Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ungen skrev:"Dosering kan justeret efter behov" Dvs. de anbefaler du tager 6g om dagen, men det er ikke noget du nødvendigvis skal - det er ikke den endelige løsning for alle nødvendigvis. + Jo lavere anbefalet daglig dosis - jo biligere ser det ud.

Hvad skal man kigge efter, når man køber fiskeolie?
Man skal kigge efter indholdet af n-3 fedtsyre (omega 3) og se, hvor mange kapsler man skal tage om dagen for at nå op på de anbefalede 1 gram. De billige produkter kan have en lavere koncentration, så man skal spise helt op til seks kapsler om dagen. Det medfører et meget højt fedtindtag, som er dårligt både for vægten og eventuelt også kolesteroltallet. Sørg for, at koncentrationen er høj, så du skal tage så få kapsler som muligt.

Frederlk skrev:Jeg har læst at man skal tage 5-10 ml, mener nok jeg læste det på en Lysi Fiskeolie.. Bruger Möllers p.t., det er bedre kan jeg mærke.

Nick_91 skrev:Come on, man kan ikke mærke forskel på forskellige fiskeolier...

essensen skrev:Nick_91 skrev:Come on, man kan ikke mærke forskel på forskellige fiskeolier...
Øhh, jo Nick ... det er altså ret stor forskel i kvalitet fra mærke til mærke; specielt i koncentreringen af ren fiskeolie.

Nick_91 skrev:essensen skrev:Nick_91 skrev:Come on, man kan ikke mærke forskel på forskellige fiskeolier...
Øhh, jo Nick ... det er altså ret stor forskel i kvalitet fra mærke til mærke; specielt i koncentreringen af ren fiskeolie.
Det ved jeg godt. Det jeg snakker om er, at Frederlk siger, at han kan mærke(en fysisk) forskel, hvilket jeg ikke mener, man kan.
Ret mig, hvis jeg(mod al forventning) tager fejl (:

MC skrev:Nick_91 skrev:essensen skrev:Nick_91 skrev:Come on, man kan ikke mærke forskel på forskellige fiskeolier...
Det ved jeg godt. Det jeg snakker om er, at Frederlk siger, at han kan mærke(en fysisk) forskel, hvilket jeg ikke mener, man kan.
Så ud mener altså ikke at han kan mærke forskel? Hvorfor mener du ikke det

Nick_91 skrev:essensen skrev:Nick_91 skrev:Come on, man kan ikke mærke forskel på forskellige fiskeolier...

essensen skrev:Nick_91 skrev:essensen skrev:Nick_91 skrev:Come on, man kan ikke mærke forskel på forskellige fiskeolier...
Hvis koncentrationen af ren fiskeolie er større i én pille fra en producent end fra en anden, er det da helt plausibelt man fysisk kan mærke en forskel ved indtag af dem (såfremt vi taler om indtag af samme antal piller begge steder).

Nick_91 skrev:essensen skrev:Nick_91 skrev:essensen skrev:Nick_91 skrev:Come on, man kan ikke mærke forskel på forskellige fiskeolier...
Hvis koncentrationen af ren fiskeolie er større i én pille fra en producent end fra en anden, er det da helt plausibelt man fysisk kan mærke en forskel ved indtag af dem (såfremt vi taler om indtag af samme antal piller begge steder).
Jeg er stadig ikke med på, hvordan det skulle kunne mærkes?

Jeg tror fx at Bodylabs fiskeolie er bedre. MEEEEEN også dyrere 
Lasse7280 skrev:Jeg hører sgu med til den gruppe der siger at de ikke kan mærke forskel.
Men jeg tror stadig at der er forskel på kvalitet, jeg købte lige 2*120 piller af 500 mg fra coop xtra til 18 kr pr stkJeg tror fx at Bodylabs fiskeolie er bedre. MEEEEEN også dyrere

vQlse skrev:http://www.hjerteforeningen.dk/sw105118.asp
Feder fiskeolie?
Fiskeolietilskud kan øge vægten 1-2 kg. Det er derfor vigtigt, at skære lidt på sit forbrug af andre fedtstoffer, hvis man ønsker at holde sin vægt.
...
Ehh.... Say what?

Støttrup skrev:Lasse7280 skrev:Jeg hører sgu med til den gruppe der siger at de ikke kan mærke forskel.
Men jeg tror stadig at der er forskel på kvalitet, jeg købte lige 2*120 piller af 500 mg fra coop xtra til 18 kr pr stkJeg tror fx at Bodylabs fiskeolie er bedre. MEEEEEN også dyrere
Bodylab fiskeolie er da billigt

Smeden skrev:Ja hvordan søren skulle man kunne "mærke" forskel på det ene og det andet præperat? Det er endda de færreste, der overhovedet kan mærke forskel på om de spiser fiskeolie eller ej.
Jeg kan ikke følge en vægtøgning pga fiskeolie. Fedt er naturligvis fedt, men det er edderhyleme ikke mange kcal man får fra de par gram olie. Tværtimod er der måske en lille effekt at hente på vægttabsfronten...

Ungen skrev:Smeden skrev:Ja hvordan søren skulle man kunne "mærke" forskel på det ene og det andet præperat? Det er endda de færreste, der overhovedet kan mærke forskel på om de spiser fiskeolie eller ej.
Jeg kan ikke følge en vægtøgning pga fiskeolie. Fedt er naturligvis fedt, men det er edderhyleme ikke mange kcal man får fra de par gram olie. Tværtimod er der måske en lille effekt at hente på vægttabsfronten...
Men hvis man ser på det er 3 kapsler(1g.stk.) 27kcal. 27*365 = 9855kcal, hvilket jo er over 1kg. fedt. Men det er meget firkantet.

Illisher skrev:Frederlk skrev:Jeg har læst at man skal tage 5-10 ml, mener nok jeg læste det på en Lysi Fiskeolie.. Bruger Möllers p.t., det er bedre kan jeg mærke.
ok du kan ligefrem mærke forskel på om du tager den ene eller anden? Hvordan "mærkes" det så? i styrke fremgang? velvære? eller føles det bare bedre?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster