Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

zloprase skrev:Det var ihvertfald værd at prøve det program, kan jeg også godt smide noget ben ind i? Jeg har ½ års erfaring og ja jeg træner for styrke og masse.
Det kan godt være jeg spørger dumt, men BoR, hvad er det for en øvelse? Jeg har søgt om den inde på youtube men kan ikke finde den. :S

SørenDP skrev:Hvis du putter flere øvelser ind, end der allerede er foreslået, tror jeg næsten at du sammenlagt kommer til at bruge mere tid på det program, end et typisk 2-split, med 4 træningspas om ugen

zloprase skrev:Hydro's plan vil den ikke også være fin til mig? Jeg tænkte måske på at smide lidt bryst og mave ind i, men samtidigt så vil jeg heller ikke lave overkills til nogen muskelgrupper

zloprase skrev:Okay så er det udelukketkan du hjælpe med at mixe en trænings program op som minder lidt om den eller den som cykelmyggen nævnte? Med de antal rebs som jeg skal køre. Jeg er nybegynder med de øvelser og kunne godt tænke mig at starte inden så længe

zloprase skrev:Så kan det være at jeg nupper den at gå efter, jeg vil ihvertfald give den et shot og så vil jeg finde ud af efter om det var lige til pas
jeg tænkte på øvelser som lateral raises eller cable crunchs, kunne de være en mulighed eller er de udelukket?

zloprase skrev:Så er jeg blevet lidt klogere og kommet noget længere med mit trænings program so far
Er der andre ting der ville være en god ide at smide på?
Cardio, er det en god eller dum ide at dyrke når jeg er på bulk og mit trænings program er booket op, er det nødvendigt eller kan det undlades?

salt skrev:Tid til en ny kæreste.

zloprase skrev:Okay 5x8 reps, jeg har hørt at man skal tage min. 8 reps for at det har nogen påvirkning eller effekt, er det sandt eller falsk?
)
jon pall skrev:problemet er ik programmet, men din egoistiske kærste!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster