Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Friche skrev:Jeg tror godt man kan finde statistikker over hvor mange der er tilmeldt fitnesscentre af forskellig slags. Desværre er der uendeligt mange der ikke får en hujende fis ud af deres træning fordi de ikke aner hvad de laverTag et smut i fw og se hvor mange uger du skal sidde og kukkelure inden du finder en der udfører et flot, tungt squat. Det er mere et spørgsmål om manglede viden og disciplin, end et spørgsmål om hvorvidt folk forsøger at opnå hypertrofi

JannikD skrev:Hvis du mener trænet som "jeg-har-en-fedtprocent-på-6-så-man-kan-se-min-sixpack", så tror jeg dit bud er ret godt ramt. Hvis du tænker på folk som går lidt op i deres træning og rent faktisk kan løfte lidt kilo på fornuftig vis, så vil jeg skyde det til at være noget højere.

alwin skrev:Næsten alle drengene på min gamle årgang (ca. 20-30 drenge) træner/har trænet. Det er dog kun 4 som har fået noget ud af det.
Det er btw folkeskole.
Næsten 30 ud af 40 drenge fra mit gamle fodboldhold træner/har trænet. Der er næsten ingen som har fået noget nævneværdigt ud af det.
Der er helt vildt mange unge som træner.

M.R.J. skrev:Tror det kommer ekstremt an på, hvilken by(del) man observerer i. Tager man og sætter sig på strøget, ja så vil man ikke se mange muskuløse personer ud af den samlede mængde. Dette tror jeg har noget at gøre med kropsidealet. Sætter man sig i stedet på nørrebrogade og observere er jeg overbevist om, at raten af muskuløse mennesker er højere. Bare et eksempel.

jensagv skrev:En ting er, at der ikke er så mange der er tydeligt muskuløse. Men er der ikke også blevet færre og færre de senere år? Måske går idealet bare længere og længere væk fra fra det muskuløse og mere og mere over til at være slanke løbetyper osv.

Blunt skrev:jensagv skrev:En ting er, at der ikke er så mange der er tydeligt muskuløse. Men er der ikke også blevet færre og færre de senere år? Måske går idealet bare længere og længere væk fra fra det muskuløse og mere og mere over til at være slanke løbetyper osv.
Det har det gjort længe !
Forskellen på en Jack and jones trøje i large og X-Large er helt nede på 2 cm.!
Det vidner om noget om hvor moden er på vej hen !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster