Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

føler mig tyk og utilfreds

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej bb

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare mig Det er meget rodet men jeg prøver alligevel og ellers må i spørge,
Jeg har nu bulket i små 4uger og er gået fra 72,4 til 74,9 kg og kcal fra 2500 til 3200 i snit over ugen. men specielt i denne uge er det gået stærkt, og ja ha fået flere kulhydrater denne uge, jeg gået fra 72,9 til 74,9 vægten vil jo altid varierer begrund af væske og det har jeg meget svært ved at acceptere. Jeg har altid troet det var fedt da det godt kan ligne det til forveksling og det er også grunden til min manglende fremgang da jeg har lavet et par hurtige vægt øgninger kigget mig i spejlet også gået tilbage til cut da mit mål er en flot og markeret krop, også har jeg svært ved at se på mine markeringer HELT forsvinder så jeg ikke engang kan se lidt mavemuskler når jeg spænder,

men da jeg fik nogen smertestillende piller gik jeg fra 73til 76,6 på 5 dage og kunne slet ikke have det, og der slo det mig at det ikke fedt der er mit bulke problem men væske i korppen, det forsvandt i øvrigt igen efter 3-4 dage uden piller, og fik det godt med mig selv igen.

men når de perioder opstår altså væske ophobning på 1-2 kg så bliver jeg dagligt mindet om min mave som folder/dæler og blævre, og særligt når jeg bukker mig ned og sidder ned puha så det slemt, Skal lige siges jeg tidligere har Været overvægtig (100 kg) og det nok stammer derfra, og jeg er i behandling for spiseforstyrelse (Ortoreksi)

Det er status

Men jeg ved også at cutte 40 uger ud af 52 IKKE er vejen frem og når jeg kommer ned på de 72-73 med min højde på 183 så savner jeg da også noget masse !! og jeg vil også fuldføre mit 6 månedders lean bulk
men nu når man lean bulker og jeg stiger og falder 1-2 kg hvordan kan man så vide om man tager på efter et lean princip det jo næsten umuligt ? og spejlet er jo heller ikke nogen hjælp. hvordan gør i andre ? og hvordan takler jeg mit noget forsrkuet syn på min krop

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Som jeg har nævnt tidligere, så prøv at ligge nogle billeder op (eller i det mindste tag nogle, og tag et kig på dem selv), så vil du hurtigt opdage at du ikker er så tyk som du selv tror.
Du kan ej heller forvente at rende rundt med en fedt procent <10 hele året, og så samtidig blive stor og stærk. :)
Proud member of Team Fat Ups.
Brugeravatar

Reputation point: 68

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00

hvis det går dig på at du tager på i væske, skulle du måske prøvet at spise efter en low carb diet :)?, når det er sagt, hvis du har det svært ved din krop så synes jeg du skal snakke med dem hvor du er i behandling for din ortoreksi - de burde også have forstand på at hjælpe dig med at ændre/acceptere dit body image

Reputation point: 40

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00

Lad være med at veje dig hele tiden.

Lad være med at kigge sådan på dig hele tiden.

Vil du have lidt muller, så bulk dig op på de 80 kg over de næste 6 mdr. Stille og roligt. Træn hårdt og Kør dig til græsen med nok kilo på udstyret.

Hvis du vil vokse må du yde, på med kost og træning

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Hvis du vil være cut hele året rundt og stadig øge din masse og vægt. Ja så kender du selv svaret

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

CaliWali skrev:Som jeg har nævnt tidligere, så prøv at ligge nogle billeder op (eller i det mindste tag nogle, og tag et kig på dem selv), så vil du hurtigt opdage at du ikker er så tyk som du selv tror.
Du kan ej heller forvente at rende rundt med en fedt procent <10 hele året, og så samtidig blive stor og stærk. :)

Yes Yes ved det godt:-) men syntes det lidt tidligt at tage nye billeder især når jeg går efter en langsom men sikker fremgang, og da der INGEN problemer har været de første 3 uger indikerer også at denne uges vægt forøgelse er væske så det ikke fordi jeg er bange for det er fedt

Styrkeliste

Hvis du ikke vil holde væske, så sørg for at drikke rigeligt med vand igennem dagen, og vælg dine kulhydrater med omhu.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Taekwondo body skrev:
CaliWali skrev:Som jeg har nævnt tidligere, så prøv at ligge nogle billeder op (eller i det mindste tag nogle, og tag et kig på dem selv), så vil du hurtigt opdage at du ikker er så tyk som du selv tror.

Yes Yes ved det godt:-) men syntes det lidt tidligt at tage nye billeder især når jeg går efter en langsom men sikker fremgang, og da der INGEN problemer har været de første 3 uger indikerer også at denne uges vægt forøgelse er væske så det ikke fordi jeg er bange for det er fedt

Hvis du bruger et målebånd fra tid til anden vil du ikke lige så nemt blive snydt af væske i kroppen. Fedt sætter sig gerne om livet på mænd. Så ved at måle der kan du hold øje med om fedtet er ved at løbe fra dig. Målene på resten af kroppen skulle så gerne vise at der også kommer en del muskler på under dit bulk. Men vil du bulke må du nødvendigvis acceptere at der kommer lidt på om maven også.

Edit: Der er en anden tråd/artikel på denne side hvor Steve Reeves livmål er opgjort til 76 cm (hvis jeg husker rigtigt). Hvis du træner kampsport som dit navn indikere så drop at nå ned på det mål. Du bruger musklerne om livet alt for meget når du træner til at det er i nærheden af et realistisk mål.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Pind skrev:Hvis du ikke vil holde væske, så sørg for at drikke rigeligt med vand igennem dagen, og vælg dine kulhydrater med omhu.

Hvad mener du med dette? Binder nogen kulhydrater mere væske end andre (f.eks. sukker vs stivelse)? :)

Reputation point: 0

Taekwondo, drop alle dine cuts i flere år og lad være med at forbinde bulk som noget man bliver fed af efter et par måneder. Fokuser på din træning samt at spise sundt og fornuftigt. Så skal du nok langsomt øge din kropsmasse - ligesom TheCzech har gjort i flere år. Lige nu, hvad du har i gang har absolut intet med træning at gøre.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

MPH skrev:
Pind skrev:Hvis du ikke vil holde væske, så sørg for at drikke rigeligt med vand igennem dagen, og vælg dine kulhydrater med omhu.

Hvad mener du med dette? Binder nogen kulhydrater mere væske end andre (f.eks. sukker vs stivelse)? :)

Ja. Der er forskel på fødevare. Laktose kan være god til at skabe væskeretention. Hvordan man reagere på forskellige stivelsesprodukter kan ligeledes være en årsag til at man holder mere væske. Her gælder det om, at finde de kilder, der ikke skaber det uønskede resultat. For mit eget vedkommende er det havregryn og bulgur. Det kan jeg spise store mængder af uden af opleve nævneværdig bloat.

All in all, så er det dog ret normalt, at man står skarpere om morgenen end om aftenen pga. Ofte pga. dehydrering efter at have sovet i flere timer uden væskeindtag.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Hvordan kan dit spejl ikke være til nogle hjælp??? Et spejl lyver aldrig. Bulk indtil du er føler dig for fed og så cut??

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Jeg suger til mig af de mange gode råd.

Zink spejlet fortæller mig pt det er tid til cut begrund af den væske som har sat sig, det kan også være en allergisk reaktion, mit ansigt var helt rundt og oppustet og lignede lort Her til morgen Det kan også være som pind siger nogen fødevarer som der Gør jeg ophober mere væske end andre fødevarer. Det var en mulighed at prøve udlukkelses metoden

Styrkeliste

Taekwondo body skrev:Jeg suger til mig af de mange gode råd.

Zink spejlet fortæller mig pt det er tid til cut begrund af den væske som har sat sig, det kan også være en allergisk reaktion, mit ansigt var helt rundt og oppustet og lignede lort Her til morgen Det kan også være som pind siger nogen fødevarer som der Gør jeg ophober mere væske end andre fødevarer. Det var en mulighed at prøve udlukkelses metoden

Hvad spiser du?
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Det har været lidt blandet denne uge. Men fra søndag til onsdag nøjagtig det jeg plejer og uden at opleve forandring.
Torsdag det samme dog hotdogs til aften og der kunne jeg mærke en forskel dagen efter også var jeg til julefrokost igår men ikke et kæmpe mad bord. Kun rugbrød, 4 stykker med det der nu er til en julefrokost så det er generelt fede ting også en mindre portion risalamande som kan være årsagen selv om den var ganske lille. Det er selvfølgelig noget helt andet i forhold til min faste kostplan men mener bare ikke jeg har oplevet det tidligere

Styrkeliste

Så det er egentlig kommet de sidste to dage, hvor du har fået anderledes mad samt været til julefrokost.

Mon ikke du overreagerer en smule?
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Garik skrev:Så det er egentlig kommet de sidste to dage, hvor du har fået anderledes mad samt været til julefrokost.

Mon ikke du overreagerer en smule?

Det kommer af og til og har ikke haft problemet før. Det kan dog skyldes at jeg er blevet mere bevidst om min krop

Styrkeliste

Smid nogle billeder op så vi kan give dig et realistisk råd og tilbagemeldinger.

Det jeg siger nu er ikke ment til at fornærme dig, jeg føler blot det skal nævnes. Du lyder som en der har brug for hjælp - det du døjer med lyder som en decideret mix af spisestyrrelse/selvværd/selvbillede problematik. Jeg har selv haft det tæt inde på livet flere gange med familie medlemmer og venner.

De ting de gik og døjede med, blev beskrevet mere eller mindre præcist som det du gør her på forummet. Det er ikke vigtigt altid at være cut og markeret, tværtimod. Hvis du gerne vil tage nogle nævneværdig mængde muskelmasse på bliver du nød til at acceptere, at du kommer til at tage på. Følelsen af at du føler dig tyk er nok nærmere et resultat af, at du oppe i hovedet er utilfreds og nedtrykt over at dine markeringer ikke er på samme niveau.

Jeg har selv prøvet at gå fra 142kg-80kg og derefter have svært ved at tage muskel på fordi jeg ikke kunne få mig selv til at spise nok. Det er virkelig vigtigt at du arbejder med dette - nu har jeg stille og roligt fået sneget mig op omkring de 95kg med en fedt% på omkring de 15 vil jeg skyde på.

Hvis det er et spørgsmål om at appelerer til det modsatte køn, så kan jeg lige give dig en personlig anekdote - så bestemmer du selv hvad den er værd for dig. Min kæreste mødte mig da jeg vejede 82kg og havde markerede mavemuskler, men langt fra ligeså meget masse. Hun synes jeg er langt mere attraktiv nu, med bredere ryg/bryst/skuldre/arme, større ben og overall større massefylde. Hun er fucking ligeglad med mavemuskler det meste af tiden og hendes veninder har ofte sagt det samme når de/vi har diskuteret kropsidealer og hvad der er attraktivt.

Hvis du møder en pige og i bliver glade for hinanden eller bare er liderlige og vil knalde, så knalder hun dig - ligemeget om du har markerede mavemuskler eller ej, det betyder ikke en skid. Tror du seriøst følgende scenarie vil udspille sig? "Fuck vi er liderlige, tag tøjet af så vi kan komme igang!" ..Du tager trøjen af og samtlige alarmklokker ringer, rødt lys lyser i alle rummets hjørner og hun skynder sig ud af døren...nej vel?

Du skal spørge dig selv hvorfor nogle fucking mavemuskler betyder så meget for dig? Du er hverken professionel atlet, BB'er, model eller lign. Det vil sige, udover at du gerne vil se godt ud uden T-shirt på (hvilket du sansynligvis alligevel ikke gør, hvis du ikke har den nødvendige masse), så tjener din frygt for at spise og tage på INTET formål, tværtimod så udvander og ødelægger det dit mål om at få en flot krop på langt sigt.

Indsæt selv kommaer. Det blev længere end jeg troede.
Brugeravatar

Reputation point: 75

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00

Jukkaboy skrev:
Wall of good advice

This! Jukkaboy speaks the truth.

Du er i behandling for Ortoreksi. Du har ikke brug for flere små fif og regler om hvordan du kan undgå let væskeophobning etc. Du har brug for det du får i behandlingen. Vil gætte på at mere overvågning af fremgang og daglig monitorering ikke er vejen frem.
This is a Rouchefoucauld. The thinnest water-resistant watch in the world. Singularly unique, sculptured in design, hand-crafted in Switzerland, and water resistant to three atmospheres. This is 'the' sports watch of the '80s
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: US

Jukkaboy skrev:Smid nogle billeder op så vi kan give dig et realistisk råd og tilbagemeldinger.

Det jeg siger nu er ikke ment til at fornærme dig, jeg føler blot det skal nævnes. Du lyder som en der har brug for hjælp - det du døjer med lyder som en decideret mix af spisestyrrelse/selvværd/selvbillede problematik. Jeg har selv haft det tæt inde på livet flere gange med familie medlemmer og venner.

De ting de gik og døjede med, blev beskrevet mere eller mindre præcist som det du gør her på forummet. Det er ikke vigtigt altid at være cut og markeret, tværtimod. Hvis du gerne vil tage nogle nævneværdig mængde muskelmasse på bliver du nød til at acceptere, at du kommer til at tage på. Følelsen af at du føler dig tyk er nok nærmere et resultat af, at du oppe i hovedet er utilfreds og nedtrykt over at dine markeringer ikke er på samme niveau.

Jeg har selv prøvet at gå fra 142kg-80kg og derefter have svært ved at tage muskel på fordi jeg ikke kunne få mig selv til at spise nok. Det er virkelig vigtigt at du arbejder med dette - nu har jeg stille og roligt fået sneget mig op omkring de 95kg med en fedt% på omkring de 15 vil jeg skyde på.

Hvis det er et spørgsmål om at appelerer til det modsatte køn, så kan jeg lige give dig en personlig anekdote - så bestemmer du selv hvad den er værd for dig. Min kæreste mødte mig da jeg vejede 82kg og havde markerede mavemuskler, men langt fra ligeså meget masse. Hun synes jeg er langt mere attraktiv nu, med bredere ryg/bryst/skuldre/arme, større ben og overall større massefylde. Hun er fucking ligeglad med mavemuskler det meste af tiden og hendes veninder har ofte sagt det samme når de/vi har diskuteret kropsidealer og hvad der er attraktivt.

Hvis du møder en pige og i bliver glade for hinanden eller bare er liderlige og vil knalde, så knalder hun dig - ligemeget om du har markerede mavemuskler eller ej, det betyder ikke en skid. Tror du seriøst følgende scenarie vil udspille sig? "Fuck vi er liderlige, tag tøjet af så vi kan komme igang!" ..Du tager trøjen af og samtlige alarmklokker ringer, rødt lys lyser i alle rummets hjørner og hun skynder sig ud af døren...nej vel?

Du skal spørge dig selv hvorfor nogle fucking mavemuskler betyder så meget for dig? Du er hverken professionel atlet, BB'er, model eller lign. Det vil sige, udover at du gerne vil se godt ud uden T-shirt på (hvilket du sansynligvis alligevel ikke gør, hvis du ikke har den nødvendige masse), så tjener din frygt for at spise og tage på INTET formål, tværtimod så udvander og ødelægger det dit mål om at få en flot krop på langt sigt.

Indsæt selv kommaer. Det blev længere end jeg troede.

Jeg ligger et par billeder op selv om jeg ikke kan se fidusen i det da jeg bare ser mere tyk ud som selfølgelig forsvinder i løbet af et par dage.

Det på ingen måde fornærmende det du skriver, ved ikke om jeg lige frem har dårligt selvværd men selvbilled problematik det er helt sikkert, ser mig selv som tynd med tøj på og ser mig selv som tynd men et godt lag fedt på uden tøj især lige nu

Ja det også derfor jeg så vil prøve at undlade nogen af de ting der gør jeg optager så meget væske, så jeg kan spise kcal tæt og løfte nogle seriøse kg !!

Men det har faktisk ikke noget med kvinder at gøre, og ved også godt de fleste hellere vil have en med lidt fedt på uden 6 pack frem for en pindt med 6 pack :) det er ganske enkelt fordi jeg har været overvægtig med patter som jeg bestemt ikke vil være i nærheden af igen !!!

Nu har jeg været på druk igår så den er selfølgelig også der efter men syntes ikke den er særligt slem idag iforhold til de andre gange jeg har haft denne væskeophobning, det skal heller ikke lyde som om jeg drikker og æder 24/7 drikker 3-4 gange om året
efter min overbevisning opstår de situationer særligt når jeg har spist mere sukker end jeg plejer, men som sagt har jeg ikke haft de oplevelser da jeg var tyk, syntes heller ikke det ser så slemt ud på billederne som når jeg ser mig selv live,
men er det det som i kalder bloat ?
Vedhæftede filer
P1010613.jpg
3 Stk med grå underbukser ca 4 uger siden vægt 73 kg de andre 3 idag 76-77 kg har ikke vejet mig. og vejede 74,4 i Mandags

Styrkeliste

SoS skrev:
Jukkaboy skrev:
Wall of good advice

Du er i behandling for Ortoreksi. Du har ikke brug for flere små fif og regler om hvordan du kan undgå let væskeophobning etc. Du har brug for det du får i behandlingen. Vil gætte på at mere overvågning af fremgang og daglig monitorering ikke er vejen frem.

Du har nok ret, men det er nuheller ikke kun råd og tips jeg søger men spørgmålet er om jeg overreagere som Garik også spørger ind til , jeg har bare svært ved at tro andre kan leve med det og er helt uforstående for det overhoved er muligt at tage 2-3 kg på over weekenden nåe mit kcal tal ligger nogen lunde som i hverdagen det er dog nogen andre fødevare

Styrkeliste

Taekwondo body skrev:
SoS skrev:
Jukkaboy skrev:
Wall of good advice

Du har nok ret, men det er nuheller ikke kun råd og tips jeg søger men spørgmålet er om jeg overreagere som Garik også spørger ind til , jeg har bare svært ved at tro andre kan leve med det og er helt uforstående for det overhoved er muligt at tage 2-3 kg på over weekenden nåe mit kcal tal ligger nogen lunde som i hverdagen det er dog nogen andre fødevare

Det er højst sandsynligt bare fluktuationer i væske- og saltbalance. De to ting vil i høj grad påvirke, hvor hakket man ser nu (forudsat ens fedtprocent er lav).
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Prøv at se denne;

http://9gag.com/gag/5437835?ref=gp

Måske den kan sætte ting lidt i perspektiv for dig.

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Hansen1402 skrev:Prøv at se denne;

http://9gag.com/gag/5437835?ref=gp

Måske den kan sætte ting lidt i perspektiv for dig.

Jeg tænkte faktisk på den tidligere på dagen, og bivirkningerne er som jeg ser det ens, og det forklarer igen min manglende fremgang da jeg troede jeg havde bulket og ligget i kcal overskud også tilbage til cut efter sølle 2 måneder

Men har bestemt tænkt mig at hænge i denne gang, men min plan var at øge mit kcal indtag til vægten steg det må man sige den har gjort nu men det jo kun væske og det giver jo ikke meget styrke:-). Skal jeg så bare fortsætte med 3200-3300 i snit som sidste uge og som sikkert ikke er meget mere end mit ligevægtintag

Styrkeliste

Det kan godt være jeg spørg dumt. Men er det du har ved maven ikke bare løs hud efter at du har været overvægtig? Når du spænder op går huden jo ind i samtlige hulninger den kan finde på resten af kroppen (oppe ved kragebenet og hvor lår møder hofteskål). Så du har bestemt ikke en høj fedt procent.
Brugeravatar

Udgaard skrev:Det kan godt være jeg spørg dumt. Men er det du har ved maven ikke bare løs hud efter at du har været overvægtig? Når du spænder op går huden jo ind i samtlige hulninger den kan finde på resten af kroppen (oppe ved kragebenet og hvor lår møder hofteskål). Så du har bestemt ikke en høj fedt procent.

Det ikke et dumt spørgsmål, men det mener jeg heldigvis ikke det er da min fedtprocent har Været mindre end da jeg vejede 73 kg se min log i toppen og i bunden (blå underbukser)

Styrkeliste

Taekwondo body skrev:
Udgaard skrev:Det kan godt være jeg spørg dumt. Men er det du har ved maven ikke bare løs hud efter at du har været overvægtig? Når du spænder op går huden jo ind i samtlige hulninger den kan finde på resten af kroppen (oppe ved kragebenet og hvor lår møder hofteskål). Så du har bestemt ikke en høj fedt procent.

Det ikke et dumt spørgsmål, men det mener jeg heldigvis ikke det er da min fedtprocent har Været mindre end da jeg vejede 73 kg se min log i toppen og i bunden (blå underbukser)

På det billed (med de blå underbukser) har du arme som tændstikker. Nu er de bare tynde (sammenlign underarmen, der er det tydeligst). Bulk dog stille og rolig og træn. Du er tynd.
Brugeravatar

Ja. Skal bare arbejde lidt på mit syn på min krop

Styrkeliste

døjer selv med at binde sindssygt væske, da jeg kom hjem fra ferie i sommers, havde jeg efter en uge med ekstra god mad og godt med is og drinks taget 6kg væske på, det raslede af på 2 dage da jeg kom hjem. - og ja jeg skulle RIGTIG meget på toilettet i de 2 dage :D

har prøvet mange ting for ligge en dæmper på det når jeg er i kcal overskud, for mig fungerer det at fokusere dels på at få relativt få carbs samt kun de gode, langsomme carbs pt. får jeg feks udelukkende carbs fra havregryn og grøntsager ! det tager det ikke som hvis jeg i kcal underskud og skruer mine carbs rigtig langt ned, men det hjælper ivhertfald.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 220.00

Tyskeren skrev:døjer selv med at binde sindssygt væske, da jeg kom hjem fra ferie i sommers, havde jeg efter en uge med ekstra god mad og godt med is og drinks taget 6kg væske på, det raslede af på 2 dage da jeg kom hjem. - og ja jeg skulle RIGTIG meget på toilettet i de 2 dage :D

har prøvet mange ting for ligge en dæmper på det når jeg er i kcal overskud, for mig fungerer det at fokusere dels på at få relativt få carbs samt kun de gode, langsomme carbs pt. får jeg feks udelukkende carbs fra havregryn og grøntsager ! det tager det ikke som hvis jeg i kcal underskud og skruer mine carbs rigtig langt ned, men det hjælper ivhertfald.

Ok ja det også min overbevisning at det er hurtige kulhydrater og sukker som er skurken her, vil skrue ekstre op for peanutputter og rugbrød den kommende uge så lysten til de hurtige kulhydrater ikke opstår.
så måtte du også have en vandseng indbygget i maven:-)? 6 kg på 2dage så kan du Heller ikke have spist særlig meget?

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster