Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sprinto skrev:Ingen træer i nærheden der kan bruges, og ingen dørkarme i min lejlighed.. Så vil kigge på nogle af de øvelser der er foreslået

Garik skrev:Sprinto skrev:Ingen træer i nærheden der kan bruges, og ingen dørkarme i min lejlighed.. Så vil kigge på nogle af de øvelser der er foreslået
Ingen dørkarme i lejligheden? Bor du i telt?

Sprinto skrev:Ikke et telt hehe, men en meget åben lejlighed hvor rummene ikke er delt med døre.. Den eneste dør er ud til toilettet, og der vil jeg gerne kunne lukke min dør

Legend skrev:Jeg har den selv, den virker perfekt.

SebSkovlund skrev:Legend skrev:Jeg har den selv, den virker perfekt.
Èn ting er at den så føles stabil og sikker, men kræver det en specielt "stærk" dørkarm, og har du oplevet, at dørkarmen tager skade af den?
På forhånd tak.

Illisher skrev:SebSkovlund skrev:Legend skrev:Jeg har den selv, den virker perfekt.
Èn ting er at den så føles stabil og sikker, men kræver det en specielt "stærk" dørkarm, og har du oplevet, at dørkarmen tager skade af den?
På forhånd tak.
Vil tro du kan bruge den i alle dørkarme. og skulle du være enormt bange for at skade karmen, kan du evt smide lidt skumgummi omkring der hvor den hviler på karmen. Men tror slet ikke det nødvendigt.

Legend skrev:Sprinto skrev:Ikke et telt hehe, men en meget åben lejlighed hvor rummene ikke er delt med døre.. Den eneste dør er ud til toilettet, og der vil jeg gerne kunne lukke min dør
Du kan sætte den op når du skal træne og pille den ned igen bagefter.
Kig her.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster