Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1538
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1536

Følg bodybuilding.dk på

Fitness World opkøber Fresh Fitness

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Brugeravatar

Reputation point: 160

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

150 centre er Fitness World nu oppe på ;)
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Bum... Sådan fjerner man konkurrencen. Skal vi væde med, at prisen ryger op om få måneder #-o
Brugeravatar

Reputation point: 33

Træner her: SPH GYM
Muscle House Gym

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Spændt på hvad de gør ved de centre som ligger meget tæt på hinanden. De ender jo nok med at sælge nogle lokaler.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Fresh Fitness åbnede d. 15 November i Viborg.
Fitness World åbnede d. 15 December i Viborg.

Lol. :D

Men det ser ud til at nuværende medlemmer af Fresh Fitness beholder abonnements priserne og 24/7 åbning.

Jeg har lige et spørgsmål, i FW Viborg har de valgt at bolte alle bænkene (dem som plejer at stå løse rundt omkring) fast til gulvet, er det alm. i andre FW?
For jeg håber satme ikke de bolter skidtet fast i Fresh Fitness, for det er da for lame.

Reputation point: 0

Lenny87 skrev:Fresh Fitness åbnede d. 15 November i Viborg.

Men det ser ud til at nuværende medlemmer af Fresh Fitness beholder abonnements priserne og 24/7 åbning.

Jeg har lige et spørgsmål, i FW Viborg har de valgt at bolte alle bænkene (dem som plejer at stå løse rundt omkring) fast til gulvet, er det alm. i andre FW?
For jeg håber satme ikke de bolter skidtet fast i Fresh Fitness, for det er da for lame.

Har de gjort i flere centre i Sønderjylland også. Helt til grin.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

sådan er det også over alt her i aarhus, så det tror jeg godt du kan regne med bliver normalen :)

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Forcedreps skrev:
Lenny87 skrev:Fresh Fitness åbnede d. 15 November i Viborg.

Har de gjort i flere centre i Sønderjylland også. Helt til grin.

Synes faktisk det er dejligt. Folk har det med at smide bænkene overalt. Dog er der stadig i det center jeg træner i omkring 4 løse bænke. Så man kan bruge dem ved f.eks. kabeltårne efter behov.
Brugeravatar

hvorfor er det "lame" at de er sat fast i gulvet ? :-s

Det har de også gjort i den lokale fdk jeg træner i. Det sjove, (som er ret tragisk egentlig), er at de har boltet dem skævt, så bænkene er småskæve..

Reputation point: 5

aabm skrev:hvorfor er det "lame" at de er sat fast i gulvet ? :-s

Bl.a. ovenstående indlæg, også kan der være ting som afstand mellem bænkene - Er der plads til at der bliver kørt flyes ved siden af hinanden, eller bare generelle øvelser for den sags skyld? Kabeltårne, her bruger mange en bænk. Jeg sætter som oftest en step ind under min bænk, når jeg kører DB decline press, det kan man ikke når der er bolte i. Kunne egentlig blive ved.

Den eneste fordel, ved at bolte det fast, er at slid på materiallerne er betydeligt mindre, hvilket nok er den eneste grund til det er gjort.

Som nogle nævner omkring priser, så nej, tvivler meget. Der er stadig FitnessDK, og så længe de stadig eksisterer, så tvivler jeg på at Fitness World kan hæve priserne ret meget, uden det får betydning. Desuden så er der stadig en masse mindre kæde, samt lokale centre, som de stadig skal konkurrere på prisen med, så meget højere tvivler jeg på at den bliver.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Chayen skrev:150 centre er Fitness World nu oppe på ;)

Græder eller blinker din smiley? Jeg håber den græder.
Brugeravatar

Reputation point: 490

Træner her: Ultimate Gym

Haha dagens joke. Jeg ved ikke der skal grines eller grædes :shock:
Jeg var på ingen måde fan af fresh fitness, men det er da sørgerligt, at giganten over dem alle udkæmper andre fitness centre. Jeg ved godt det har været kutyme i mange år, men lige pludselig er der meget få valg muligheder tilbage :cry:
Why ask for truth when you close your ears to it?
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: København

Træner her: Fitness World Lyongade
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00

Er nu egentlig meget tilfreds med FW hvor jeg træner til dagligt. Man kan nu i den FW jeg træner i fra 5. januar, for 100 kr. ekstra i mdr. tage én bar, proteindrik og andre produkter der står fitnessworld på pr. dag. Har prøvet deres proteindrikke som indeholde 25g protein og kulhydrat og synes egentlig de smager godt. Ved godt de 25g kulhydrat er sukker og produktet ikke er ren ren, men for 100 kr mdr er det billigt.

Jeg træner pt. 6 dage i ugen. 6 x 4 uger = 24 barer/proteindrikke for 100 kr. Synes jeg er MEGET billigt og laver derfor bare en justering i kostplanen så det kommer til at passe ind. Det er billigere end alm. proteinpulver. :)

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Prezn skrev:Er nu egentlig meget tilfreds med FW hvor jeg træner til dagligt. Man kan nu i den FW jeg træner i fra 5. januar, for 100 kr. ekstra i mdr. tage én bar, proteindrik og andre produkter der står fitnessworld på pr. dag. Har prøvet deres proteindrikke som indeholde 25g protein og kulhydrat og synes egentlig de smager godt. Ved godt de 25g kulhydrat er sukker og produktet ikke er ren ren, men for 100 kr mdr er det billigt.

Jeg træner pt. 6 dage i ugen. 6 x 4 uger = 24 barer/proteindrikke for 100 kr. Synes jeg er MEGET billigt og laver derfor bare en justering i kostplanen så det kommer til at passe ind. Det er billigere end alm. proteinpulver. :)

Om så jeg fik gratis medlemskab og gratis Proteindrik/bar, så havde jeg stadigvæk ikke trænet i fitnessworld...
Brugeravatar

Reputation point: 33

Træner her: SPH GYM
Muscle House Gym

Einhill skrev:
Prezn skrev:Er nu egentlig meget tilfreds med FW hvor jeg træner til dagligt. Man kan nu i den FW jeg træner i fra 5. januar, for 100 kr. ekstra i mdr. tage én bar, proteindrik og andre produkter der står fitnessworld på pr. dag. Har prøvet deres proteindrikke som indeholde 25g protein og kulhydrat og synes egentlig de smager godt. Ved godt de 25g kulhydrat er sukker og produktet ikke er ren ren, men for 100 kr mdr er det billigt.

Om så jeg fik gratis medlemskab og gratis Proteindrik/bar, så havde jeg stadigvæk ikke trænet i fitnessworld...

Hehe fair nok. Siger bare jeg som egentlig glad nok for, at være der og ville bare dele denne "nyhed" da jeg synes det er ret cool :). Jeg har desværre ikke andre fitnesscentre at tage til, da FW har opkøbt alle centre i Herning (de større), så de nu har 3 centre :shock:

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Har været glad for at træne i Fresh Fitness (stort nyere center, åbent 24/7, billigt, ingen træningshæmmende regler). Så ser det som en dårlig nyhed, hvis det medfører mange idiotiske tiltag, må jeg tage skridtet og blive kunde i et "seriøst" træningscenter.

Reputation point: 110

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 122.50
- Dødløft: 165.00

aabm skrev:hvorfor er det "lame" at de er sat fast i gulvet ? :-s

Prøv du at racke 100+ kg i bænkpres med en fastlåst bænk.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

Det er selvfølgelig ikke "lame", at bænkene bliver boltret fastet til gulvet i en fitness world, så længe der stadig er nogle man kan flytte på til smith stativet eller i forhold til andre sjove øvelser.
Folk sætter i forvejen sjældent vægte på plads i FW, så derfor er det meget rart at disse ''baser' er hvor de bør være.
Min personlige erfaring er kun positiv i forhold til dette initiativ. Så længe der er plads til bla. flyers og et par enkelte frie bænke ser jeg ikke noget problem.

Problemet er nok nærmere, at folk praktiserer mere eller mindre retarderende øvelser i FW.

Hvalen290 skrev:

Haha dagens joke. Jeg ved ikke der skal grines eller grædes :shock:
Jeg var på ingen måde fan af fresh fitness, men det er da sørgeligt, at giganten over dem alle udkæmper andre fitness centre. Jeg ved godt det har været kutyme i mange år, men lige pludselig er der meget få valg muligheder tilbage :cry:

Markedskræfterne kan være en bitch. Men der er samtidig heller ikke nogen grund til, at male fanden på vægen. De får alligevel en del danskere til, at bevæge sig, hvilket i det store heler er positivt.

Einhill skrev:Om så jeg fik gratis medlemskab og gratis Proteindrik/bar, så havde jeg stadigvæk ikke trænet i fitnessworld...

Det behøver du så heldigvis heller ikke. Men faktum er, at med den rette indstilling så kan man faktisk få en fornuftig træning i FW. Dermed ikke sagt, at det er det mest inspirerende sted, men 20kg i FW vejer dog det samme her, som andre steder.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Jazzy skrev:men 20kg i FW vejer dog det samme her, som andre steder.

Det er løgn. Jeg har haft tecnogym, eleiko og casal på vægten, tecnogym vægtskiven vejede mindst.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Moose skrev:
Jazzy skrev:men 20kg i FW vejer dog det samme her, som andre steder.

Det er løgn. Jeg har haft tecnogym, eleiko og casal på vægten, tecnogym vægtskiven vejede mindst.

der er også forskel på technogym skiverne. Centrene har flere forskellige versioner af de samme skiver da nogle er nyere end andre og her er der også forskel på vægten i de forskellige. Faktisk betydelig forskel nogle gange.

Styrkeliste

Bliver spændende at se hvad der sker med prisen, mange FW centre gik jo ned til 149kr fordi FF lå i nærheden.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Yilar skrev:Bliver spændende at se hvad der sker med prisen, mange FW centre gik jo ned til 149kr fordi FF lå i nærheden.

Der står jo, at Fresh Fitness medlemmer beholder deres nuværende pris. Om det så er til at stole på, ja, det ved jeg ikke. Men æv hvis det ikke gjorde, set fra mit helt eget perspektiv :)

Det bliver dog sjovt at se, hvad de fx vil gøre oppe på Jens Baggesens Vej i Aarhus. Der er lige åbnet et Fresh Fitness 50 m fra den største FW i Aarhus for blot et par måneder siden. Bum bum...

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Derunderon skrev:
Yilar skrev:Bliver spændende at se hvad der sker med prisen, mange FW centre gik jo ned til 149kr fordi FF lå i nærheden.

Der står jo, at Fresh Fitness medlemmer beholder deres nuværende pris. Om det så er til at stole på, ja, det ved jeg ikke. Men æv hvis det ikke gjorde, set fra mit helt eget perspektiv :)

Det bliver dog sjovt at se, hvad de fx vil gøre oppe på Jens Baggesens Vej i Aarhus. Der er lige åbnet et Fresh Fitness 50 m fra den største FW i Aarhus for blot et par måneder siden. Bum bum...

samme som ved nøreport sikkert. beholder dem begge.

Styrkeliste

Tror de beholder dem, prøv bare at se på Lyngby. Der overtog FW et SATS (vistnok), så nu ligger der bare to centre virkeligt tæt.

Geografisk sted: Virum

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster