Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

?, når det er sagt, hvis du har det svært ved din krop så synes jeg du skal snakke med dem hvor du er i behandling for din ortoreksi - de burde også have forstand på at hjælpe dig med at ændre/acceptere dit body image

CaliWali skrev:Som jeg har nævnt tidligere, så prøv at ligge nogle billeder op (eller i det mindste tag nogle, og tag et kig på dem selv), så vil du hurtigt opdage at du ikker er så tyk som du selv tror.
Du kan ej heller forvente at rende rundt med en fedt procent <10 hele året, og så samtidig blive stor og stærk.

Taekwondo body skrev:CaliWali skrev:Som jeg har nævnt tidligere, så prøv at ligge nogle billeder op (eller i det mindste tag nogle, og tag et kig på dem selv), så vil du hurtigt opdage at du ikker er så tyk som du selv tror.
Du kan ej heller forvente at rende rundt med en fedt procent <10 hele året, og så samtidig blive stor og stærk.
Yes Yes ved det godt:-) men syntes det lidt tidligt at tage nye billeder især når jeg går efter en langsom men sikker fremgang, og da der INGEN problemer har været de første 3 uger indikerer også at denne uges vægt forøgelse er væske så det ikke fordi jeg er bange for det er fedt
Pind skrev:Hvis du ikke vil holde væske, så sørg for at drikke rigeligt med vand igennem dagen, og vælg dine kulhydrater med omhu.

MPH skrev:Pind skrev:Hvis du ikke vil holde væske, så sørg for at drikke rigeligt med vand igennem dagen, og vælg dine kulhydrater med omhu.
Hvad mener du med dette? Binder nogen kulhydrater mere væske end andre (f.eks. sukker vs stivelse)?

Taekwondo body skrev:Jeg suger til mig af de mange gode råd.
Zink spejlet fortæller mig pt det er tid til cut begrund af den væske som har sat sig, det kan også være en allergisk reaktion, mit ansigt var helt rundt og oppustet og lignede lort Her til morgen Det kan også være som pind siger nogen fødevarer som der Gør jeg ophober mere væske end andre fødevarer. Det var en mulighed at prøve udlukkelses metoden

Garik skrev:Så det er egentlig kommet de sidste to dage, hvor du har fået anderledes mad samt været til julefrokost.
Mon ikke du overreagerer en smule?

Jukkaboy skrev:
Wall of good advice

Jukkaboy skrev:Smid nogle billeder op så vi kan give dig et realistisk råd og tilbagemeldinger.
Det jeg siger nu er ikke ment til at fornærme dig, jeg føler blot det skal nævnes. Du lyder som en der har brug for hjælp - det du døjer med lyder som en decideret mix af spisestyrrelse/selvværd/selvbillede problematik. Jeg har selv haft det tæt inde på livet flere gange med familie medlemmer og venner.
De ting de gik og døjede med, blev beskrevet mere eller mindre præcist som det du gør her på forummet. Det er ikke vigtigt altid at være cut og markeret, tværtimod. Hvis du gerne vil tage nogle nævneværdig mængde muskelmasse på bliver du nød til at acceptere, at du kommer til at tage på. Følelsen af at du føler dig tyk er nok nærmere et resultat af, at du oppe i hovedet er utilfreds og nedtrykt over at dine markeringer ikke er på samme niveau.
Jeg har selv prøvet at gå fra 142kg-80kg og derefter have svært ved at tage muskel på fordi jeg ikke kunne få mig selv til at spise nok. Det er virkelig vigtigt at du arbejder med dette - nu har jeg stille og roligt fået sneget mig op omkring de 95kg med en fedt% på omkring de 15 vil jeg skyde på.
Hvis det er et spørgsmål om at appelerer til det modsatte køn, så kan jeg lige give dig en personlig anekdote - så bestemmer du selv hvad den er værd for dig. Min kæreste mødte mig da jeg vejede 82kg og havde markerede mavemuskler, men langt fra ligeså meget masse. Hun synes jeg er langt mere attraktiv nu, med bredere ryg/bryst/skuldre/arme, større ben og overall større massefylde. Hun er fucking ligeglad med mavemuskler det meste af tiden og hendes veninder har ofte sagt det samme når de/vi har diskuteret kropsidealer og hvad der er attraktivt.
Hvis du møder en pige og i bliver glade for hinanden eller bare er liderlige og vil knalde, så knalder hun dig - ligemeget om du har markerede mavemuskler eller ej, det betyder ikke en skid. Tror du seriøst følgende scenarie vil udspille sig? "Fuck vi er liderlige, tag tøjet af så vi kan komme igang!" ..Du tager trøjen af og samtlige alarmklokker ringer, rødt lys lyser i alle rummets hjørner og hun skynder sig ud af døren...nej vel?
Du skal spørge dig selv hvorfor nogle fucking mavemuskler betyder så meget for dig? Du er hverken professionel atlet, BB'er, model eller lign. Det vil sige, udover at du gerne vil se godt ud uden T-shirt på (hvilket du sansynligvis alligevel ikke gør, hvis du ikke har den nødvendige masse), så tjener din frygt for at spise og tage på INTET formål, tværtimod så udvander og ødelægger det dit mål om at få en flot krop på langt sigt.
Indsæt selv kommaer. Det blev længere end jeg troede.
det er ganske enkelt fordi jeg har været overvægtig med patter som jeg bestemt ikke vil være i nærheden af igen !!!
SoS skrev:Jukkaboy skrev:
Wall of good advice
This! Jukkaboy speaks the truth.
Du er i behandling for Ortoreksi. Du har ikke brug for flere små fif og regler om hvordan du kan undgå let væskeophobning etc. Du har brug for det du får i behandlingen. Vil gætte på at mere overvågning af fremgang og daglig monitorering ikke er vejen frem.

Taekwondo body skrev:SoS skrev:Jukkaboy skrev:
Wall of good advice
This! Jukkaboy speaks the truth.
Du er i behandling for Ortoreksi. Du har ikke brug for flere små fif og regler om hvordan du kan undgå let væskeophobning etc. Du har brug for det du får i behandlingen. Vil gætte på at mere overvågning af fremgang og daglig monitorering ikke er vejen frem.
Du har nok ret, men det er nuheller ikke kun råd og tips jeg søger men spørgmålet er om jeg overreagere som Garik også spørger ind til , jeg har bare svært ved at tro andre kan leve med det og er helt uforstående for det overhoved er muligt at tage 2-3 kg på over weekenden nåe mit kcal tal ligger nogen lunde som i hverdagen det er dog nogen andre fødevare

Hansen1402 skrev:Prøv at se denne;
http://9gag.com/gag/5437835?ref=gp
Måske den kan sætte ting lidt i perspektiv for dig.

Udgaard skrev:Det kan godt være jeg spørg dumt. Men er det du har ved maven ikke bare løs hud efter at du har været overvægtig? Når du spænder op går huden jo ind i samtlige hulninger den kan finde på resten af kroppen (oppe ved kragebenet og hvor lår møder hofteskål). Så du har bestemt ikke en høj fedt procent.

Taekwondo body skrev:Udgaard skrev:Det kan godt være jeg spørg dumt. Men er det du har ved maven ikke bare løs hud efter at du har været overvægtig? Når du spænder op går huden jo ind i samtlige hulninger den kan finde på resten af kroppen (oppe ved kragebenet og hvor lår møder hofteskål). Så du har bestemt ikke en høj fedt procent.
Det ikke et dumt spørgsmål, men det mener jeg heldigvis ikke det er da min fedtprocent har Været mindre end da jeg vejede 73 kg se min log i toppen og i bunden (blå underbukser)

Tyskeren skrev:døjer selv med at binde sindssygt væske, da jeg kom hjem fra ferie i sommers, havde jeg efter en uge med ekstra god mad og godt med is og drinks taget 6kg væske på, det raslede af på 2 dage da jeg kom hjem. - og ja jeg skulle RIGTIG meget på toilettet i de 2 dage![]()
har prøvet mange ting for ligge en dæmper på det når jeg er i kcal overskud, for mig fungerer det at fokusere dels på at få relativt få carbs samt kun de gode, langsomme carbs pt. får jeg feks udelukkende carbs fra havregryn og grøntsager ! det tager det ikke som hvis jeg i kcal underskud og skruer mine carbs rigtig langt ned, men det hjælper ivhertfald.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster