Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MFL skrev:16kg for 249 kr!!! Hvor ser du det henne?

Chayen skrev:MFL skrev:16kg for 249 kr!!! Hvor ser du det henne?
http://www.grisogko.dk/proevekasse-til- ... ker-s-1747
Chayen skrev:Bare man havde en større fryser, for et tilbud på 16 kg 3-9% oksekød for 249,- er sq et godt tilbud ..
Men det slår ikke 20 kg hakket hest, 4-10% fedt for 840 med levering 

Moby Dick skrev:Chayen skrev:MFL skrev:16kg for 249 kr!!! Hvor ser du det henne?
http://www.grisogko.dk/proevekasse-til- ... ker-s-1747
Det virker absurd. Er den virkelig god nok?

Mads801 skrev:Det må være en fejl. Men da det er en webshop med en betalings funktion er de retligt bundet ifølge retspraksis. Jeg har bestilt, og modtaget ordrebræftelsen på 16kg for 249,95.

Garik skrev:Mads801 skrev:Det må være en fejl. Men da det er en webshop med en betalings funktion er de retligt bundet ifølge retspraksis. Jeg har bestilt, og modtaget ordrebræftelsen på 16kg for 249,95.
Ikke hvis du har handlet i ond tro - hvilket du har. Er prisen så urealistisk, at det må formodes, kunden kunne regne ud, der var tale om en fejl, kan de ophæve købet - lovligt.

Garik skrev:Mads801 skrev:Det må være en fejl. Men da det er en webshop med en betalings funktion er de retligt bundet ifølge retspraksis. Jeg har bestilt, og modtaget ordrebræftelsen på 16kg for 249,95.
Ikke hvis du har handlet i ond tro - hvilket du har. Er prisen så urealistisk, at det må formodes, kunden kunne regne ud, der var tale om en fejl, kan de ophæve købet - lovligt.

BiggunzZ666 skrev:Chayen skrev:Bare man havde en større fryser, for et tilbud på 16 kg 3-9% oksekød for 249,- er sq et godt tilbud ..
ok jeg fattede ingenting. Det er faktisk et ok godt tilbudMen det slår ikke 20 kg hakket hest, 4-10% fedt for 840 med levering

rubo skrev:BiggunzZ666 skrev:Chayen skrev:Bare man havde en større fryser, for et tilbud på 16 kg 3-9% oksekød for 249,- er sq et godt tilbud ..
ok jeg fattede ingenting. Det er faktisk et ok godt tilbudMen det slår ikke 20 kg hakket hest, 4-10% fedt for 840 med levering
Hvor får man hest til den pris? :-D
. Hakket hest.

mikej skrev:Garik skrev:Mads801 skrev:Det må være en fejl. Men da det er en webshop med en betalings funktion er de retligt bundet ifølge retspraksis. Jeg har bestilt, og modtaget ordrebræftelsen på 16kg for 249,95.
Jeg har nu også oplevet sider der bare sletter ens bestilling i en mail, med en forklaring ala vi kan ikke levere..![]()
- Jeg har også bestilt de 16 kg .. 4x400gram.. Så det bliver spændende![]()
Burde tråden ikke slettes? Det vel forkert at oprette tråde, for at promovere en rabatkode, når han selv får 100,- rabat ved nye kunder..

mikej skrev:Garik skrev:Mads801 skrev:Det må være en fejl. Men da det er en webshop med en betalings funktion er de retligt bundet ifølge retspraksis. Jeg har bestilt, og modtaget ordrebræftelsen på 16kg for 249,95.
Jeg har nu også oplevet sider der bare sletter ens bestilling i en mail, med en forklaring ala vi kan ikke levere..![]()
- Jeg har også bestilt de 16 kg .. 4x400gram.. Så det bliver spændende![]()
Burde tråden ikke slettes? Det vel forkert at oprette tråde, for at promovere en rabatkode, når han selv får 100,- rabat ved nye kunder..

Nick9000 skrev:Det er en rabatkode og ikke hans kundenummer, så nej han får ingen rabat. Hvad med bare at være lidt taknemmelig i stedet?
Garik skrev:4x400 gram = 1600 gram?
beklager.. 

Dulli skrev:Hvis i får 16kg til 249kr, siger jeg sgu ikke noget. Hold os opdateret

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster