Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pagels skrev:Så skal jeg til festival fredag, og vil prøve at se om jeg kan holde mit indtag fra når jeg er kommet derop fredag, lørdag, og lidt af søndag.
Har i forvejen fundet nogle rigtig gode og billige kiks og karamel bars (fra rema 1000) som kun koster noget der ligner 11 kr og som smager af twix!
Nogle der har andre ideer så jeg kan få bulket lidt op selvom der er festival?

MortenH skrev:Vil du bare gerne være stor? Bulker du med kiks og kage, bliver din vægtforøgelse primært fedt.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at få taget en masse tun og makrel på dåse med, måske drikkeyoghurt og sådan noget - derefter at supplere med en twix (fuck yeah), sker der ikke så meget ved.
*edit* enig med de andre.

Dingo skrev:ja eller makrel, torskerogn osv. Bare dåser der kan åbnes uden dåseåbner, det gør det lidt nemmere.
Husk en stor pakke rugbrød. Koster 10-12 kr og kan sagtens holde sig

Pagels skrev:Dingo skrev:ja eller makrel, torskerogn osv. Bare dåser der kan åbnes uden dåseåbner, det gør det lidt nemmere.
Will indeed do. Ved du hvordan priserne ligger på mad til en festival, hvis jeg skal have noget ekstra?

Pagels skrev:Dingo skrev:ja eller makrel, torskerogn osv. Bare dåser der kan åbnes uden dåseåbner, det gør det lidt nemmere.
Will indeed do. Ved du hvordan priserne ligger på mad til en festival, hvis jeg skal have noget ekstra?

Dingo skrev:sandsynligvis 40-50 kr mindst for en slatten kold sandwich...

Maskinen skrev:Få dog fjernet de kiks og karamel bars fra den liste ?!
Baked beans i tomat kan derimod tilføjes.

Smeden skrev:Hvad med pilsnere? Der er masser af kulhydrater i pilsnere. Jeg har planlagt at satse på protein og fibre (dvs kød og grønt) og så bare drikke godt med pilsnere.

Pagels skrev:Maskinen skrev:Få dog fjernet de kiks og karamel bars fra den liste ?!
Baked beans i tomat kan derimod tilføjes.
Smag dem, then you will understand

- så bare fyr op for det hele inklusiv kiks.. Men protein er nok det du mest kommer til at mangle, så rådene i tråden er udmærket 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster