-hvad-der-er-sket-1.471616.html

BANNED skrev:Tror måske Admin har lukket for den med vilje..
Der blev skrevet i en tråd at der var kommet et alternativ til BH på musclezone.dk, og sjovt nok gik BH offline kort efter.. Det er sgu synd.. BH er trods alt 10 år gammel!
Nej deres servere ligger i Malaysia

United skrev:Ikke en side jeg bruger, men den er lavet om til .nu i stedet for .dk for nylig, kan være det skaber lidt problemer.
Udover det var bb.dk os nede en times tid i går aftes

United skrev:

Bay skrev:United skrev:
Hvornår præcist? Hvis du kan huske det?
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

jon pall skrev:8800 skrev:BH virker heller ikke her hos mig. Måske updaterer de sitet
den forstod jeg godt

Dingo skrev:jon pall skrev:8800 skrev:BH virker heller ikke her hos mig. Måske updaterer de sitet
den forstod jeg godt
Ik mig?

JannikJ skrev:Ved sku ikke om BH kommer op igen, men der er vist noget snak om at de vil bruge http://musclezone.dk/ som deres ny side..... (IDK For Sure)

8800 skrev:Dingo skrev:jon pall skrev:8800 skrev:BH virker heller ikke her hos mig. Måske updaterer de sitet
den forstod jeg godt
Ik mig?
Der har i lang tid været snak om at opdatere sitet; det er bare aldrig sket. Derfor er BH nu reduceret til et sted, hvor man kan købe og sælge AAS eller udtrykke sin sympati for DF. Kort fortalt.
Tidlgere var det ellers et board, hvor man fra tid til anden kunne lære noget. Det er det desværre ikke længere.

Bay skrev:United skrev:
Thorsen skrev:United skrev:Ikke en side jeg bruger, men den er lavet om til .nu i stedet for .dk for nylig, kan være det skaber lidt problemer.
Bodyhouse.nu er skam nede

United skrev:Bay skrev:United skrev:
21.30 tiden så vidst jeg husker. Men du må ikke tage mig på ordet.Thorsen skrev:United skrev:Ikke en side jeg bruger, men den er lavet om til .nu i stedet for .dk for nylig, kan være det skaber lidt problemer.
Bodyhouse.nu er skam nede
Tror ikke du helt læser hvad jeg skriver? Jeg skev, at siden for nyligt er lavet om til .nu, hvilket kan skabe nogle problemer muligvis. Og ja, jeg er godt klar siden er nede.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster