Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Macdoody skrev:Pille en masse ubrugeligt lort fra

caps-iii skrev:Husk på, at mere ikke altid er godt. Skær nogle af iso-øvelserne fra og kør flere tunge sæt i basis-øvelserne.

tossethomsen skrev:----> ved ik hva evil wheels er, men lyder fesent, næsten lige så festen som at træne mave i en maskine... byt begge ud med weighted atomic situps, eller situps med 90 graders lås i hoften!

SørenDP skrev:tossethomsen skrev:----> ved ik hva evil wheels er, men lyder fesent, næsten lige så festen som at træne mave i en maskine... byt begge ud med weighted atomic situps, eller situps med 90 graders lås i hoften!
Det er sgu lamt at du antager en øvelses kvalitet ud fra navnet. Det ville være bedre for alle hvis du undersøgte hvad det er for en øvelse.
Hvis jeg skulle vælge mellem evil wheel eller en omgang cruches ville jeg til enhver tid vælge evil wheel.
nu jeg har youtubet den kender jeg den jo godt, og det er en fee' øvelse!
Smith squat 5x5
Lever seated leg curl 3x10
Sled seated calf press 3x15
--> skift de to sidste ud med dejligt tunge Lunges!

salt skrev:Smith squat 5x5
Hvordan kan du komme frem til at han skal stoppe med at træne baglår og læg og i stedet begynde på en glute/quad øvelse?

tossethomsen skrev:salt skrev:Smith squat 5x5
Hvordan kan du komme frem til at han skal stoppe med at træne baglår og læg og i stedet begynde på en glute/quad øvelse?
Lunges :http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBLunge.html
der har du -osse - baglår. du har sådan set det hele. Trådstarts "problem" var, at hans dag 2 to lang tid. så må man jo prioritere, og her prioriterer jeg så bare en dynamisk øvelse fremfor 2 iso...
that's how

salt skrev:tossethomsen skrev:salt skrev:Smith squat 5x5
Lunges :http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBLunge.html
der har du -osse - baglår. du har sådan set det hele. Trådstarts "problem" var, at hans dag 2 to lang tid. så må man jo prioritere, og her prioriterer jeg så bare en dynamisk øvelse fremfor 2 iso...
that's how
Ja, baglårene bruges som en stabilisator. Du bruger også dine lats som stabilisator i bænkpres, men derfor dropper du ikke at køre rows og pulldowns.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster