Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HerreBred skrev:Hej, kan vi ikke prøve at 100% kun fokuser på at få en fissekrop og ikke en stor bodybuilder krop. Måske er det kun fedt procenten og ben træningen der er forksellen, eller måske ligger der mere i det?
En fissekrop er jo lidt ala nik/jay bare med en lille smule mere masse all around. Men jeg er i tvivl omkring hvilke øvelser der skal fokuseres på for at opnå denne type krop og ikke en stor bb krop. Måske skal der meget mere mave træning eller andet til?
lav fedtprocent er self alfa omega. ca. 10% er vel passende?
bb bænk for bryst
militarypress og/eller lateral raises for skulder
Mavebøjninger med vægt på brystet for ABS
shrugs for nakke
dødløft+rows for ryg+vinger
lex extension for læg (læg høre med til en fissekrop i mit hoved).
diverse iso øvelser til biceps/triceps for arme.
Så er der den muskel ved siden af abs som nærmenst giver et "v" ned til underlivert. Hvad muskelen hedder ved jeg ikke og heller ikke hvordan den skal trænes?
Kom gerne med en masse kommentar til gode øvelser/programmer/teknikker for at opnå denne type krop og ikke kommentar om at det ser dumt ud uden lår og alt muligt andet.

ckp2906 skrev:HerreBred skrev:Hej, kan vi ikke prøve at 100% kun fokuser på at få en fissekrop og ikke en stor bodybuilder krop. Måske er det kun fedt procenten og ben træningen der er forksellen, eller måske ligger der mere i det?
En fissekrop er jo lidt ala nik/jay bare med en lille smule mere masse all around. Men jeg er i tvivl omkring hvilke øvelser der skal fokuseres på for at opnå denne type krop og ikke en stor bb krop. Måske skal der meget mere mave træning eller andet til?
bb bænk for bryst
shrugs for nakke
Så er der den muskel ved siden af abs som nærmenst giver et "v" ned til underlivert. Hvad muskelen hedder ved jeg ikke og heller ikke hvordan den skal trænes?
Kom gerne med en masse kommentar til gode øvelser/programmer/teknikker for at opnå denne type krop og ikke kommentar om at det ser dumt ud uden lår og alt muligt andet.
Den muskel er det man kalder skrå mave. Trænes ved fx side bends

HerreBred skrev:ckp2906 skrev:HerreBred skrev:Hej, kan vi ikke prøve at 100% kun fokuser på at få en fissekrop og ikke en stor bodybuilder krop. Måske er det kun fedt procenten og ben træningen der er forksellen, eller måske ligger der mere i det?
bb bænk for bryst
shrugs for nakke
Den muskel er det man kalder skrå mave. Trænes ved fx side bends
Hekt sikkert

HerreBred skrev:Hej, kan vi ikke prøve at 100% kun fokuser på at få en fissekrop og ikke en stor bodybuilder krop. Måske er det kun fedt procenten og ben træningen der er forksellen, eller måske ligger der mere i det?
bb bænk for bryst
shrugs for nakke

bb bænk for bryst
shrugs for nakke

PeterBrandt skrev:Ik for noget man plejer man ikke at sige fisseform eller er det bare mig ?

PeterBrandt skrev:Ik for noget man plejer man ikke at sige fisseform eller er det bare mig ?

b000t skrev:Nu vi vender emnet. Hvem har den bedste fisseform? Altså af kendisser eller whatever....
Ryan Reynolds er ret godt kørende imo

zmile2me skrev:b000t skrev:Nu vi vender emnet. Hvem har den bedste fisseform? Altså af kendisser eller whatever....
Grimt chest. Men ellers ganske i orden. Jeg fortrækker dog noget mere over-all masse.
Jeg tror 1-2 år er lige i underkanten. Kan dog nok lade sig gøre, hvis udgangspunktet er en sublim genetik, intensiv træning 4-6 gange i ugen og den rigtige kost. Jeg holder dog stadig på at for de flestes vedkommende vil det tage en ca 5 års tid. Og der skal selvfølgelig også lægges kræfter i.
Noget andet er, at når tiden er gået, får man nok svært ved at stoppe igen, da man jo er blevet afhængig af træning og den følelse det giver - eller er det bare mig? ;)

jonathanson skrev:zmile2me skrev:b000t skrev:Nu vi vender emnet. Hvem har den bedste fisseform? Altså af kendisser eller whatever....
Grimt chest. Men ellers ganske i orden. Jeg fortrækker dog noget mere over-all masse.
Jeg tror 1-2 år er lige i underkanten. Kan dog nok lade sig gøre, hvis udgangspunktet er en sublim genetik, intensiv træning 4-6 gange i ugen og den rigtige kost. Jeg holder dog stadig på at for de flestes vedkommende vil det tage en ca 5 års tid. Og der skal selvfølgelig også lægges kræfter i.
Noget andet er, at når tiden er gået, får man nok svært ved at stoppe igen, da man jo er blevet afhængig af træning og den følelse det giver - eller er det bare mig? ;)
Det tager ikke mere ind2 år, hvis du bare vil have en fisse form

Nelly skrev:Eating healthy and also eating a lot of protein is the key to muscle growth. Not bagged, boxed or prepared already meals is going to help you gain weight the right way. You will need to replace those meals with fresh chicken, turkey, beef (don't eat that much because it could clog your arteries and contains a somewhat high level of fat)

Qmega skrev:Spise sundt og meget protein er nøglen til musklevækst. Man skal heller ikke spise for meget kød, for det blokere blodårene.

Qmega skrev:
- Taget ud fra hans side.Nelly skrev:Eating healthy and also eating a lot of protein is the key to muscle growth. Not bagged, boxed or prepared already meals is going to help you gain weight the right way. You will need to replace those meals with fresh chicken, turkey, beef (don't eat that much because it could clog your arteries and contains a somewhat high level of fat)
LOL
Spise sundt og meget protein er nøglen til musklevækst. Man skal heller ikke spise for meget kød, for det blokere blodårene.

Qmega skrev:
- Taget ud fra hans side.Nelly skrev:Eating healthy and also eating a lot of protein is the key to muscle growth. Not bagged, boxed or prepared already meals is going to help you gain weight the right way. You will need to replace those meals with fresh chicken, turkey, beef (don't eat that much because it could clog your arteries and contains a somewhat high level of fat)
LOL
Spise sundt og meget protein er nøglen til musklevækst. Man skal heller ikke spise for meget kød, for det blokere blodårene.

essensen skrev:Hvad er der galt i hans råd? Det er da et ganske fint råd - ingen forarbejdet mad, masser af protein gennem magert kød og hold igen med oksekødet.

essensen skrev:Qmega skrev:
LOL
Hvad er der galt i hans råd? Det er da et ganske fint råd - ingen forarbejdet mad, masser af protein gennem magert kød og hold igen med oksekødet.
Jonathansen>> Du kan ikke bare sætte et eller anden arbitrær tidsramme og postulere man, lige meget hvad, ikke tager mere end 2 år at få en fisseform. Det afhænger af en laaang række ting. Nogle vil kunne opnå en fin form på 1-2 år andre skal bruge mere - der er som sagt en lang række faktorer involveret i det.
I øvrigt et fail-emne. Trådstarter; hvis du vil have en fisseform så begynd at træne hårdt og ordentligt - det er sværere end du tror at opnå en god lean form med en tilpas mængde muskelmasse.

jonathanson skrev:
Hvis du har kosten, søvnen og træning på plads. Så kan du sagtens få en rimelig habil fisse form på 2 år

essensen skrev:jonathanson skrev:
Hvis du har kosten, søvnen og træning på plads. Så kan du sagtens få en rimelig habil fisse form på 2 år
Du kan stadig ikke bare svinge sådan et postulat ud - det kan ikke garanteres for alle. For nogle - ja, for andre - nej.

jonathanson skrev:Hvis du har kosten, søvnen og træning på plads. Så kan du sagtens få en rimelig habil fisse form på 2 år

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster