Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Malke skrev:Jeg følger lige med her
Er selv på nippet til at bestille sådan et par små gummi-banditter

Henckel skrev:Jeg er fan af at bruge dem til curl, af forskellige slags.
Ellers er der mange herinde fra, som bruger dem til dips og CGBP, da det vidst nok er med til at skåne albuerne - mere ved jeg ikke om det

Stener skrev:Hvordan kan fat gripz hjælpe i dødløft? Kan de være et alternativ til straps?
Stener skrev:Hvordan kan fat gripz hjælpe i dødløft? Kan de være et alternativ til straps?

lykkestrup skrev:Stener skrev:Hvordan kan fat gripz hjælpe i dødløft? Kan de være et alternativ til straps?
Fat gripz er nogle blå runde gummi ting du sætter på stangen for at gøre diameteren tykkere, evt. google et billede af dem.
De virker ikke i stedet for straps, nærmest modsat da det er langt svære at holde fast på stangen med fat gripz på. Det bliver i stedet for dine underarme som sætter begrænsningen for løftet, hvis det er dødløft vi snakker om.

MadPanda skrev:Er der nogle som kan bekræfte at de hjælper mod albuerne, og hvorfor?

therealstud skrev:Alt efter hvad du vejer, så er det beskidt at køre 10x10 pullups med fat gripz!!

Stener skrev:Vil det sige at ved at bruge fat gripz i dødløft et par gange, så kan jeg overføre det til et bedre dødløft uden FG?

DGammelgaard skrev:Stener skrev:Vil det sige at ved at bruge fat gripz i dødløft et par gange, så kan jeg overføre det til et bedre dødløft uden FG?
Noget i den stilens ben og ryg kan være ih og åh så stærke, men hvis man ikke kan holde fast i stangen, kan man vel hellere ikke dødløfte tungt, vel?

Stener skrev:DGammelgaard skrev:Stener skrev:Vil det sige at ved at bruge fat gripz i dødløft et par gange, så kan jeg overføre det til et bedre dødløft uden FG?
Noget i den stilens ben og ryg kan være ih og åh så stærke, men hvis man ikke kan holde fast i stangen, kan man vel hellere ikke dødløfte tungt, vel?
Nej og der er mit problem. Det går fint når jeg tager 8 reps med 100 kg. og alle reps under 6-8 går også smertefrit.
Men efter d 6. rep ca, så glider stangen ud af mine hænder. Det er dog nyt den er begyndt på dette, men det skyldes sandsynligvis at grippet på stangen er slidt ned.

SandyFrink skrev:Dødløft med fat gripz er noget der i 99 ud af 100 tilfælde lyder overordentligt stupidt.

DGammelgaard skrev:SandyFrink skrev:Dødløft med fat gripz er noget der i 99 ud af 100 tilfælde lyder overordentligt stupidt.
Hvorfor? Hvad er der dumt i det? Hvad så med Strongman-disciplinen Thick Bar Deadlift?

SandyFrink skrev:DGammelgaard skrev:SandyFrink skrev:Dødløft med fat gripz er noget der i 99 ud af 100 tilfælde lyder overordentligt stupidt.
Hvorfor? Hvad er der dumt i det? Hvad så med Strongman-disciplinen Thick Bar Deadlift?
Ja, hvad med det? Stærkmand er ikke en sport inficeret med intelligens. Det er styrketræning, bodybuilding og fitness i det hele taget ikke. Tværtimod, faktisk.

DGammelgaard skrev:SandyFrink skrev:DGammelgaard skrev:SandyFrink skrev:Dødløft med fat gripz er noget der i 99 ud af 100 tilfælde lyder overordentligt stupidt.
Ja, hvad med det? Stærkmand er ikke en sport inficeret med intelligens. Det er styrketræning, bodybuilding og fitness i det hele taget ikke. Tværtimod, faktisk.
Jamen så forklar mig da, hvad det er der er så dumt ved Dødløft med Fatgripz?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster