Hvis det her er rigtig, så er det godt nok vildt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:Sikke en kegle.

Gaxe skrev:Pzyrex skrev:Sikke en kegle.
Lettere afbrændt kegle i hvert fald.. ser for sygt ud.. faktisk også lidt ubehageligt..

Rafn skrev:Det mest klamme at tænke på er at det der faktisk sker er at hele din krop koger inde i og dine muskler koger med. Fy føj.

Pzyrex skrev:Rafn skrev:Det mest klamme at tænke på er at det der faktisk sker er at hele din krop koger inde i og dine muskler koger med. Fy føj.
Jeg synes det er spændende og facinerende! Mmmmmmmmmmm

Rafn skrev:Pzyrex skrev:Rafn skrev:Det mest klamme at tænke på er at det der faktisk sker er at hele din krop koger inde i og dine muskler koger med. Fy føj.
Jeg synes det er spændende og facinerende! Mmmmmmmmmmm
Kogt menneske.. Mmm hvad er energifordeling i sådan en sag?

TheFatboy skrev:Der er god grund til at man ikke rører ved strømledninger.

lassah skrev:Det samme er sket i Kolding mener jeg. En ung dreng som var oppe og kravle på et tog efter en bytur, hvor han så ender med at gribe fast i ledningen over toget. Det er sgu forfærdeligt!

Sandman skrev:Kan ikke se noget som helst?

Rafn skrev:lassah skrev:Det samme er sket i Kolding mener jeg. En ung dreng som var oppe og kravle på et tog efter en bytur, hvor han så ender med at gribe fast i ledningen over toget. Det er sgu forfærdeligt!
Skete også i Slagelse for et par år siden. Nogle drenge spillede smarte på vej hjem fra noget bytur halløj.
Men et eller andet sted følger jeg virkelig ikke med sådan en mand som ham der. Vil ikke sige han har godt af det men har ikke ondt af ham på nogen måde. Alle normale mennesker ved sgu hvor farlig strøm er, og hurra for det så har vi som elektriker bare mere at lave

Sandman skrev:Han spiller da ikke smart? Han begår selvmord? Hvorfor skulle han ellers have så meget attention med at sidde deroppe?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster